Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Sade83 pahoittelut! Tiedän kokemuksesta tunteen, kun ei pääse edes siirtoon asti.. itse olin hetken aivan toivoton, mutta sitten taas toivo heräsi. Älä huolestu, mahdollisuuksia on! Mulla tuli 19 munasolua viimeksi, mutta yksikään ei hedelmöittynyt. Aika usein ilmeisesti vaihdetaan lääke Menopuriksi, jotta laatu olisi parempi.. En usko, että heti perään voidaan toista hoitoa tehdä, koska munasarjat ovat venyneet hoidosta ja niiden toivotaan palautuvan. Itsellä palautuminen kesti 3kk, mutta mulla olikin paljon munasoluja.. on varmaan yksilöllistä.
Tirlittanille minun puolesta myös onnea huomiselle!
Amelielle pidän kovasti peukkuja sulatukseen!
 
Monella onkin jo hoidot käynnissä.. niin se syksy vaan on saapunut =)
Tsemppiä kaikille ja tarrasukkia piinispäiviä viettäville :)

(.) Menkat alkoivat lauantaina, ei siis luomuylläriä tänne, vaikka niin kovasti toivottiinkin :'(
Soittelin tänään klinikalle (Oys) ja sovittiin ultrapäivä, joka on 18.8. Siirto olisi sitten viikolla 35, jos se meidän ainokainen selviää sulatuksesta...
Pelottaa ja jännittää.... Tämä siis meidän 1. ivf:n 1. pas...
 
Sade83
Kiitokset kaikille haleista!

Sain juuri puhelun lääkäriltä. Odotellaan yhdet kuukautiset ja sitten toiveikkaan icsiin. Punktio osuu todennäköisesti lokakuun alkuun. Lyhentelen seuraavaa kiertoa clomeilla. Taas alkaa elämä voittaa, odottelu vaan rassaa taas. :(
Lääkärin ja biologin mukaan munasolut olivat aivan normaaleja ja siittiösaalis huikean hyvä.

Joten toiveikkaana eteenpäin!
 
Sade83 Sait kyllä lohduttavia uutisia. Ja kiva kun mieli on jo parempi. Uskomattoman paljon vaan tarvitaan niitä psyykkisiä voimavaroja, jotta aina jaksetaan nousta uudestaan taistoon. Mutta onneks sulla on jo ajankohta tiedossa. Kuitenkin se tuntuu niin kaukaiselta, eikö vaan? Kun vaan haluaisi olla jo raskaana ja laskea viikkoja ja surffailla vauva-aiheisilla sivuilla. Ja tietysti siirtyä tuonne odottajien puolelle keskustelemaan. =) Mutta annetaan ajan mennä nopeasti eteenpäin ja nautitaan kaikesta muusta kivasta. :hug: Ihan hirmusesti puhallan jaksamisen tuulia luoksesi ja parempaa tulevaa hoitoa.

Nipsu Sama pelko on täällä. Huomenna sen sitten jo tietää... Pelottaa tosi paljon. Toinen puoli uskoo, että päästään siirtoon ja toinen puoli on valmiina pettymykseen.

Sharlin Kiitokset kun jaksat pitää peukkuja. :)
 
Sade83
Amelie80 Kyllä se tosiaan tuntuu vielä niin kaukaiselta... Tosin ajankohdan tietäminen auttaa odotuksessa. Outoa alkaa odottamaan seuraavaa punktiota, kun edellisen punktion kivut vielä juilii mahassa. Että odotan sitä hetkeä että se plussa joskus vielä siihen testiin pärähtää! =) Olen lomalla elokuun, joten kun menen töihin, ei ole enää montaa viikkoa pistosten alkamiseen. Aina kaikki kronkreettinen asioiden eteneminen auttaa jaksamaan!
Onnea sinulle sulatukseen!!

Sharlin Yllättävän paljon psyykkistä jaksamista vaatii selvitä tuollaisesta takapakista, tuntuu ettei meille annettu edes mahkuja kun ei päästy siirtoon...
Onneksi klinikallamme on supersymppistä porukkaa ja lääkäri kävi asiat tosi perusteellisesti läpi. Icsiä odotellessa...

Jaksamista kaikille piinailussa! :hug:
 
ei tunnu missään ei.

Jos mun siirto oli maanantaina 3.8 niin eikö tänään ole pp7 kun tuossa eilisen listassa oli pp7..vai laskenko mä väärin????

