Sydämeni on rikki...Mies satutti;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OonaM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja shit:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
no jos tönit ja laitat sun kättä miehen suun eteen niin en ihmettele yhtään jos se antaa takas. voisin kuvitella että itekin vetäisin sut turpaan. :whistle: :ashamed:

Hienosti sanottu tämä esimerkiksi...

kuten sanoin siinä yhessää toisessa viestissä..että en pidä kun joku tulee mun lähelle riitatilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
No jotain teidän suhteelle on tapahduttava ja pian! Ihan lasten takia
Provosoiko miehes sua muuten käytöksellään ja ootko muuten vaan äkäinen luonne?
Käykö mies kiinni, jos sinä olet hiljaa ja "kiltisti"?

ei käy. kyllä varmasti provosoinkin, mutta kuten sanoin. hyökätköön sanoilla ei teoilla. Minä kestän sanat, mutta mies ei ymmärrä että menen sisältä rikki tuosta satuttamisesta.'

Ja tuohon aikaisempaan että mies saa puolustautua jos nainen kauhenana huutaa tms ärsyttää, joku sanoi oliko helloshitty? Että jos minä omalla runsaalla 50kg painolla tönäisen 120kg miestä niin en usko että se tuntuu kovin. Kun taas 120kg mies ottaa minua 50kg naista niin lujaa kiinni että käteni ympärillä on mustelmia ja jalkapöytäni turvonnut. mielestäni hieman eri asia..

niin että pienempi saa lyödä isompaa mutta iso ei saa lyödä pienempää...?
tätätkö opetat lapsille myös? ovat varmaan koulunsa suosituimpia. :whistle:

no voi äly hoi älä jätä. ehkä meinasin et kuule minä en saisi satutettua mistäni vaikka väkisin yrittäisinkin. mies saa ja sitten niin tekee. huhuh..

En mä kyllä muuta sano, kuin että toivottavasti mies löytää itselleen joskus naisen joka osaa arvostaa.

Olisi kerrassaan kauheaa elää moisessa suhteessa. *puistattelee*
Siis ihan oikeasti! Miksi helvetissä tehdä lapsia tyypin kanssa jota pitää vähän omituisena ja jota häpeää?

no voi äly hoi älä jätä. ehkä meinasin et kuule minä en saisi satutettua mistäni vaikka väkisin yrittäisinkin. mies saa ja sitten niin tekee. huhuh..

No voi äly hoi älä jätä. Kyllä se sinun henkinen väkivaltasi satuttaa sitä miestä ihan varmasti |O

Ja monet väkivaltaa kokeneet naiset vain kärsivät ihan sen takia, kun he kiukkupäissään antaa miehelle läpsyn ja mies hakkaa maanrakoon, nainen ottaa syyn niskoilleen
Sillä mieskin sitten puolustaa itseään

Tosin sellaiset miehet saattavat hakata ihan ilman kimmokkeitakin

no jos tönit ja laitat sun kättä miehen suun eteen niin en ihmettele yhtään jos se antaa takas. voisin kuvitella että itekin vetäisin sut turpaan. :whistle: :ashamed:

kuten sanoin siinä yhessää toisessa viestissä..että en pidä kun joku tulee mun lähelle riitatilanteessa.

mutta silti niinku et hyväksy väkivalta....hei daa?

No jos se ero ei tule kysymykseenkään ja miehes ei suostu puhumaan asiasta niin eihän sulla ole muuta vaihtoehtoa kun kestää tuo tilanne. Sinuna muuttasin vähäksi aikaa pois, takasinhan voit tulla jos tulee ikävä miestä.

Ja monet väkivaltaa kokeneet naiset vain kärsivät ihan sen takia, kun he kiukkupäissään antaa miehelle läpsyn ja mies hakkaa maanrakoon, nainen ottaa syyn niskoilleen
Sillä mieskin sitten puolustaa itseään

Tosin sellaiset miehet saattavat hakata ihan ilman kimmokkeitakin

tämä mulla pelottakin ettei mene koskaan tällaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Opettele olemaan vähemmän pahasuinen. Väkivaltaa se henkinenkin väkivalta on :attn:

Sen jälkeen et provosoi miestäsi noin paljon ja riitatilanteet ei kärjisty noin paljon.

niin että naisen vika kun mies lyö.... onhan henkinen väkivalta myös väkivaltaa, mutta kyllä lyöminen on ihan eri juttu

Joo mä arvasin että tänne tulee joku ja laukoo tuollaista. Ihan just joo hei tota mä tarkoitin :headwall:

no ehkä reagoin tohon vähän herkästi, kun sain anopilta kulla olevani syyllinen se jälkeen kun pääsin sairaalasta kotiin tikattuna ja kylkiluut teipattuna. Eihän hänen pojassaan mitään vikaa ole kun vaimo vaan provosoi...

ja vielä lisäys että olinhan minä syyllinen kun olis keittänyt perunat liian kuumiksi, että miehellä "paloi" kieli syödessä...

No jotain teidän suhteelle on tapahduttava ja pian! Ihan lasten takia
Provosoiko miehes sua muuten käytöksellään ja ootko muuten vaan äkäinen luonne?
Käykö mies kiinni, jos sinä olet hiljaa ja "kiltisti"?

ei käy. kyllä varmasti provosoinkin, mutta kuten sanoin. hyökätköön sanoilla ei teoilla. Minä kestän sanat, mutta mies ei ymmärrä että menen sisältä rikki tuosta satuttamisesta.'

