Pitikin kiduttaa itseään lukemalla ketju. Helvetti että tulin pahalle päälle. :snotty: Melkoista paskanjauhantaa. Mutta jatkakaa samaan malliin. :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamahemuli:Mitä sun vanhempiin tulee, isäsi on ollut täysvaltainen aikuinen ihminen eikä hänen olisi tarvinnut kuunnella 'piruilua'. Tämä seikkahan mua ihmetyttääkin, miten voi olla että näitä ihmisiä löytyy jotka antavat toisen kohdella itseään kuin jotain vajaavaltaista? Mua aina pöyristyttää kun kuulen puhuttavan, että joku kysyy lupaa puolisoltaan tehdä jotain. Tai puoliso puhuu että antaako miehelleen/vaimolleen luvan tehdä jotain. Sukupuolella ei tässä asiassa ole merkitystä, samat säännöt toimii molempiin suuntiin. Paljon olen hämmästellyt miten vaimot täällä hakevat apua kun mies määrää kotona idioottimaisia asioita. Mikseivät he itse laita pistettä asialle omassa kotonaan? Samoin olen kauhistellut juttuja kun vaimot puhuvat että sallivat tai eivät salli miehensä tekevän asioita. Miten voi määräillä aikuista täysivaltaista ihmistä? Mä en vaan käsitä...
Alkuperäinen kirjoittaja No:[Isä on täysvaltainen aikuinen ihminen, joka laittoi asialle pisteen ottamalla eron.
Jos luit tarkemmin, mä en käsitelly sitä mitä kettuilu tekee miehelle, vaan mitä äidin kettuilu isälle teki meille lapsille. Ja sama piruilu jatkuu edelleen, mikäs pahan tappais. Onko sulla ideoita miten oisin lapsena voinu pistää "pisteen" äidin käytökselle, joka isääni tai seuraavaa miestään kohtaan?
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mää en jaksanut lukea kaikkea, mutta aikamoista syyllistämistä ap:ta kohtaan tulee. Paistaa ihan selkeesti sellainen olo, että osa voisi jopa kuvitella, että jos nainen on tarpeeksi paha suustaan tai vähänkin hipaisee miestä, niin mies saa ihan oikeasti vetää vaikka sairaalakuntoon naisen... ja sitten vielä joku sädekehä päänympärillä sanoo, että onhan se mies syyllinen väkivaltaan, mutta nainen on omalla käyttäytymisellään aiheuttanut sen. Kummaa kuvittelua. Saako nainenkin sitten miehen lyönnistä, ottaa kättä väkevämpää ja vetää teholle miehen? Onhan nainenkin sitten syyllinen, mutta mies on ihan ansainnut sen... Jos aina saa tehdä astetta pahempaa kuin toinen? Ihme ajatusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mää en jaksanut lukea kaikkea, mutta aikamoista syyllistämistä ap:ta kohtaan tulee. Paistaa ihan selkeesti sellainen olo, että osa voisi jopa kuvitella, että jos nainen on tarpeeksi paha suustaan tai vähänkin hipaisee miestä, niin mies saa ihan oikeasti vetää vaikka sairaalakuntoon naisen... ja sitten vielä joku sädekehä päänympärillä sanoo, että onhan se mies syyllinen väkivaltaan, mutta nainen on omalla käyttäytymisellään aiheuttanut sen. Kummaa kuvittelua. Saako nainenkin sitten miehen lyönnistä, ottaa kättä väkevämpää ja vetää teholle miehen? Onhan nainenkin sitten syyllinen, mutta mies on ihan ansainnut sen... Jos aina saa tehdä astetta pahempaa kuin toinen? Ihme ajatusta.
Ei täällä kukaan ole tuommoista esittänyt :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mää en jaksanut lukea kaikkea, mutta aikamoista syyllistämistä ap:ta kohtaan tulee. Paistaa ihan selkeesti sellainen olo, että osa voisi jopa kuvitella, että jos nainen on tarpeeksi paha suustaan tai vähänkin hipaisee miestä, niin mies saa ihan oikeasti vetää vaikka sairaalakuntoon naisen... ja sitten vielä joku sädekehä päänympärillä sanoo, että onhan se mies syyllinen väkivaltaan, mutta nainen on omalla käyttäytymisellään aiheuttanut sen. Kummaa kuvittelua. Saako nainenkin sitten miehen lyönnistä, ottaa kättä väkevämpää ja vetää teholle miehen? Onhan nainenkin sitten syyllinen, mutta mies on ihan ansainnut sen... Jos aina saa tehdä astetta pahempaa kuin toinen? Ihme ajatusta.
