synnytyksen käynnistyksen vinkeistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saara

Vieras
eli kun kerrotaan näitä "vinkkejä" jotta synnytys saataisiin käyntiin niin jäin sellaista miettimään että onko se vain sattumaa, että jollain on lähtenyt "kävelylenkillä" käyntiin vai voiko näillä tekemisillä olla jotain vaikutusta mahdollisen synnytyksne käynnistymiseen?
Mun käsitys on että vauva ei synny itse "yrittämällä" vaan tulee sitten kun sen aika siinä raskaudessa on.
varmasti kävelylenkki tai seksi tai sauna voi supistuksia aiheuttaa mutta että ihan _synnytyssupistuksia_?

otappa tästä nyt sitten selvää.

No uskon, ett suurilta osin sattumaa, toki jos vauva on ns. valmis, niin kolme ässää voi hyvinkin auttaa. Mulle kävi niin, että sinä päivänä kun lähdin synnyttämään niin kävin aamulla lenkillä, illalla saunassa ja sekstailin miehen kanssa, ja yöllä lähdettiin synnärille. Mutta ainut ero tuossa oli koko viikon ohjelmaan tuo lenkki, saunaa ja seksiä oli jo siis viikko harrastettu =) Ai juu, ja samana päivänä otin aamulla myös levolacia, ja kävinkin ainakin 10 kertaa pas***lla...

Ekan kanssa kävelin 5km lenkin reippaana tyttönä ja yöllä saikin sitten laitokselle lähteä. Kolmannen kanssa seksi aiheutti supistuksia, päästiin saliin asti ja sitten ne loppuivat... viikon päästä sama juttu, sitten kyllä jo jatkettiin tipalla kun kohtu oli sen verran paljon auki.

juu...kyllä mäkin tiedän naisia joilla noi on auttanu.mutta itellä ei vaikka kuinka yritin..siivosin ja sisustin,illalla lenkille ja joka ilta saunaan niin ei mitään tapahtunu vaikka oli jo yli aikanen!!seksiä en tosin kokeillu,ei oikein enää pystyny taiteilemaan itseään niin että olisi onnistunu....

Yhteistyössä