Muoks
Nyt vasta blondi hokas....siinähän lukee 10.8 mukana olevat eli tää päivä...blondi mikä blondi :LOL:
 
Sade83 olen todella, todella pahoillani että jouduit käymään läpi tämän kaiken - valitettavasti turhaan. Voi itku! On se niin epäreilua. Toivottavasti toivut pian! ICSI on teille varmasti sopivampi hoitomuoto, ja toivon sydämeni pohjasta että seuraavalla kerralla menee paremmin.

Meillä kävi siinä mielessä hyvin, sillä meillä piti olla IVF, mutta punktion jälkeen kun kävimme juttelemassa lääkärin kanssa, biologi tuli sisään, ja kertoi ettei mieheni spermaa voitu sellaisenaan käyttää (he olivat tehneet alkuanalyysin tunnin aikana). He sanoivat heti että ainut mahdollisuus olisi tehdä ICSI, sillä muuten munasoluni ei hedelmöityisi. Eli siinä kertaheitolla muutimme hoitoa ICSI:iin, muuten lopputulos olisi ollut sama kuin teillä.

Teille muille ensikertalaisille, joilla tämä on vasta edessä, ja/tai jotka vasta harkitsette IVF/ICSI:ä, ajattelin tehdä yhteenvedon ensimmäisestä hoidostani, siihen liittyvistä lääkkeistä ja kustannuksista:

Lyhyen kaavan hoito alkoi munarakkuloita kasvattavalla aivolisäkehormoni pistoksilla (Puregon 150 IU) kiertopäivinä 2-8. Seitsemäntenä päivänä oli ensimmäinen (ja minulle ainut) ultra, jolloin alkoi myös ovulaationestopistokset KP 7-8 (Orgalutran 0,25mg) Puregonin rinnalla. Orgalutran pistokset kirvelivät n. 4 tuntia jälkeenpäin, kun taas Puregon, eikä kierrospäivänä 9 annettu irrotuspiikki (Pregnyl 5000 IU) tuntunut miltään. Pistokset otin aina säännöllisesti, klo 21 illalla.

Punktio minulla oli jo KP 11, joka kesti n. 20 minuuttia. Se ei ollut niin paha kuin olin luullut, lähinnä epämiellyttävä, ja hetkellisesti näki tietty tähtiä, kun instrumentteja siirreltiin. Alkionsiirto tapahtui KP 14. Tämä oli täysin kivuton. Toisena päivänä, punktiosta laskettuna, alkoi tukilääkitys aamuin illoin (Lugesteron 4x200mg), joka minulla siis vielä jatkuu sunnuntaihin (KP 27) asti.

Lääkkeet ovat aika kalliita, ja reseptin koko määrää ei välttämättä tule tarvitsemaan, joten kannattaa ottaa kerralla vain sen minkä tietää varmasti tarvitsevan. Näin kävi minun kohdalla, joten säästyi muutamia satasia kun ei ostanut reseptin mukaisesti heti kaikkia lääkkeitä.

Tähän asti, minulle prosessin pahin on ollut punktiosta toipuminen. Siitä on nyt puolitoista viikkoa, enkä vieläkään pysty "olemaan normaalisti", ilman että alavatsaa alkaa särkeä tai pistellä. Tänään aion kuitenkin ensimmäistä kertaa yrittää kevyempää liikuntaa, mutta salille ei voi vielä suunnata. Lisäksi on lomaa, joten olisi pihatöitä ja muuta puuhasteltavaa, mutta ei pysty paljoa kerralla tekemään.

Mikä tulee oireisiin, minulla on edelleen aikamoinen pallovatsa ja täyteläinen olo koko ajan. Olen toki siitä iloinen että tähän lähdettiin loman aikana, sillä töissä en voisi peittää vatsani turvotusta; eikä työvaatteisiin kunnolla edes mahtuisi ;). Ajoittain tulee myös erittäin kova päänsärky, ja rintani ovat olleet myös todella kipeät. Vatsalla ei ole voinut kuvitella nukkuvansakaan. Nämä lukuunottamatta, olen voinut hyvin.

