Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Hei kaikille pitkästä aikaa!

Plussasin tästä ketjusta 1.IVF/ICSI kahden alkion tuoresiirrosta. Alku oli hankalaa, oli vuotoja reilusti, mutta hcg koholla. Ekassa ultrassa rv 6+3 löytyi 2 raskaussäkkiä, joista toisessa asukki ja voimakas syke. Uusi ultraus 7+0, jolloin sama tilanne. Kaikki meni oikein hyvin, vuoto loppui ja vielä rv 10+1 neuvolan terkkarin ultrassa pieni liikkui ja sydän sykki. Lääkäritapaamisessa rv 10+3 sykettä ei enää löytynytkään, sain lähetteen naistenpolille, jossa asia vielä vahvistettiin :'(

Minut siis voisi laittaa tuonne myöhemmin onnistuviin ja poistaa plussanneista. Siirryn varmaankin siis tänne kirjoittelemaan...

Eilen menin lääkkeelliseen tyhjennykseen osastolle heti aamusta klo 8, mutta sekään ei mennyt ihan nappiin erinäisten pulmien vuoksi. Tuloksena oli sitten kaavinta keskellä yötä ja tänään aamupäivästä kotiutuminen. Olen aika turta tällä hetkellä ja olo hutera, kun verenpaineet edelleen aika alhaalla - alapaine kotiutuessa häthätää 50...Pahinta ehkä eilisessä oli se, että samaan aikaan kun mä yritin omaa kuollutta masuasukkiani pykkiä ulos, hoiti siskoni vastakkaisella käytävällä edellisyönä syntynyttä uutta vauvaansa.

Kaikki lääkärit, joita olen näinä muutamina päivinä tavanneet, ovat toistuvasti kehottaneet kiireen vilkkaa tekemään PAS:n "kun kerran jo heti tämäkin onnistui". Itse olen vähän pessimistinen, että mitenkähän selviävät sulatuksesta ja miten niistä voisi tulla mitään lapsia, kun ei näistä kahdesta meidän parhaimmastakaan alkiosta tullut eikä nämäkään olleet mitään top-alkioita :headwall:

Mutta tällaisin lyhyin kuulumisin palailisin tänne vähitellen. Ensi viikolla täytyy varmaan ilmoittaa klinikalle ja sopia edes joku tapaamisaika jatkon miettimiseksi - meni se PAS sitten mihin ajankohtaan hyvänsä, en tiedä. Haluaisin ehkä pitää kunnon tauon, mutta mun paheneva endon kannalta se ei ehkä paras mahdollinen vaihtoehto :(

t. Vadelmaunelma & 0 vauvaa
 
Mukana menossa maanantaina 2.11.2009



Vanilla79 : IVF,siirto 19.10, PP14
Paiju :1 IVF, siirto 20.10, pitkä kaava, PP13
Rosetta : 1. ICSI, siirto 21.10, PP12
hemu80 : 1. IVF, siirto 22.10, PP11
idaliina : 2. ICSI, siirto 23.10, (2) PP10
Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS, siirto 26.10, PP7
Heni : 2.IVF, punktio 4.11, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 46, PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, vko 46, PP-
sebu08 : 3.IVF, punktio vko 46, PP-
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS, vko 46/47, PP-
Linda76 : 3.IVF, vko 48, PP-
Inia : 2. IVF, punktio vko 48, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
ripperi77 : 1.IVF, marraskuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
Joppu : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
verve : 1. IVF :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Iines-74 : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI

 
Mie testasin negan eilen pp11, joten se tais olla sitten siinä . En jaksa uskoa että se tuosta miksikään muuttuu.
Pahasti joulu tulee sotkemaan hoitokuvioita kun pahasti sattuisi pakkasukon siirto varmaan joulu tai joulunjälkeiselle viikolle. Pitää keskiviikkona kysellä onko poli kiinni joulun aikaan. Toisaalta voi sattua niinkin että seuraava kierto venähtää pitkäksi ja silloin saattas mennä tammikuun alkuun... Millä kiertopäivillä pasissa täytyy käydä ultrassa ja mille kp:lle teillä on siirto sattunut?