No kyllä tasantarkkaan on esittänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mää en jaksanut lukea kaikkea, mutta aikamoista syyllistämistä ap:ta kohtaan tulee. Paistaa ihan selkeesti sellainen olo, että osa voisi jopa kuvitella, että jos nainen on tarpeeksi paha suustaan tai vähänkin hipaisee miestä, niin mies saa ihan oikeasti vetää vaikka sairaalakuntoon naisen... ja sitten vielä joku sädekehä päänympärillä sanoo, että onhan se mies syyllinen väkivaltaan, mutta nainen on omalla käyttäytymisellään aiheuttanut sen. Kummaa kuvittelua. Saako nainenkin sitten miehen lyönnistä, ottaa kättä väkevämpää ja vetää teholle miehen? Onhan nainenkin sitten syyllinen, mutta mies on ihan ansainnut sen... Jos aina saa tehdä astetta pahempaa kuin toinen? Ihme ajatusta.
No kyllä tasantarkkaan on esittänyt.
Kuka ja missä?
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:"mun mielestä yllättävän moni nainen oikein kerjää. saa sanoa ihan mitä vaan mutta ukko ku antaa takas/vetää turpaan niin nainen onkin kohta viaton uhri. joo... "
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuo Isä - on aina haastamassa riitaa, enkä edes usko että hän on mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:"mun mielestä yllättävän moni nainen oikein kerjää. saa sanoa ihan mitä vaan mutta ukko ku antaa takas/vetää turpaan niin nainen onkin kohta viaton uhri. joo... "
No nyt kyllä luet ihan omiasi ja olemattomia rivinvälejä. Mitenkään en pysty lukemaan tuota niin, että siinä annetaan lupa miehelle vetää vaikka sairaalakuntoon naisen. Ihan toinen viesti tuosta aukeaa minulle.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:"mun mielestä yllättävän moni nainen oikein kerjää. saa sanoa ihan mitä vaan mutta ukko ku antaa takas/vetää turpaan niin nainen onkin kohta viaton uhri. joo... "
No nyt kyllä luet ihan omiasi ja olemattomia rivinvälejä. Mitenkään en pysty lukemaan tuota niin, että siinä annetaan lupa miehelle vetää vaikka sairaalakuntoon naisen. Ihan toinen viesti tuosta aukeaa minulle.
Niin sää oletkin maailmanmestari syyllistään toisia, vaikka mukamas itse et sitä tarkoita sillain.. Kyllä joltain paistaa selkeesti sellainen kuva, että koska mies ei osaa verbaalisesti sanoa niin pahasti, miehelle jää ainoa keino käyttää väkivaltaa ja koska nainen mukamas aloittaa olemalla paha suustaan, niin on ihan ymmärrettävää, että mies käyttää väkivaltaa. Älä lue aina rivienvälistä vaan lue ihan suoraa tekstiä.
Helloshittykin ihan selkeesti sanoo näin:
"no jos tönit ja laitat sun kättä miehen suun eteen niin en ihmettele yhtään jos se antaa takas. voisin kuvitella että itekin vetäisin sut turpaan. "
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:"mun mielestä yllättävän moni nainen oikein kerjää. saa sanoa ihan mitä vaan mutta ukko ku antaa takas/vetää turpaan niin nainen onkin kohta viaton uhri. joo... "
Niin sää oletkin maailmanmestari syyllistään toisia, vaikka mukamas itse et sitä tarkoita sillain.. Kyllä joltain paistaa selkeesti sellainen kuva, että koska mies ei osaa verbaalisesti sanoa niin pahasti, miehelle jää ainoa keino käyttää väkivaltaa ja koska nainen mukamas aloittaa olemalla paha suustaan, niin on ihan ymmärrettävää, että mies käyttää väkivaltaa. Älä lue aina rivienvälistä vaan lue ihan suoraa tekstiä.