Alla kustannukset meidän 1. ICSI:stä:

264,00 - Infektioverinäytteet molemmilta
284,91 - Puregon 900 IU (6x150 IU pistosta)
36,19 - 1. ultra paikallisessa Mehiläisessä
101,62 - Puregon 300 IU (2x150 IU)
59,48 - Orgalutran 0,25 mg (2x)
4,56 - Pregnyl 5000 IU (1x)
63,18 - Lugesteron 200mg (4x15)
2.381,00 - Mikrohedelmöitys sis. alkioden pakastus

3.194,94 ? YHTEENSÄ (meidän osuus)

Kokonaisuudessaan ollaan oltu tyytyväisiä Tampereen AVA-klinikkaan. Heiltä on saanut hyvin tietoa ja tukea, ja he ovat olleet helposti tavoitettavissa (ei puhelinaikoja/jonotusta). Halpaa tämä ei kuitenkaan ole, joten jos tällä kertaa ei onnistuta, katsotaan PAS vielä tänä vuonna, mutta 2. ICSI siirtynee ensi keväälle. Olemme olleet tammikuusta asti jonossa myös julkisella puolella, mutta meillä päin on 1,5v jono, joten meidän vuoro on aikaisintaan toukokuussa 2010.

Illalla pitäisi aloittaa pakkaaminen, sillä edessä on lomamatka etelään. Matkan aikana selvinnee myös miten on käynyt meidän kohdalla. Tsemppiä kaikille, ja palaillaan pian taas!
 
Onpa täällä tapahtunut monenlaista! Niin on täälläkin. Minulla todettiin 5cm kysta ja hoidot siirtyy siihen asti, että se poistuu tai poistetaan.
Mulle tehhäänkin kevyt hoito, eli ei suprecuria, jes! Piikkiä vaan nahkaan kun päästään asiaan.
 
Siirtääkö toi kysta aina hoitoja?! Mulla on kysta nyt ja syyskuussa pitäisi tehdä ivf, päästäänkö me nyt sitten ollenkaan tekemän hoitoa syyskuussa?Yhdet menkat pitäisi vielä tulla välissä. Osaako joku sanoa?

Pahoittelut annamarialle kystasta, toivottavasti se poistuu nopeasti, niin kuin ne yleensä tekee.
 
Mukana menossa 11.8.2009



shenda81 : 1.IVF:n 1. PAS, siirto 3.8, PP 8

Nalle76 : 1.ICSI, punktio 31.7., siirto 3.8, lyhyt kaava, PP 8

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto 11.8., PP-

Tirlittan1968 : 2. IVF, punktio 11.8, siirto 14.8, pitkä kaava, PP-

Isis : 2. IVF:n 2.PAS, vko 34, PP-

viksi : 1 IVF, vko 34, lyhyt kaava, PP-

wattu : 1. ICSI, vkO 35, pitkä kaava, PP-

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS, VKO 35, PP-

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, vk 34, PP-

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, vko 34, PP-

Eena : 1IVF, vko 35, lyhyt kaava, PP-

Peppiina78 : 1. IVF, vko 36, pitkä kaava, PP-

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, vko 32, pitkä kaava, PP-

Electra : 4. ICSI, vko 36, pitkä kaava, PP-

Nele : 1. IVF, vko 36, pitkä kaava, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

dream09 : 3.IVF, vko 35, PP-

dreamer78 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto vko 34/35, PP-

Minni : 1. IVF, elokuu, lyhyt kaava, PP-

Pikku-Tintti : 2.ICSI, vko 36, lyhyt kaava PP-

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, elo-syyskuu, PP-

onnenkukka : 2. ICSI, elo-syyskyy, PP-

JäsenJ :1. ICSI, elo-syyskuu, PP-

astrid : 1. IVF, elo-syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

aurin-ko : 1. IVF:n 3. PAS, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

anna1979 : 1. IVF, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

Sannuli-81 : 3. IVF, syyskuu, pitkä kaava, PP-

Sharlin : 1. ICSI, syys-lokakuu, PP-

idaliina : 2. ICSI, syys-lokakuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

Kristiina76 : 4. IVF:n 1. PAS, syksy, PP-

aitiliini83 : 1. ICSI, syksy, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Tao74 : 3. IVF, syksy, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 43, pitkä kaava PP-

Elenia : 1. IVF, syksy, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

Pohtijatar : 2. IVF, syyskyy, pitkä kaava, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-

Piiuli-74 : 1. IVF, marraskuu, lyhyt kaava, PP-


Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF
 
Moi!
Luulen, että testi ei välttämättä näytä vielä mitään.. Minulla tuoresiirrossa oli PP14 haalean haalea haamu, joka sitten myöhemmin vahvistui.. Kannattaa varmaan tehdä uusi testi muutaman päivän päästä :)

Tsemppiä vielä muutamaan piinapäivään... :hug:
 
Shenda81 Ei tarvii huolestua. PP8 on vielä tosi tosi aikainen. Älä vielä menetä toivoa, testaat sitten vasta PP12. Mikä testipäivä sulle annettiin klinikalta? Mlle annettiin PP14.