:ashamed:
 
Vadelmaunelma olen tosi pahoillani

Ihan sama meininki täällä Rosetta. PP 10 tuli joku ihme haamu kun en malttanut olla katsomatta, PP11 sitten hyvin selvä nega, ja sen jälkeen en ole testannut. Käyn nyt vielä huomenna toteamassa verikokeella negan niin kuin käskettiin, mutta jatkuvat menkkaselkäkivut ja tuhruvuoto kertovat jo kyllä hyvin selvästi, että tässä se on tältä kertaa. Viikonloppu on mennyt enemmän tai vähemmän itkiessä, ja nyt ymmärrän kun jotkut aiemmin valititte ettei jaksaisi jatkaa lugeja. Se todellakin tuntuu niiiiin turhalta kiusalta koko muun ahdistuksen päälle. Vielä tänään pitäis jaksaa.

Vanilla fiksusti teit kun et ole aimmin testannut. Ehkä sillä säästää pari tosi piinallista päivää. Tsemppiä tälle päivälle!!
 
Paiju: Voi ei :( , Mulla ei ole tuhrua vielä tullut, mutta ihan menkka olo on. Mun täytyy keskiviikkona vielä testata ja sitten soittoa polille...
Mulle tää ei ollut sen suurempi pettymys kuin aikasemmatkaan, tiesin jo lauantaina aika varmaksi mikä tulos tulee olemaan ja itkin sitten jo etukäteen. Sunnuntaina vaan totesin että negahan se ja meni miehen viereen jatkamaan unia. Pitää vaan yrittää jaksaa uskoa että vielä se onnistuu joskus, tää oli kuitenkin vasta eka alkion siirto =)
 
Voi Ei vadelmaunelma tuollaista ei toivoisi kenellekkään ja varsinkaan täällä ketkä hartaasti jo yrittäneet ja plussan saaneet. :'( Suuri :hug: ja voimia.

Rosetta ja Paiju Sama fiilis täällä. En ole vielä testiä tehnyt, mutta viime yönä heräsin yhtäkkiä ja jotenkin tuli sellainen olo että nyt se on ohi. En osaa selittää.. Ja nyt vatsan turvotus poissa, rinnat ei enää oikeastaan kipeät ja muutkin vatsatuntemukset poissa..

Harmittaa vaan taas se että seuraava hoito menee tammi-helmikuuhun ennen kuin edes on suunnittelukäynti.. Ei jaksaisi tuota monen kuun odottelua taas :(
 
Vadelmaunelma :'( En itse enaa varsinaisesti kuulu talle puolelle, mutta joskus kayn taalla lukemassa miten kaikilla sujuu. Itsellani hieman samanlainen tarina kuin sinulla. Ensimmaisessa ivfssa hedelmoittyi 3 munasolua. Kaksi siirrettiin. Toinen vain kiinnittyi. Ultrassa joskus vkolla 7-8 ei kuultu sydanaania. Ja sitten laakkeelliseen tyhjennykseen. Sekaan ei sujunut kovin hyvin, mutta kaavintaan asti ei kuitenkaan tarvinnut menna. Olo oli todella masentunut ja usko tulevaan poissa. Kaikki minullekkin sanoivat, etta positiivista kun kuitenkin nyt tiedat etta voit tulla raskaaksi jne. Kauheasti ei kylla itsea helpottanut. Tulihan siina itkettya aika paljon ja toistakin otin saikkua. Meilla jai hoidosta vain yksi alkio pakkaseen. Ei kauheasti ollut uskoa, etta sailyisi sulatuksesta. Mutta tallainen ihme tapahtui. Ja toinen ihme, etta viela tarrautui kiinni. Kova stressi ollut koko raskauden ajan, mutta nyt alkaa jo helpottaa. Talla hetkella rv 24+3. Talla jutulla haluaisin vain antaa sinulle toivoa ja uskoa tulevaisuuteen, etta kylla se viela onnistuu! Varmasti!
 
Vadelmaunelma, sanattomaksi veti tuo sinun juttu. Hirveäasti voimia sinne :hug:

Paiju, no voi paska, että negaa pukkaa. No mulla menkkajuilinnat on alkanu, että lopun alkua.