Helloshittykin ihan selkeesti sanoo näin:
"no jos tönit ja laitat sun kättä miehen suun eteen niin en ihmettele yhtään jos se antaa takas. voisin kuvitella että itekin vetäisin sut turpaan. "
sä et todellakaan ymmärtäny mun pointtia.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Niin sää oletkin maailmanmestari syyllistään toisia, vaikka mukamas itse et sitä tarkoita sillain.. Kyllä joltain paistaa selkeesti sellainen kuva, että koska mies ei osaa verbaalisesti sanoa niin pahasti, miehelle jää ainoa keino käyttää väkivaltaa ja koska nainen mukamas aloittaa olemalla paha suustaan, niin on ihan ymmärrettävää, että mies käyttää väkivaltaa. Älä lue aina rivienvälistä vaan lue ihan suoraa tekstiä.
"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Idea on siinä, että kun satutat miestäsi, niin ylität fyysisen koskemattomuuden rajan. Sinä olet väkivallan aloittaja ja tällöin mies puolustautuu vihaisena. Ja vihapäissään mies ei osaa välttämättä säädellä voimiaan niin paljon, ettei satuttaisi. Eikä sellaista voida edellyttää, jos itse aloittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Niin sää oletkin maailmanmestari syyllistään toisia, vaikka mukamas itse et sitä tarkoita sillain.. Kyllä joltain paistaa selkeesti sellainen kuva, että koska mies ei osaa verbaalisesti sanoa niin pahasti, miehelle jää ainoa keino käyttää väkivaltaa ja koska nainen mukamas aloittaa olemalla paha suustaan, niin on ihan ymmärrettävää, että mies käyttää väkivaltaa. Älä lue aina rivienvälistä vaan lue ihan suoraa tekstiä.
"
Niin tuossahan tuo tuli: "paistaa sellainen kuva" tarkoittaa sitä, että sinä ymmärsit jonkun sanomisen niinkuin ymmärsit.
Helpottaisi varmasti tosi paljon, jos edes yrittäisit ymmärtää mitä toinen yrittää tarkoittaa |O
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:No voiko tuota sun lausetta väärinkään ymmärtää. Jos sun suun eteen joku laittaa kätensä, kuvittelet, että on ihan jees vetästä vähäsen turpaan.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Idea on siinä, että kun satutat miestäsi, niin ylität fyysisen koskemattomuuden rajan. Sinä olet väkivallan aloittaja ja tällöin mies puolustautuu vihaisena. Ja vihapäissään mies ei osaa välttämättä säädellä voimiaan niin paljon, ettei satuttaisi. Eikä sellaista voida edellyttää, jos itse aloittaa.
Tästäkin tekstistä paistaa selkeesti läpi, että mies ihan oikeesti vain olisi puolustanut itseään...
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuulle:Ootko sä sitten ihan tosissasi sitä mieltä, että ap ei ole tehnyt mitään väärää ja syy on yksin miehessä? Ap on pelkkä uhri?
Eli töniminen ja suun tukkiminen kädellä on ok, kun tekijänä on nainen?
Mun mielestä molempien käytös tökkii ja pahasti, kummallakin on ongelmia!
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:jaa....vaikket oikeesti varmaan lue etkä mieti mun kirjoituksia, niin kerroin etten pidä siitä että joku tulee mun lähelle kun riidellään , en pidä että joku sanoo suoraan tai antaa kuvan etten sais ilmaista mun mielipidettäni. viimeinen niitti on kun joku tönii.
ja se että joku käskee painua vittuun siitä niin en viitti edes kommentoida. ap myöskin kertoi että se koko ratkasee. pienempi saa töniä isompaa.
mutta ihan sama...sä tulkitset sitten nää asiat omalla tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Jees:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Idea on siinä, että kun satutat miestäsi, niin ylität fyysisen koskemattomuuden rajan. Sinä olet väkivallan aloittaja ja tällöin mies puolustautuu vihaisena. Ja vihapäissään mies ei osaa välttämättä säädellä voimiaan niin paljon, ettei satuttaisi. Eikä sellaista voida edellyttää, jos itse aloittaa.
Tästäkin tekstistä paistaa selkeesti läpi, että mies ihan oikeesti vain olisi puolustanut itseään...
Eihän paista. Vaan paistaa se, että kirjoittaja ymmärtää, miksi mies suuttuu, mikä johtaa siihen suuttumiseen.
Mies on vastuussa omista teoistaan, nainen on vastuussa omistaan. Molemmat teki väärin. Kumpikaan ei ole syytön, viaton eikä uhri.
it takes two to tango.