).( Pääsen siirtoon =) Olen tosi onnellinen kun pääsen edes yrittämään. Siitä se piina sitten alkaa. En tiedä vielä kestikö meidän molemmat pikkuiset vaiko vaan toinen. On jotenkin silti huono olo, kun Sade sulle kävi niin kurjasti. :hug: Mutta pitää kuitenkin osata iloita tästäkin yrityksestä. Meille kun sitä luomuihmettä ei voi tulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytti82:
Siirtääkö toi kysta aina hoitoja?! Mulla on kysta nyt ja syyskuussa pitäisi tehdä ivf, päästäänkö me nyt sitten ollenkaan tekemän hoitoa syyskuussa?Yhdet menkat pitäisi vielä tulla välissä. Osaako joku sanoa?

Pahoittelut annamarialle kystasta, toivottavasti se poistuu nopeasti, niin kuin ne yleensä tekee.
en osaa sanoa siirtääkö se aina hoitoja, mutta mulla siirsi. Mulla on niin aktiiviset munasarjat (vastaavat hoitoihin hyvin ja tekevät paljon munasoluja) niin siksi lääkäri haluaa tuon ensin pois. Ja onhan se KIPEÄ.
Toivon niiin että se lähtis ens viikkoon mennessä pois, kun ultrataan uusiksi.
 
Heipsis!

Kylläpä eilen oli päivien päivä. Työnteosta ei meinannu tulla yhtään eikä mitään kun kaikki ajatukset pyöri vaan tuolla marraskuussa. Välillä oli hyvä fiilis 'nyt onnistutaan' ja ja samantien tuli fiilis ettei tästä mitään muuta tuu kun pettymystä. Lienekö vaikutusta sillä ettei meillä mikään mee niinkuin suunnitellaan ja joka ikisessä asiassa mennään vaan takapakkia ja kantapään kautta (muissakin kun tässä lapsi asiassa). Päässä soi vaan erään lääkärin sanat ' kyllä sinut raskaaksi saadaan' kun taas nykyinen lääkäri ei niin paljoa toivoa ole antanut mutta ei kuitenkaan kumonnut mitään ja kannustaa kyllä kovasti. Välillä toivoo, että ihmisessä ois systeemi jolla päässä pyörivä ajatuksia vois poistaa.
Toinen asia mikä pistää nyppimään on se, että siirtoonkin on aikaa vaikka kuinka ja silti mietin jo kaiken maailman vaunu ja turvaistuin yms lapseen liittyviä asioita :headwall: Eilen töissä kattelin kun varastossa oli kori jossa oli pienen pieniä sukkia oikein alealessa 'tämmöset ostan heti kun plussaan' :headwall:
Positiivista tässä on kuitenki se että sain jopa yöllä nukuttua enkä koko yötä pyöriny ja miettiny ja sittenkin taas miettiny. Tuohon ehkä vaikutti, että saatiin miehen kans asiasta vähän "puhuttua"(tekstarein :LOL: ) Välillä tuntuu ettei mies ymmärrä miltä minusta tuntuu ja hän kun ei omista tuntemuksistaan kerro, toisiaan on vaan niin yksin ajatustensa kans.

Huoh, tulipahan vuodatus mutta kyllä helpotti :LOL:
:wave:
 
Heippa kaikki! Tuonne odotuksen odottajiin äsken kirjottelin. Meille tuli tänään luomuplussa! 1½ vuotta yritetty. Mulla endometrioosi ja lievä pco, miehelläkin vikaa siittiöissä. Ei tätä voi uskoa. Ihan alussa ollaan, tänään olisi menkkojen kuulunut alkaa. Ei tätä uskalla vielä muualle kertoa, kun tänne.
 
