HELP synnytyksen käynnistäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv +39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv +39

Vieras
onko kellään käynnistetty synnytystä laittamalla emättimeen katetri, johon laitetaan nestettä joka tekee sen pallon, jotta paikat laajenis/avautuis enemmän.

jos nyt ees osasin selittää oikein. 2p käynnistetty cytotec lääkkeill' ja nyt aamusta laitettii toi katetri..

kertokaa miten teillä??

Ballonki (se katetri) laitettiin joka tuli seuraavaan aamuun mennessä pois.Sen jälkeen noita lääkkeitä ensin kahtena päivänä suun kautta -->ei apua, ja sit kolmantena päivänä kun laitettiin lääke alakautta,synnytys käynnistyi heti.

Olen synnyttänyt 2000/01 ja mulla laitettiinn Cytotec heti kohdunsuulle. Otetaanko sitä myös suun kautta??? Niin kysyjälle en osaa vastata. Mutta onnea matkaan =)

Mun tutulle kävi kans noin, kun satuttiin oleen synnärillä samaan aikaan. Kipeeltä se vaikutti kauan sen katetrin laiton jälkeen, mut kyll se synnytys sit käynnistyki lopult. Oisko melkee vuorokaus menny, jossen ihan väärin muista.

Mitä sä haluat tosta tietää, että auttoiko se kuinka nopeasti vai? Ideahan siinä on juurikin se että paikat kypsyis ja pallo tulis ulos, jonka jälkeen on valmis kalvojen puhkasuun... jos siis ei muuten ala