Rosetta, höh, sullakin nega. Jos kuitenki vielä plussaksi muuttus...mulla oli tässä passissa ultra kp12 ja siirto kp19, mutta mulla venähti vähän kierto. Ovulaatiotestin perusteella se siirtopäivä katotaan, eli ku se näyttää plussaa niin siitä onko se nyt 2-4 pv.n päästä. Mulla näytti perjantaina plussaa, maanantaina jo siirrettiin.

on: joo tämä pas tais olla tässä, samanlaiset menkkajuilinnat on alkanu ku tuoresiirrossa, nyt odotan vaan että pukkaa tuhrun huomenna tai ylihuomenna. Perkele suoraan sanottua :kieh: Luge-annosta nostettiin passiin, koska tuoresiirrossa sillon alko tuhru niin aikasin, mutta paskanmarjat se mitään kuitenkaan auta. Tai sit vaikka alkaski kuukautiset normaaliin aikaan ens vknloppuna niin minä joudun olemaan aamuvuorossa töissä.
 

Halaukset kaikille. :heart:

Meidän tulos oli puhdas negatiivinen. :( Kai se vuoto pian sit tulee. Olin eilen toiveikas kun alkoi kuvottava olo, mutta sehän johtui vain jännityksestä, ja jatkui tänään pettymyksestä. Henkisesti olen yllättävän tyyni. Sain jopa sanottua että mielummin nega kuin keskenmeno, jos tämän alkion ei kerran kuulunut kehittyä ihmislapseksi. Välillä mua itkettää ja sitten taas saan ajatukset muualle. Miehen kanssa ollaan halailtu ja oltu läheisiä. :heart:

Pakkaseen ei jäänyt mitään. Soittelen klinikalle miten edetään. Sen tiedän että ei tänä vuonna enää. Minut voi poistaa listalta. Jään taustailemaan ja kirjoittelen kun sille tuntuu. Olette olleet ihana tuki. Täältä olen saanut voimaa uskoa tähän asiaan. Kyllä me vielä onnistumme. :)
 
Vanilla halaus :hug: sinnekin. Olipas meillä nyt huono satsi. Rosetta sulla on onneksi hyviä odottamassa pakkasessa? Meillä taitaisi hyvällä lykyllä tulla yksi PAS joulukuussa, jos ne kaksi melkoisen kehnoa selviävät, mutta muuten menee keväälle jatkot meilläkin.

Hemu ja Duffy jotain mahiksia taitais teillä vielä olla? Mutta todellakin ymmärrän (!!!) ettei siltä tunnu kun tätioiretta pukkaa tavalliseen tapaan. Ja Duffy, nuo suuret lugetannokset on ihan p****, mulla ainakin turvottaa aika tehokkaasti - mutta silti toki tulee tuhruvuodot sun muut. Hehheh.
 
Voi itkun itku tätä nega aaltoa :'( Mieli tulee apeaksi kaikkien teidän puolesta :(
Mutta eihän luovuteta vielä eihän?? Itketään kaikki itkut pois kun itkettää ja sitten taas apinan raivolla jatketaan taistoa, joohan?? Kyllä tämä tästä vielä plussaksi muuttuu!!
:heart:

Tietääkö kukaan onko lugeille mitään vaihtoehtoista lääkitystä? Viime pas:ssa oli limakalvot aika kovilla noiden kirottujen pallukoiden takia :x
 
Paiju joo onhan tässä nyt tietysti vielä mahdollisuus..
Päätin että tänään haen testin ja teen huomenna aamulla, joten kyllä se siinä sitten nähdään...
Torstaina olisi sitten se verikoe..

Olisi kyllä luullut että joku edes olisi tästä plussannut :|

Niin ja Vanilla meillä ei myöskään yhtään pakkaseen joten alusta taas alkuvuodesta.. :(
 
Mulle ei lugeista oo ikinä tullut mitään oireita, luteaalivaihe menee ihan samoin kuin muutenkin eli tissit kipeytyy oviksen jälkeen ja lösähtää taas ennen menkkoja =).
Meillä on tosiaan 6 hyvää alkiota pakkasessa, lohduttaa kummasti sekin. Toivottavsti ainakin 1-2 pas:iin niillä päästään.
 
