P
paniikkimamma
Vieras
Onko teillä kaikilla ollut joku/joitain ihmisiä joiden kanssa ootte sopineet että kun synnytys käynnistyy,niin saatte esikoisen heidän hoitoonsa?Mä oon tässä monta yötä taas ihan omiani murehtinut, kun tuo meidän esikko on vasta reilun vuoden ja tämän la lähestyy kovaa vauhtia. Mun vanhemmat ovat lupautuneet tulemaan ykkösen kanssa tänne kun lähdetään isin kanssa synnärille, mutta ovat kuitenkin työelämässä, ettei sekään ihan 100%varmuudella onnistu extempore.....ja nyt kesäaikaan ovat mökillä n. 90 km päässä (saaressa siis on mökki,eli paattimatkakin pitää huomioida)....
Mulla on muitakin sukulaisia tässä lähellä, ja pari sellasta ystävää jolta uskallan kysyä, jos on pakko, mutta viitsiikö sitä koko sukua pitää "varavalmiudessa", jos ensisijaisesti luvanneet ei pääsekkään?
Ahdistaa huolehtia kaikesta mahdollisesta, mutta miten kehtaa ilman etukäteisvaroitusta soittaa esim keskellä yötä siskonserkunkaimalle, ja pyytää hyppäämään autoon ja ajaan meille lapsenvahdiksi...Varsinkin kun lastenhoito ei näillä ihmisillä oo mitenkään omakohtaista ollu ennen, tai ainakin siitä on jo vuosia.... valivalipaniikki, mutta kuiteski...mitä te ootte tehny?
Mulla on muitakin sukulaisia tässä lähellä, ja pari sellasta ystävää jolta uskallan kysyä, jos on pakko, mutta viitsiikö sitä koko sukua pitää "varavalmiudessa", jos ensisijaisesti luvanneet ei pääsekkään?
Ahdistaa huolehtia kaikesta mahdollisesta, mutta miten kehtaa ilman etukäteisvaroitusta soittaa esim keskellä yötä siskonserkunkaimalle, ja pyytää hyppäämään autoon ja ajaan meille lapsenvahdiksi...Varsinkin kun lastenhoito ei näillä ihmisillä oo mitenkään omakohtaista ollu ennen, tai ainakin siitä on jo vuosia.... valivalipaniikki, mutta kuiteski...mitä te ootte tehny?