Tytti,

Ei ainakaan minun kohdallani kysta siirrä ivf-hoitoja minnekään. Minulla on siis jo kertaalleen leikattu ns. suklaakysta joka on siis endometriooma eli endometriosikysta. Kysta kasvaa aina uudelleen ja nyt se on jopa lisääntynyt yhdestä kappaleesta kahteen..

Minun kystani sijaitsee toisessa munasarjassa. Kysta vaikuttaa kyllä ivf-hoidon lääkkeiden valintaan.

Oma punktioni aikaistui viikon 34 alusta jos viikon 33 perjantaihin, tai lopullinen varmuus siitä saadaan keskiviikon ultrassa.

 
Taikapapu Ihan mielettömästi onnea!!! Waude. Tosi hieno yllätys. Kiva, että saatiin luomuakin tähän pinoon, antaa toiveita. Käy kertomassa kuulumisia täälläkin..
Amelielle myös onnittelut sulatuksen onnistumisesta! Nyt pidän varpaatkin pystyssä, että kaikki onnistuu.
Piiuli Juu, kyllähän ne ajatukset väkisinkin harhautuu tähän yhteen isoon asiaan.. Miesten ajatuksista ei aina tiedä. Mun mies yrittää välillä toppuutella, että jos tulee pettymyksiä jne. Mutta on se meilläkin vähän vaiettu aihe.
 
Tirlittan1968
Tänään oli punktio ja rakkuloita olikin kehittynyt enemmän mitä perjantain ultrassa näkyi. Punktioitiin 13 rakkulaa ja kaikissa solu- joten meni yli odotusten. Rakkulat olivat aika vaikeissa paikoissa ja punktio sattui enemmän kuin edellisellä kerralla. Nyt on turvonnut olo mutta ei paljoa särje. Alkion siirto olisi perjantaina- toivottavasti saan silloin kyytiin 2 alkiota.
 
:/ Äh. Meillä siirtyi PAS seuraavaan kiertoon, mun munikset kun ei näköjään tottele mitään käskyjä :LOL: Progynovan kun pitäis kuulemma suppressoida munasarjojen omaa toimintaa jotta siirto voitaisiin ajoittaa oikein, niin eiköhän nämä meikäläisen kaksoset sitten tuota hormoonia oikein olan takaa ja puske sieltä kaiken lääkityksen vastaisesti toimimaan. Lääkärikin ihmetteli oikein että mikä on kun ei lääkkeet ota toimiakseen... Tulos oli kuitenkin se, että siirtoa ei voi nyt tehdä. No, jos tästä jotain positiivista haluaa hakea, niin päästäänpähän ens kerralla yrittämään luomukiertoon, lääkäri oli sitä mieltä että vois olla meille parempi jos kerran omat hormoonit toimii noin voimalla.

Taikapapu, ihan mieletöntä! :flower: Annat tosiaan toivoa meille muillekin.

Tsemppiä kaikille piinailijoille,
eevi-antero
 
Onnea Taikapapulle plussasta!! Tsemppiä Amelielle ja Tirlittanille siirtoihin!!

Meillä oli tänään vihdoin tuo suunnittelukäynti ja HUOH! sumut yms. muut alkavat vasta seuraavassa kierrossa, koska toimenpiteihin oli jonoa. Meille tehdään nyt sitten IVF pitkällä kaavalla ja siirto menee vasta karkeasti arvioituna viikolle 43 lokakuun puoleenväliin :'(

Olin vain niin asennoitunut aloittamaan hoidot hetimiten...

No tuli sieltä hyviäkin uutisia eli lääkäri oli aika positiivisesti sitä mieltä että meillä tärppäisi tällä tavalla. Tietysti aina voi tulla jotain eteen mutta vielä näyttää hyvältä. :p

Ja taas eikun odottelemaan..... :whistle:
 
Taikapapu Todella ihana yllätys! Tosi paljon onnea! :heart: Niin ihana lukea kun joku onnistuu. Isot onnenhalit Sinulle :hug:

).( Kävin hakemassa TAYS:sta kaksi tarrasukkalaista matkaan mukaan. Niin oli toinen jo valmiina sukkiensa kanssa, että ei menannut katetristakaan irrota :LOL: Mutta hyvin siis meni ja molemmat kestivät hienosti sulatuksen. Yksi etappi taas takana. Jotenkin on nyt helpompi olo kuin viimeksi. Ei piinailukaan tunnu niin ahdistavalta. Jos sitten ensi yönä saisi nukuttua. On tullut valvottua tämän asian kanssa jo liian monta yötä. Nyt ajattelen vaan pikkuisten parasta ja lepäilen ja pidän pikkuisen tauon liikunnastakin. =)
 
