Synnyttänyt laihtuu

  • Viestiketjun aloittaja Ei ihme
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Aloittaja";29911661]Edelleenkään en lainkaan vastusta äitien kuntoilua niin pian synnytyksen jälkeen kun siltä tuntuu.. Toiset aijemmin toiset myöhemmin.. On hienoa että pidetään itsestä huolta.. Ja se, että vauva-arki onkin aikaa ettei urheilemaan pääse tai ruokavaliota ei pysty pitämään siistinä, on ihan normaalia. Enemmän mä sitä arvostan sitte, että pudottaa ne vauva-aikana kertyneet kilot myöhemmin, kuin sitä että hehkutetaan kunka ollaan ekan puolenvuoden aikana pudotettu ne.[/QUOTE]

Musta kunnon kävelylenkit on ne mamman parasta liikuntaa, virkistää mieltä ja auttaa ihan rauhassa kropaa palautumaan, ei pitäs olla mikään kiire, antaa luonnon hoitaa hommansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya
köhh
Kyllä se musta on kiva huomata, että joillakin riittää energia vauvaan, itseensä, terveelliseen ruokaan ja kuntoiluun. Pitäisikö sitä heti synnytettyä vaipua äitiyskoomaan? Mä ainakin odotan sitä, että pääsen tästä mahasta eroon ja pystyn taas liikkumaan normaalistl. Rakkaat harrastukset on ollut tauolla ja pää levii tähän kotona makamaamiseen.

Musta on upeaa ja motivoivaa nähdä nopeasti palautuneita naisia. Aika harva näyttää hyvältä vielä parin kk päästä synnytyksestä. Laihoja saattaa olla juu, mutta korsetti on muuten hukassa. Kyllä sitä saa hehkuttaa ja jakaa niitä vinkkejä muillekkin!
 
"Näinpä"
Alkuperäinen kirjoittaja köhh;29911742:
Kyllä se musta on kiva huomata, että joillakin riittää energia vauvaan, itseensä, terveelliseen ruokaan ja kuntoiluun. Pitäisikö sitä heti synnytettyä vaipua äitiyskoomaan? Mä ainakin odotan sitä, että pääsen tästä mahasta eroon ja pystyn taas liikkumaan normaalistl. Rakkaat harrastukset on ollut tauolla ja pää levii tähän kotona makamaamiseen.

Musta on upeaa ja motivoivaa nähdä nopeasti palautuneita naisia. Aika harva näyttää hyvältä vielä parin kk päästä synnytyksestä. Laihoja saattaa olla juu, mutta korsetti on muuten hukassa. Kyllä sitä saa hehkuttaa ja jakaa niitä vinkkejä muillekkin!
Minusta on hiemu kohteliasta jakaa vinkkejä niille, jotka niitä toivovat ja ovat asiasta kiinnostuneita, muistaen toki, että palautuminen on ennen kaikkea geeneistä kiinni. Minä arvostan tasapainoisuutta ja hyvää oloa elämässä, enkä koe korsetin itsessään tekevän kenestäkään parempaa ihmistä.
 
"rva"
Kyllä minusta raskaudenjälkeinen tilanne on niin paras, että sitä kannattaa hehkuttaa: vaikka syö ruokaa kahden edestä ja herkkuja kolmen, paino putoaa lukioaikaisiin lukemiin muutamassa kuukaudessa aivan itsestään. Näin minulla neljä kertaa. Tilanteen "normalisoituminen" imetyksen lopettamisen jälkeen ei sitten ole niin ruusuinen, 4-5 kg palaa takaisin vaikka mitä tekisi.
 
"Seliseli"
Kummallista kun porukka selittää ettei laihdu millään. Kuluta enemmän kuin syöt=laihdut. Mitään muuta ei välttämättä tarvitse säätää kuntoon kuin ruokavalio. Lenkkeily edistää kiinteytymisprojektia ja samoin sali. Kumpikaan ei kuitenkaan niin paljon että voi "hyvällä omatunnolla" syödä sen suklaalevyn. Kannattaa katsoa laskurilla paljon on oma peruskulutus suurinpiirtein niin jo se helpottaa kaloreiden laskemista. Ja vielä, lopeta itsellesi valehtelu! Jos jossain on 180 kaloria niin älä laske että olet syönyt 100. Pyöristä mielummin ylöspäin niin jää kalorit varmuudella ali.
 

Yhteistyössä