Syksyn passaajat:)

Heippa!
Löytyykö tällä hetkellä PAS hoidoissa käyviä sisaruksia linjoilta? Minulle tehtiin 1 IVF:n 1 pas siirto viime viikon perjantaina eli nyt menossa pp6. Lääkkeinä zumenon ja luget. Reilu vko olis vielä piinailua edessä. Mahdotonta tää itsensä ja tuntemuksiensa tutkistelu. Oikeastaan minulla ei ole mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Siis ei raskausoireita eikä kuukautisoireita. Mites teillä muilla on mennyt piinailut ja onko tullut toivottua tulosta yms?

Sellaista mietin näistä alkion luokitus jutuista, että itseäni ihmetyttää oma alkioni joka siirrettiin. Pitkään viljelty 4-soluinen blastokysti. Olen lukenut että blastokysti vaiheessa alkiot olisivat jo paljon monisoluisempia? Onko tietoa ja kokemuksia tästä asiasta?

Tsemppiä ja onnistumisia kaikille!
 
Kyllä täällä passaajia on tässä ainakin yks :)
Mulle siirrettiin alkio eilen eli pp1 ois menossa.. VASTA|O En tiedä liekö olet muista ketjuista lukenu mutta odotukset ei kauheen korkeella ole justkin olevan flunssan takia.
Pakkasessa meillä oli 4 kahden päivän alkiota ja 2 neljän päivän. Nyt siirrettiin nuorempia. Sulamaan otettiin kaksi joista toinen selvis ja oli siirrettäessä 3 päivää 8 soluinen.
Lääkkeinä täälläkin luget ja zumet ja kaupanpäällisinä armoton väsymys kokoajan : /
 
No tervehdys Jenksula! Mukavaa kun löytyi samassa junassa olevaa seuraa:) Itse en jaksa uskoa että flunssalla tai millään muullakaan maallisella asialla tai tekemisellä on mitään vaikutusta alkion kiinnittymisen kannalta. Olen ottanut sen asenteen että tarraa jos on tarratakseen ja kehityskelpoinen yksilö. Eipä tässä muutakaan voi kuin toivoa parasta. Tottakai itsekin odotan näkeväni sen maagisen plussan, mutta jos se ei vieläkään ilmesty niin eikun tuulta päin ja uuteen hoitokiertoon. Meille ei jäänyt pakkaseen enää alkioita. Onko teillä ensimmäinen IVF ja PAS hoito? Me ollaan avomieheni kanssa yritetty lasta nyt 2,5 vuotta ja siis eka IVF hoito menossa. 3 inseminaatiota tehty tuloksetta. Meillä lapsettomuuden syynä miehen heikko siittiöiden laatu.
 
Viimeksi muokattu:
Niin se lääkäri mullekin sano jo sillon viikko sitten ultrassa ettei lentsu haittaa kun kyselin. Itse vaan koittaa jostain syyn löytää jos ei onnistukaan :ashamed: Eipähän ainakaan tipahda kovin korkeelta kun ei luo liikaa toivoa.
Meillä on takana 1.ICSI johon mentiin ihan suoraan ilman muita hoitoja ja nyt sitten tämä 1.PAS. Tosin tuosta ICSI:stä on nyt aikaa jo kohta pari vuotta. Ja sieltä on nämä pakkasukot jäljellä. Meillä on ja syynä simppojen vähäinen määrä ja ne mitä on niin nekin on sitten enemmän ja vähemmän huonoja. Ja sitten Mulla on PCO.
Mutta ei tässä auta kun mennä läpi kallion vaikka mikä ois. Jos ei läpi pääse niin ylitetään se sitten :)
 
Viimeksi muokattu:
Moi taas Jenksula.
Eipä ole muita passaajia ketjuun vielä ilmaantunut. Mites teidän meni se 1. ICSI, saitteko vauvan kotiin? Ajattelin vaan kun teillä ollut parin vuoden tauko? 7pp mulla menossa eikä mitään oireita:( Niin tosiaan meilläkin toi hoito oli ICSI eikä IVF kuten aiemmin kirjoitin. Näissähän menee ihan sekaisin:)
 
Heissan taas!