Terkkuja siirrosta! VAIN YKSI OLI KESTÄNYT NELJÄ VILJELYPÄIVÄÄ, EIKÄ SEKÄÄN MIKÄÄN TOP! Ett fiilikset on vähän down! Lekuri kyl sanoi ett neljä viljelypäivää toisaalta kompensoi tota ettei alkio ole ihan top, tiedä sitten häntä. Kyllä NIIN ketuttaa toi ettei yhtään saatu pakkaseen!!! No voitaisko sopia ett tästä alkais se plussa-aalto??!!

Sanottiin ett pari päivää ottaa vähän rauhallisemmin. Tarkoittaa mitä? Ootteks käyny esim. jumpassa normaalisti ja lemmiskelleet ? :ashamed:

Ja Anteeksi tää omanapaisuus, ei vaan nyt oikein jaksa keskittyä!
Parin viikon piina alkakoon ja päättyköön voittoon!!!
 
Helmiina 78 - Meillä alkaa tämän kuun aikana 2. ICSI ja lääkärin kirjoitellessa reseptejä, huomautin Lugen kohdalla että ne olivat aivan kauheita. Hän kirjoitti mulle reseptin toisesta lääkkeestä, oli muistaakseni Crenone. Sama vaikutus ym. mutta on kuulemma "hellempi" ja laitetaan vain kerran aamulla.

:hug: jokaiselle pettyneelle.. itse petyin ensimmäisestä ICSIstä ja nyt olen taas noussut jaloilleni. En kuitenkaan voi millään ymmärtää täysin sitä tuskaa ja surua mitä keskenmeno tuo:( Minulla tosiaan alkoi tuhru n. pp11 paikkeilla ja melkein heti perään kunnon vuoto. Siis sellainen että ei ikinä ennen! Se oli sitten siinä. pp14 näytti plussaa mutta oli tosiaan kemiallinen.

Nyt 6.11 alan ottamaan Teroluttia että saadaan menkat tulemaan ja siitä sitten piikitykset ym. Jos kaikki sujuu suunnitelmien mukaan (no tuskinpa vaan) niin testipäivä olisi 24.12!! hui kauhistuksen paikka. No mutta tuskin menee päivälleen suunnitelmien mukaan :LOL:

VOIMIA KAIKILLE!
 
Mukana menossa tiistaina 3.11.2009



hemu80 : 1. IVF, siirto 22.10, PP12
idaliina : 2. ICSI, siirto 23.10, (2) PP11
Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS, siirto 26.10, PP8
Punahilkka-75 : 1.IVF, siirto 4.11, PP-
Heni : 2.IVF, punktio 4.11, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 46, PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Iines-74 : 1.IVF:n 2.PAS, vko 46, PP-
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, vko 46, PP-
sebu08 : 3.IVF, punktio vko 46, PP-
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS, vko 46/47, PP-
Linda76 : 3.IVF, vko 48, PP-
Inia : 2. IVF, punktio vko 48, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
ripperi77 : 1.IVF, marraskuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
Joppu : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
verve : 1. IVF :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI
Rosetta : 1. ICSI
Paiju :1 IVF
 
Hip hei =)
Johan taas on tapahtunut tääl palstal vaikkas mitä :eek: Ensiksikin hirveen järjettömät halaukset kaikille tasapuolisesti :hug: ja hrveen isot onnittelut myös tasapuolisesti plussanneille :flower:

ON:marraskuun menkkoja odotellaan malttamattomina jotta pääsis hoidon aloitukseen taasen. Ei ole odotukset korkealla mutta kokeillaan nyt vielä tämän kerran ja sitten annetaan olla hoitojen. näin päätimme miehen kanssa.

plastex mitäs teille kuuluu?? =)
 
Pelkkääkriisiä Kaippa ne jumpat voi mennä oman fiiliksen mukaan. Mulle sanottiin, että kyllä kroppa ilmottaa, mikä on liikaa. Ja niin kyllä teki. Aloita varovasti. Lemmiskelyn kanssa sama juttu. Meidän lemmiskelyt meni aivan puihin, koska mulla luget vaikutti niin voimakkaasti, että meni kaikki halut moiseen puuhaan.

