V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Jaa, tää olikin mun kysymysketjuJust laiton tonne uuden ketjun siitä kun on jotain nestettä valunut, että voiko lapsivesi tulla tosi tihkuttaen (tänään tuli kyllä ihan isohko länttikin sänkyyn ). Muuten olo ollut kyllä ihan hyvä, ei ole edes supistellut juuri ollenkaan sen tiistain jälkeen, jännä homma kyllä, koska aiemmin on supistuksia ollut päivittäin vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Jaa, tää olikin mun kysymysketjuJust laiton tonne uuden ketjun siitä kun on jotain nestettä valunut, että voiko lapsivesi tulla tosi tihkuttaen (tänään tuli kyllä ihan isohko länttikin sänkyyn ). Muuten olo ollut kyllä ihan hyvä, ei ole edes supistellut juuri ollenkaan sen tiistain jälkeen, jännä homma kyllä, koska aiemmin on supistuksia ollut päivittäin vähän.
Tyyntä myrskyn edellä![]()
Tsemppiä vaan tulevaan...
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:Bibo...mulla on jo limatulppakin tullut ja veristä vuotoa tässä viikon mittaan. Supistuksiakin parin viikon sisään aika lailla paitsi että eilen eikä tänään ei yhtään...tuntuu hassulta. Eipä taida syntyä lainkaan..Vesien menoa odottelen.
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:Kiitso samoin! oltiin muistaakseni samoilla viikoillakin (mulla nyt37+1) että katsotaan kumpi synnyttää ensin..Mistäpäin muuten olet?
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:Bibo...joo eihän ne ikinä sisään oo jäänyt! =) Kaveri just sanoi että jos hänen poikaa ei ois ulos autettuniin ei ois varmaan ikinä syntyny..No kuukauden päästä viimeistään luulis olevan vaavit meilläkin sylissä...kauhee ajatella että voi niinkin kauan viel mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Voiko se lapsivesi tulla tosi tihkuttaen? Aamulla huomasin, että sänkyyn oli tullut läntti (halkaisija n.7cm ) jotain (kuivui, eikä jäänyt jälkeäkään ). Eilen oli tosi "vetinen" olo koko päivän ja sai juosta vessassa, tänään hiukan "kuivempaa" jo. Huomaako sen lapsiveden menon aina?