Hurjasti onnea Taikapavulle luomuylläristä!! Ihanaa kuulla tälläisista :heart:
Tirlittanille onnea hienosta saaliista, siitä luulisi kyytiläisiä kaksin kappalein riittävän!
Amelielle pitkää pinnaa piinaan ja pikkuisille paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia että tarttuvat kiinni!
Shenda: pp8 tehty testi ei vielä kerro onko tärpännyt vai ei. Mulla esikoisesta pp10 tai 11 oli lähes näkymätön viiva ja pp15 tosi haalea edelleen. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon.
Täällä odotellaan perjantain ultraa ja sitä josko ens viikolla pääsis siirtoon. Mutta edelleenkään en osaa ajatella että olis mahdollista raskautua :ashamed: Kovasti sitä tietenkin toivon, mutta jotenkin tuntuu että kun ei kerran tuoresiirrossakaan napannu huippualkiolla, niin miksi sitten nyt.. Tosin esikoinen sai alkunsa huonosta alkiosta, joten ei se laatu välttämättä ratkaise :heart: No, aika näyttää mitä tuleman pitää..
 
Mukana menossa 12.8.2009



shenda81 : 1.IVF:n 1. PAS, siirto 3.8, PP 9

Nalle76 : 1.ICSI, punktio 31.7., siirto 3.8, lyhyt kaava, PP 9

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto 11.8., PP 1

Tirlittan1968 : 2. IVF, punktio 11.8, siirto 14.8, pitkä kaava, PP-

Isis : 2. IVF:n 2.PAS, vko 34, PP-

viksi : 1 IVF, vko 34, lyhyt kaava, PP-

wattu : 1. ICSI, vkO 35, pitkä kaava, PP-

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS, VKO 35, PP-

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, vk 34, PP-

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, vko 34, PP-

Eena : 1IVF, vko 35, lyhyt kaava, PP-

Peppiina78 : 1. IVF, vko 36, pitkä kaava, PP-

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, vko 32, pitkä kaava, PP-

Electra : 4. ICSI, vko 36, pitkä kaava, PP-

Nele : 1. IVF, vko 36, pitkä kaava, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

dream09 : 3.IVF, vko 35, PP-

dreamer78 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto vko 34/35, PP-

Minni : 1. IVF, elokuu, lyhyt kaava, PP-

Pikku-Tintti : 2.ICSI, vko 36, lyhyt kaava PP-

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, elo-syyskuu, PP-

onnenkukka : 2. ICSI, elo-syyskyy, PP-

JäsenJ :1. ICSI, elo-syyskuu, PP-

astrid : 1. IVF, elo-syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

aurin-ko : 1. IVF:n 3. PAS, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

anna1979 : 1. IVF, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

Sannuli-81 : 3. IVF, syyskuu, pitkä kaava, PP-

Sharlin : 1. ICSI, syys-lokakuu, PP-

idaliina : 2. ICSI, syys-lokakuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

Kristiina76 : 4. IVF:n 1. PAS, syksy, PP-

aitiliini83 : 1. ICSI, syksy, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Tao74 : 3. IVF, syksy, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 43, pitkä kaava PP-

Elenia : 1. IVF, syksy, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

Pohtijatar : 2. IVF, syyskyy, pitkä kaava, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-

Piiuli-74 : 1. IVF, marraskuu, lyhyt kaava, PP-


Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF
 
Liittyisin joukkoon suureen kirjoittelemaan :D vanhoja tuttuja listalta löytyykin aika monta.. vaikka ei kenenkään toivoisi täällä lapsettomuus puolella kirjottelevan kovin kauaan..
Meillä alkaa nyt 4.ICSI ja ensimmäistä kertaa pitkällä kaavalla. Huomenna pistän Procrenin ja siitä se sit lähtee. Arvelisin että punktio on vko 37-38.

Onko muita jotka ovat käyttäneet tuota Procrenia? Olen vaan lukenu sumutteluista aikaisemmin.. ja tämä pitkä kaava siis ihan uutta meille.
 

Yhteistyössä