synnyttäminen on perseestä

[QUOTE="vieras";28849630]Musta synnyttäminen on ihanaa :)...en kyllä ole varmasti tuota mieltä kun olen sairaalaan asti päässyt. Nämä vähän kipeät supistukset on mukavia, kun tietää mistä johtuu. Viime synnytyksestä hyvät kokemukset, vaikka sattuikin vähän ja supistukset aika tuskaisia.[/QUOTE]
Mäkin aina fiilistelen synnytystä, paitsi sillon kun se käynnistyy... Mistä mahtaa johtua? :D

Tsemppiä astrolabelle!
 
"sarah"
on astroa ja dataa ja avaruusvirvelii..mulle ei tulis mieleenkään synnäriltä alkaa palstailee. luulis siel olevan muutakin tekemistä. mut ymmärrettävää tietty et hakee pakokeinoa määräilevän miehen luota, vaikkakin tänne palstalle. puserrahan se pikku kosmonautti nyt sieltä jo..
 
Wicca
[QUOTE="sarah";28850123]on astroa ja dataa ja avaruusvirvelii..mulle ei tulis mieleenkään synnäriltä alkaa palstailee. luulis siel olevan muutakin tekemistä. mut ymmärrettävää tietty et hakee pakokeinoa määräilevän miehen luota, vaikkakin tänne palstalle. puserrahan se pikku kosmonautti nyt sieltä jo..[/QUOTE]Kieltämättä olisi ollut hyvä idea palstailla kun välillä oli tylsää, unohtui vain laturi kotiin niin piti säästellä akkua että sai ilmoittaa sitten syntymästä tärkeimmille.
 
"vieras"
Kyllä minäkin palstailin viime kerralla kun olin synnyttämässä.. Käynnisteltiin kaksi vuorokautta ja eikä ollut mitään järkevää tekemistä sairaalassa rappusten kävelyn ohella kuin palstailla (oli juhkapyhät tuolloin ja sairaala oli "kiinni" suurimmaksi osaksi). sain vain tsemppaavia kommentteja muilta, mutta olisiko ollut syynä se, että olen aina harmaana... ;)

Palstaparin palstalapsi :D <3

Stemppiä synnytykseen! Se on tosiaan perseestä, mutta onneksi korvaus on ihan mukava (oh kuinka kliseistä)
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
"jocelyn"
eivät sano mitään joten on joko loppumetreillä tai sitten jo ohi joten on tärkeämpää tekemistä :) melkein tulee tippa silmään vaikka en heitä tunnekaan, aina on ihanaa kun uusi ihminen syntyy maailmaan!
 
"vieras"
Synnyttäminen ei ole kyllä perseestä, tai sitten on jotain tosi pahasti vialla. Tai no olen kuullut joskus, että poliisit syntyisivät sitä kautta. Mutta ainakin kaikilla muilla se tapahtuu sen toisen reijän kautta.
 
kfkfkf
Ei niin syvältä, kuin olen kuvitellut. Kuvittelen sen niin hirveäksi, ettei pysy kännyt ja läppärit käsissä. Hyvä, että olen väärässä.

Mites astrolla luistaa? Tsemppiä.
Mun synnytys alkoi aamulla 7 aikaan (olin jo sairaalassa tuohon aikaan) ja vauva syntyi seuraavana iltana, kyllä tuossa välissä oisin hyvin voinut palstailla, siellä sairaalassa on aika tylsää. Supistukset eivät heti olleet mitenkään julmetun kamalia
 

Yhteistyössä