Eikö tosiaan löydy passaajia meitä kahta enempää???
Liittykää nyt joukkoon jännäilemään:) Mulla nyt menossa pp9 ja ei edelleenkään minkäänlaisia oireita menkkojen eikä raskausoireiden suuntaan. Kyl aika kuluu hitaasti...
 
Ei vissiin löydy :D tai sit kaikilla on menossa aika kun ei oo kertoiltavaa. Näyttää muissakin ketjuissa olevan suht hiljasta.
(.) menossa pp5. Ei täälläkään mitään paitsi eilen ilmaantunu tissien arkuus. Joskaan ei sekään normaalia kummempaa ja luulenpa johtuvan noista lääkkeistä. Yskiessä vähn vihloksii sinne ja tänne ja tuonnekin mutta niin mulla tekee normaalistikin jos on yskä ja menkat tulossa. Eli aika negatiivisella mennään :/
 
Heips!

Toivotaan että pääse loppuviikosta liittymään seuraanne, ovistestin plussa odotan jotta pääsen siirtoon! :) Päätettiin taas kerran yrittää omalla kierrolla, kun se kerran suht tarkka on... Mutta mutta, tietenkin se päätti temppuilla juuri nyt, joten jollei huomenna tai ylihuomenna plussa tule, menee tämäkin kierto ohi. Pari kertaa yritettiin omaan kiertoon keväällä, mutta ajoitus ei vaan täsmännyt.

1. ivf:n muistaakseni 4. pas olisi siis tiedossa.

Tsemppiä piinailuun!!
 
Tervehdys Hammy. Toivottavasti pääset liittymään seuraamme:)
Mites Jenksula, onko mahdollisia tärppi oireita ilmaantunut? Mulla nyt pp11 ja on ihan sellainen olo että zumenon lääke vaan pitää vuodon poissa:( No ei auta ku odotella viä pari päivää ja tehdä sit testi. Olo on kyl hormoneista niin täysinäinen ja turvonnut että huhhuijaa. kyl tää hullun touhua on...
 
En päässyt tähän kiertoon mukaan, ovis menee taas viikonlopulle, eli ohi :(

Seuraavaan kiertoon sitten taas laastaria napaan niin päästään taas hoidoissa joskus eteenpäin... Tänään harmittaa mutta kai se huomenna jo helpottaa...

Tsemppiä muille ja parempaa menestystä!!
 
Niin tässä vierähti muutama päivä ettei oo kerenny täällä käymään. Sain uuden työpaikan ja siinä sivussa uudet työajat :D
Hammy, harmittaa sinun puolesta. Kyllä itteekin suututtais kun aina käy samallai :( Mutta kyllä voit silti täällä meidän kans turista kuinka siellä edetään :)
Mites Tipsulla menee?

(.) Ei edelleenkään mitään oireita muuta kun se tissien arkuus ja yöllä vessassa käynti. Ei kovin lupaavalta vaikuta. Olo on ihan kun Tipsullakin, lääkkeet vaan pitää vuodon pois. Eilisestä lähtien on ollu sama olo kun muutenkin pari päivää ennen menkkoja, veskissa pitää rampata tuon tuosta kun tuntuu että vuoto on alkanu. Eli on ihme jos ei tänään tai huomenna ala.
No onneks pakkasessa on vielä neljä huurunenää odottelemassa :)
 
Heipparallaa.
ja pahoitteluni myös Hammylle. No ei mitään ensi kuussa paremmalla onnella:)
Jenksulalle onnittelut uuden työpaikan johdosta!

Huomenna aamulla laitan raskaustestin vinkumaan;) kuukautiset ei oo alkanut ja olo on suht normaali lukuunottamatta alaselkäkipua, jollaista mulla ei ole ennen ollut. Mutta edelleenkään ei paljon muuta voi kuin toivoa että plussa pläjähtäis tikkuun ja samaa toivon Jenksulalle:) Ilmoittelen sitten miten mun käy...
 
