No kun kaikissa paikoissa luki että rv 12 viimeistään, niin kyllä mä aika shokissa neuvolasta ulos kävelin, ja soitin itku kurkussa suoraan mehiläiseen ja sain ajan puolen tunnin päähän.
Ja siellä tosi mukava gyne sitten kertoili minulle nuo kaikki tuossa alussa luettelemani seikat, mitkä kuulumiseen vaikuttaa (mamma ja laitteet; laitteetkin kun voi olla neuvolassa ajalta dinosaurukset).
Se mikä siis oli kurjaa, oli se, että kyllähän tämä tieto terkkarillakin pitäisi olla, mutta kun ei se niitä osannut ladella, niin kyllä sitä itsensä lyödyksi tunsi, varsinkin kun takana km, ja ikäkin alkaa olla vähän ylärajoilla.
No, minulla varmaankin syynä oli tuo vatsapehmusteen määrä.......... =). Mutta kun sitten tosiaan olen tätä teemaa seurannut, niin kyllä se istukan paikka ja kohdun asentokin ovat tosi yleisiä syitä, samoin sitten vauvan asento kohdussa.
Usein vielä muuten neuvolalääkärit on erityisen huonoja äänet löytämään, kun tekevät hommaa terkkareita harvemmin, ja ovat niin kiireisiä.
On tämä niin herkkää aikaa aina välillä; kaikkea hyvää sinulle AP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!