sunflower Hyvä tietää, että lugeille on vaihtoehto. Mulla kanssa oli aika kamalat kokemukset niistä! Todella paljon sivuvaikutuksia ja se sotku pöksyissä monta päivää! Välikierto tuntunu oikein mukavalta, kun on saanut olla normaali itsensä! :LOL:

:hug: kaikille neganneille! Kyllä me naiset taistellaan itsemme plussanneisiin!
 
Jep, veritestikin oli selvä nega, joten myöhemmin onnistuviin kuulutaan. Nyt se vasta meidän mies osasi asiaa surra, ei uskonut mun kotitestejä ja turhautumista, että vielä pitää käydä. No, olihan jotain saatavissa tästäkin piikityksestä. Lueskelin eilen adoptiojuttujakin, jotka asetti lapsiprojektin taas aika uuteen perspektiiviin. Jotenkin valaistui, että tosiaankin voi olla niin ettei näistä hoidoista seuraa ikinä mitään, ja toisaalta että senkin jälkeen on vielä jotain valintoja tehtävänä. Huhhuh.

Meillä olisi tiedossa pakkasukkojen sulatusta vasta joulu- tai tammikuussa, joten nyt taitaisi olla palstatauon aika, mutta käyn kyllä varmasti kurkkimassa kuitenkin. Perhepalaveri päätti, että jos ja kun pakkasesta ei tule voittoa niin jatketaan yrityksiä alkukeväästä kun ollaan taas Suomessa. Osaisiko joku suositella pk-seudulta hyvää yksityistä? Luulen että meidän kantti kestää tällä hetkellä paremmin rahanmenon kuin odotuksen..

Tsemppiä teille kaikille :hug: !!!
 
Sunflower kiitos lugejen vaihtoehto vinkistä!! Mulle lugeista ei tullu muuta sivivaikutusta kuin se, että reilun viikon jälkeen tuntu kuin olis lykänny havuja alapäähän. Limakalvot oli ihan :$ Sen takia tuli sitten vähän ehkä (aika paljonkin) tuittuiltuakin kotona :LOL:

Mulla olis keskiviikkona ultra. Eli sitten nähdään millä mallilla limakalvo on ja tiedetään milloin viimenen huurunenä voidaan siirtää. Ahistaa ja tuskastuttaa meneekö kaikki putkeen...huuuuuh :|

 
Paju: Pahoittelut negasta. Ja vastaus kysymykseen: Felicitas. Suomen paras. Pystyvät jopa tutkimaan alkoista tiettyjä kromosomivikoja ja eivät sitten turhaan siirrä sellaisia. Sinne mekin siirrytään, jos muutetaan takaisin Helsinkiin ja pitää vielä silloin lähteä uudelle IVF -kierrokselle kokonaan...

Soitin eilen klinikalle tuosta keskenmenosta ja siellä olivat tosi hämmästyneitä. Sovin sinne jälkitarkastuksen ja jatkoneuvottelun. Turhalta tuntuu. Saa taas laittaa satoja euroja menemään wc:stä alas.
 
Heippa kaikille
Suuret onnittelut plussanneille ja pahoittelut tippuneille.

Peesaan vadelmaunelmaa.Mekin siirryttiin Felicitakselle.Ja nyt kun mua on tutkittu tarkemmin on selvinnyt että mulla kilpirauhasen liikatoiminta,vasta-aineita veressä että kortisooni joudutaan ottamaan seuraavaan hoitoon avuiksi ja minidisperiiniä joudun syömään joka päivä koska mun veri on liian paksua.

Eli mun ifv fertinovalla ei todellakaan olisi voinut onnistua eikä se yksi passi koska alkiot ei pysty kiinnittymään limakalvoille koska mun keho ei anna.

Olisi kiva soittaa sinne ja sanoa että kiitti vaan..rahat meni ihan hukkaan.
Tammikuussa tulossa 2.ifv
 

Yhteistyössä