Moi
Minulta on PAS oikeestaan jo ohi, sillä sain kaksi negaa testitulosta. Silti sain kaikkia klassiset raskausoireet: palelua, pahoinvointia, lämmönnousu 0,5c, rintoja aristi ja turposi, mahassa vihlaisi, vessassa juoksua ja paratunut hajuaisti. Kolmen vuoden yrittämisen aikana olen kuvitellut raskausoireet varmaan 36 kertaa, mutta nyt ei tarvinnut kuvitella, kun oli pää pytyssä oksentamassa. (Minulla oli jopa suonenvetoa, mutta se ei taida kuulua alkuraskauden oireisiin.)
Lääkärin mukaan nämä johtuivat vain Zumenonista ja Lugestronista sanoin hoitsu. Olisi ollut kiva tietään etukäteen, vaikka olisinko minä uskonut. Ja oireekin kuulemma ovat niin yksilöllisiä. Kokemukseni mukaan niistä ei voi päätellä mitään.
Olisi parempi, että saisi huomion pois itsestä, vaikka uuteen työpaikkaan - Onnea vaan Jeksulalle - mutta eihän tässä ole voinut itse sellaista suunnitella, kun "kohtahan olen raskaana..." :(
Vielä 4 päivää hormonien lopettamisen jälkeen rinnat ovat turvonneet. Kuin katkeran suloinen muisto ja minä odottelen vielä ihmettä.
Onnea muiden alkioille.
 
Voi Nulla :( :hug: muistan itsekin miten ICSI:n jälkeen oli kaikki oireet vaikka todellakin tiesin etti onnaa kun tuli se sikaflunssa.
Minä mietin ihan samallai kun jäin edellisestä paikasta pois, enhän nyt voi mitään uutta ettiä kun ihan just joutusin jäädä äitiyslomalle. Tuskin edes mitään saisin jos sattuisivat kysymään lapsi suunnitelmista. Sanoisinko ettei oo suunnitelmissa vai sanoisinko että tuota joo, itseasiassa teen tossa parin viikon päästä testin.
No onneks ei kysyneet ja sain paikan, mutta silti kokoajan takaraivossa jyskyttää, että oisko pitäny kertoo kun kuitnekin tiesin. Toisaalta taas eihän sitä tiedä montako vuotta menee ennenkun moisen ilouutisen saan olla kertomassa.
 
Huomenta:)

Jiiiihaaaaaa

Klo 05:50 tikutin todella vahvan plussan:) :) Olo on onnellinen, mutta epätodellinen.
Nyt ne jännät ajat vasta alkaakin...

"Oireettomus" tarkoittikin minulla tätä. Mutta eiköhän jotain muutakin alaselkä kivun lisäksi ehdi vielä ilmaantumaan. Puhaltelen plussatuulia muillekin:)
 
Wauuutsiii!!!!! hyvä hyvä, toivotaan kaiken menevän hyvin loppuun saakka.

Täällä ollaan edelleen oireettomia muuten paitsi tissien kohdalta. Ne on aivan äärettömän kipeet. Perjantain olin ihan kauhia kaasupallo(varma merkki menkoista) Lauantai aamuna (pp10) tuli vähän veristä vuotoo, sen verran että pysty sanomaan jotain tulevan ja siinä se. Sunnuntaina liraus rusehtavaa ja siinä se. Sen jälkeen ei mitään. Oon vaan niiiin vahvasti nyt sitä mieltä, että noi lääkkeet pitää vaan kunnon vuodon pois. Mut kassotaan. Testi odottelee tuolla ja tekis mieli se niin paljon tehdä tänään (pp12) :)
 
Niinhän siinä kävi ettei jaksanu loppuun asti piinailuja pinnistellä :ashamed:
Käytiin tänään ostamassa testi keskiviikko varten mutta kuinkao llakaan yhteituumin sorruttiin iltapäivällä testaamaan. Ja se oli PLUSSSSAAAA, joskin haamu mutta kuitenkin.
Aamulla tarttee testata uusiks :LOL: On kyllä vähän hassu olo mutta nytpähän ainakin tietää että voi raskautua. Sen sit aika näyttää kuinka kaikki etenee vai eteneekö mitenkään :)
 
Tervetuloa Moto:)

Jenksulalle sylin täydeltä onnea plussan johdosta!

