synnytyksen lähestyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
eli, mites teillä on oireillut lähestyvä synnytys?

mulla ei esikoisesta ollut oikeestaan mitään merkkejä. yhtäkkiä yöllä 1 aikaan alkoi särkemään alavatsaa ja selkää, ja siittä ne supistukset sitten voimistu ja tiheni. (viikoilla 40+1) viikko tolkulla oli tullu vetistä ja limaista vuotoa, mutta limatulppa irtos tollon aamulla ennen kun lähdettiin sairaalaan. kivuttomia supistuksia oli ollu monta kuukautta.

nyt mulla on viikkoja 33+2, ja sitä vetistä limaista vuotoa on tullu taas jo viikko tolkulla. (luulin jo lapsivedeksikin ja kävin tarkastamassa sen) kivuttomia supistuksia on myös ollu jo monta kuukautta. vauva on kuulemma laskeutunu ja kiinnittyny lähtöasemiin. ja tänään oli koko aamupäivän oksettava olo, joka loppui kun seinään, kun alkoi tulla kipeitä supistuksia. niitä tuli 3 tunnin verran, mutta ei kuitenkaan säännöllisesti. sattui lantioon, selkään ja alavatsaan.
nyt oon tässä pelko persiissä että eihän mulla vaan tule vielä lähtö, kun ei todellakaan olisi tarvis vielä!! : /
ja nyt sitten tulee taas tiuhaan noita kivuttomia supistuksia.

joo.. ei oo tulehduksia.. mulla vaan supistelee ilmeisesti joka raskaudessa.. mutta näitä kipeitä supistuksia ei tosiaan esikoisesta tullu ollenkaan, paitsi sit ku alko synnytys.. sillä mä vähän tänään pelästyinkin että eihän tässä ala oleen synnytys lähellä..

yön sain nukkua rauhassa, eikä supistellu ku kivuttomasti.. isommalla asialla sain kyllä illan aikana vessassa juosta 4 kertaan, ja kerran niistä oli vatsa löysällä, ja tänään jo kerran.
nyt repii ja pistää vattaa inhottavasti ja supistelee kivuttomasti.. : /

eikö kellään oo kokemuksia tai oireillu lähestyvä synnytys?

2 ekaa "oireili" siten, että supistukset alkoi, ja sitten ne jatkui & vahvistui kunnes synnytys oli käynnissä ja loppuviimein syntyi vauva.

Tämä kolmas...no, harjoitussupistuksia on ollut varmaan jo viikolta 20 asti ellei ennemminkin. Lapsivedeksi luulemaani vetistä vuotoa on myös tullut jo kauan, mutta ei se ole lapsivettä vaan jotain muuta (en ehkä halua edes tietää mitä). Liitoskivut alkoi joskus ennen raskauden puoliväliä jo, sitten ne katosi, nyt on n. kuukauden ajan tullut voimakkaitakin ajoittaisia alapään vihlaisuja (ihan kuin joku tunkisi sukkapuikkoa toosasta kohtuun). Kipeämpiäkin supistuksia on tullut ainakin kuukauden ajan jo, harjoitussuppareiden (tai siis kivuttomien supistuksien) ohella, ja särky säteilee ristiselkään, nivusiin, lonkkiin.
Ja nyt on rv 41+2 enkä todellakaan usko synnyttäväni vielä tänäänkään, vaikka eilisiltana, viime yönä ja tänä aamuna onkin tullut astetta kirpeämpiä supistuksia.

Yhteistyössä