Synnytyksen käynnistäminen Lohjalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adalminaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käynnistävät jos on tarpeen, eivät muuten vaan. Seurantakäynneille otetaan helposti, mutta käynnistyspäätös ei ihan noin vaan napsahda. Tietysti jos on aihetta, niin sitten käynnistetään.

t. Lohjan sairaalan hoitsu

[QUOTE="vieras";27221490]Käynnistävät jos on tarpeen, eivät muuten vaan. Seurantakäynneille otetaan helposti, mutta käynnistyspäätös ei ihan noin vaan napsahda. Tietysti jos on aihetta, niin sitten käynnistetään.

t. Lohjan sairaalan hoitsu[/QUOTE]

No ei siellä kovin helposti mitään muutakaan napsahda, kuten sisätutkimusta, kivunlievitystä, ruokaa tai edes perushoitoa.

Pakko sanoa että yhtä paljon apua siellä sain kuin olisin kotona saunassa synnyttänyt.

Ohi aiheen, sori ap.

3 käynnistetty Lohjalla. käynnistävät kyllä kun on tarpeen. 3 olen synnyttänyt lohjalla ja parempaa hoitoa saa hakea. olen ollut äärettömän tyytyväinen jokaiseen synnytkseen.

Esikoista odottaessa olisivat käynnistäneet laskettuna aikana suuren koon vuoksi mut vauva syntyi itekseen päivää ennen.
Toisesta kävin painoarvioissa säännöllisesti lopussa ja kun 38+5 pa oli 4,2kg mä kieltäydyin lähtemästä kotiin. Laittoivat sit käynnistykseen siitä suoraan :)

Yhteistyössä