Pahoitteluni Nullalle ja onnea uusiin yrityksiin.

Sitten omiin kuulumisiin. Edelleenkään ei ole ihmeempiä oireita. Vaikea tietää onko hyvä vai huono asia. Pitkiä ovat viikot myös ensimmäiseen ultratutkimukseen:(

Pitäisi vaan osata ottaa rennosti, helpommin sanottu kuin tehty. Toivotaan että niin minun kuin Jenksulankin pirpanat on oikeassa paikassa ja tiukasti kiinnittyneenä!!!
 
Vieläkö mahtuu mukaan? Täällä 1. ivf:n 1:n pas eli kaikki uutta ja jännää, zumenomeja on popsittu 3x1 tabletti kierron 1. päivästä ja nyt mennään kp 9 ja kp 12 on eka ultra.. Mitä oireita teillä zumet on tehnyt? Mulla ainakin pyörryttää ja limaa tulee alapäästä eli kasvaisko se limis siellä hyvänlaisesti? Tänään kyllä liman mukana vertakin?
 
Vielä mahtuu hyvin mukaan, tervetuloa vaan kaikille :)

(.) tänään oli sit viralllinen testi päivä ja vahva plussa pamahti jo ennen testiviivaa :) Oireita ei kyllä edellenkään ole muuta kun yöllä veskissa käynti. Tissikipukin on helpottamaan päin. Toisaalta kiva kun on oireeton mutta sit taas pelottaa onko kaikki ok.
 
Tervetuloa mukaan Azure:)
Mulle tuli zume+luget käytöstä ainoastaan niinkin ihanat sivuvaikutukset kuin turvotus ja konkreettinen painonnousu, tosi kiwaa. No alkaahan se paino nyt anyway nousemaan jos/kun tämä kauan ja hartaasti toivottu raskaus etenee normaalisti.

No niin Jenksula, hienoa. Samoissa mennään:) Ei minullakaan erikoisempia oireita ole, voisin sanoa että sellainen "höntti" olotila. Pahoinvointia ei ole. Todellakin jännittää tämä oireettomuus... Soitin hoitavaan yksikkööni, niin hoitsu sanoi ettei vielä "tarvitse" ollakaan oireita vaan yleisimmin ne alkavat viikon parin päästä testistä. Eli mullahan tulee perjantaina viikko testipäivästä. On tää kyllä piinaavaa aikaa.
 
Onko teillä mitään havaintoo mikä raskausviikko on testipäivänä menossa jos plussaa näyttää?

Azurelle piti vastaamni vielä, että mulla oireet oli ihan ääretön turvotus. Tuntu ettei normi housut sovi jalkaan. Ja sit limaa tuli kun lentsussa räkää nenästä. Mulla limis oli sit ultrapäivänä kp12 n.7.6mm paksu. EN tosin kyllä saanu käsitystä onko hyvä vai huono mut ilmeisesti ihan hyvä kun matkalaiselle on kyytipaikaks kelvannu :)
 
Niin isot onnittelut Jenksulalle ja Tipsulle! Haluun tulla perässä!!! :)) Onko teillä ensimmäiset tulossa? <3

Mulla vatsa ihan kipeä, ihan menkkaoireita, vaikka vasta siis kp 11 ja huomenna eka ultra, jännittää, saammeko tietää jo mahdollisen siirtopäivän vai tuleeko vielä uusi ultra..
 

Yhteistyössä