Mulla vähän sama homma, tekis mieli opiskella avoimessa yliopistossa vähän sivussa..samaa aihetta kuitenkin sinällään. En haluais kellekkää kertoa. Mutten tiedä tohdinko, ku pelkään et vaikka palan loppuu yhtäkkisesti tai jotain..toisaalta onneks noi ois superjoustavia, siks ne kiinnostaa. Ja jopa saisin hyväksiluettua kumpaanki suuntaan sitä sun tätä. Ainoa vaan ,että ovat maksullisia. Sepitinkö minä jo nämä? Mietin vaan koko ajan noita, tekis mieli soittaa ja kysyä noista
Varsinaisesti siis en noilla tekisi loppupeleissä mitään, koska nuo shn hommat on nyt ainaki se mun juttu. Mutta toisaalta kiinnostais syventää vähän erityylisesti opintoja ja muutenkin, akateemius sinällään..arvostan ite sitä. Toisaalta voinhan suorittaa vähemmän opintoja, en tarkota että pitäis mitään maisterin papereita lähtee hakemaan..vaikka kandit..tai sitten vieläkin pienempää. Onhan sitä opinnoista aina etua.
Mulla on muuten luennoilla se, etten muista niistä tosiaan mitään nioden mun keskittymisjuttujen tähden, niin vaikka siellä kerrottais jotain tärkeetä, niin se menee noin 99% ohi
Tuli mieleen, ettei meillä ole ollut yhtään kurssia vieläkään, jossa ei olisi koetta. Taino yks kurssi on, mutta se on oikeestaan semmonen labra+tieto=100% läsnäolo, joten sitä en oikeen laske sellaiseksi. Meillä on aina kaikista tentit ja muut. Minä oon vielä niin hyvä, että unohdin keväällä kaks kertaa mennä yhteen! Että ens kerralla onnistuttava..mutta tämmöstä tämän mun muistin kanssa. Nykyinen kännykkäki on vähän ärsyttävämpi kalenterin kans, niin ei tuu käytettyä. Ja kaks paprukalenteria löytyy, toinen seinältä. En silti muista, kun jotain kiinnostavaa tulee vaikka koneella eteen.
Jännää, että vois ensin kirjoittaa. Tosin en muista omista lukioajoista, että ois kait meilläkin voinut varmaan kirjottaa jo jotain ennen ku ois käynyt..mutta käsittääkseni niisäs tais olal ehtoja..ja noh, käytännössä sillon olikin parempi ensin lukea ja tehä sitten kokkeet =) Miten sait möhkis tuohon innostuksen? Taino paraskin kysyjä, kun itekki tuosta yhdestä intoilen
Rupesin miettiin, että meille periaatteessa tarttis läppärin. Siis jo se, että saan kouluhommia tehtyä eri paiakoissa (tärkeää mulle vaihdella paikkoja) ja sitten se, että mieski vois välilä olla koneella. Mut en tarttis sen kummempaa, kuhan se netissä menis ja jaksais pyörittää hyvin wordit ja kumppanit..jasiinä mielessä hyvin, etten kestä jos se koko ajan pätkii ja kötkii ja köhii. Lentää näpsäkästi seinään semmonen pikkunen läppis :saint:
Mites teillä on muuten opiskelujärjestykset? Varsinkin jos lapsukaisia? Siis varsinkin kotona? Vai teettekö kaiken jossain muualla? Vai pystyttekö yhtä aikaa syöttämään, vaihtamaan vaipat, kuuntelemaan puolisoa ja vielä näpyttelemään läppäriä? Ehkä imuroimaan siinä samassa?
Taidan soitella tonne yliopistoon..mulla on joku pakottava tarve selkeesti nyt.