Ja tuohon aikaisempaan että mies saa puolustautua jos nainen kauhenana huutaa tms ärsyttää, joku sanoi oliko helloshitty? Että jos minä omalla runsaalla 50kg painolla tönäisen 120kg miestä niin en usko että se tuntuu kovin. Kun taas 120kg mies ottaa minua 50kg naista niin lujaa kiinni että käteni ympärillä on mustelmia ja jalkapöytäni turvonnut. mielestäni hieman eri asia..

Idea on siinä, että kun satutat miestäsi, niin ylität fyysisen koskemattomuuden rajan. Sinä olet väkivallan aloittaja ja tällöin mies puolustautuu vihaisena. Ja vihapäissään mies ei osaa välttämättä säädellä voimiaan niin paljon, ettei satuttaisi. Eikä sellaista voida edellyttää, jos itse aloittaa.

mutta silti niinku et hyväksy väkivalta....hei daa?

daaa...en hyväksy mutta et säkään viaton oo. jos hypit sen silmiin niin en ihmettele että se antaa takas. siinä mun pointti oli.

en tienny että tää oli tämmönen :hug: :'( -ketju. olisit sanonu sen samantien. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Idea on siinä, että kun satutat miestäsi, niin ylität fyysisen koskemattomuuden rajan. Sinä olet väkivallan aloittaja ja tällöin mies puolustautuu vihaisena. Ja vihapäissään mies ei osaa välttämättä säädellä voimiaan niin paljon, ettei satuttaisi. Eikä sellaista voida edellyttää, jos itse aloittaa.

Tuo on muuten miesten yleinen puolustus, että kontrolli meni
Mutta kumminkin ne väkivaltaiset miehet ajan kanssa oppiivat "hillitsemään" itseään niin, etteivät esim kasvoihin lyö

Jokaisen pitäisi osata hallita käytöksensä myös vihaisena-jos ei osaa, niin silloin on iso ongelma

Tuo on muuten miesten yleinen puolustus, että kontrolli meni
Mutta kumminkin ne väkivaltaiset miehet ajan kanssa oppiivat "hillitsemään" itseään niin, etteivät esim kasvoihin lyö

Jokaisen pitäisi osata hallita käytöksensä myös vihaisena-jos ei osaa, niin silloin on iso ongelma

Miksei sitten sen lyövän naisen tarvi hillitä itseään??? Miksei?? Miksei??? Jos mua rupeaa joku muu tönimään, niin lyön varmana takasin niin kovaa kun pystyn. Etenkin jos se aukois eka päätään puol tuntia. se on saletti. Mut eipä ole vielä koskaan tarvinnut ketään lyödä!

Hei ap, taidat itsekin jossain takaraivossasi pohtia ettet ole syytön itsekään. Sun eka tekstisi huokuu niin paljon itsesi puolustelua että paistaa kilometrien päähän se, että tiedät itsekin olevasi syyllinen. Vaikka yrität kovasti hakea sympatiaa.

Miehen pitäisi hillitä itseään. Samoin sinun. Katsos muutaman kerran, hyökkääkö mies ellet itsekään ala töniä, haukkua, provosoidu, tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
liian nopea laukeaminen syö miehen itsetuntoa rotan lailla, mutta se on parempi tilanne kuin moni muu ongelma. Joskus pari kaljaa auttaa tuohon vaivaan, mutta tärkeintä olisi että et neuvoisi painumaan v:uun vaan pyytäisit sänkyyn, hellästi

siis en neuvonut menemään v**uun laukeamisen takia, vaan sen koska hän tahallaan vit**ili minulle minun todella huonosta itsetunnostani.

Ihan sama. Jos osaat, rakasta miestäsi kaikkine vikoineen. Kerro ja näytä se hänelle, joka aamu ja ilta. Jos se ei riitä, sitten mieti asiaa uudestaan.

Puolustelet omaa henkistä väkivaltaasi koko ajan sillä, että mies on käyttänyt lievää fyysistä väkivaltaa sinua kohtaan. Hei, kumpaakohan teistä toisen väkivalta on satuttanut aikuisten oikeasti enemmän?

No ei kyllä isäkään ole täysillä matkassa.
Jos toiselle vittuilee, ei se tarkoita sitä, että käsiksi saisi käydä.
Totta, ettei kannattaisi toista ärsyttää, mutta tuo karjuminen on jo henkistä väkivaltaa ja tosi kamalaa kuultavaa ja usein karjuva ihminen itsehillintänsä menettäneenä sanoo ihan mitä vaan eli menee henkilökohtaisuuksiin.
Ja se, että vaimolla ja miehellä on suuri kokoero, kuten ap:n tapauksessa, tekee asian vielä pahemmaksi, jo pelkkä kiinnipitämien voi aiheuttaa fyysisiä vammoja, kun hermonsa menettänyt ei pahemmin pysty voimiaan kontrolloimaan.
Turha tässä on ap:ta kenekään lähtemään syyllistämään. Eihän ap teiltä kysynyt, kumpi on syyllinen tai itseään ole syyttömänä pitänyt.
Kysyi vain, mitä pitäisi tehdä...
Itse en muuta sano, kuin että koko perhe voi huonosti, lapset kärsii, vaimo kärsii ja mies kärsii.
Joko perheneuvolaan tai eroa harkitsemaan ja vielä se, että miehenkin olisi syytä hakeutua hoitoon, agressiivinen käyttäytymine ja laukeamisongelma ei ole ihan niitä vähäisempiä.

oi että naisille se on kätevää: me voidaan nalkuttaa, töniä, pilkata, lytätä henkisesti miehemme mennen tullen ja jos mies hermostuu iin automaattisesti mies on väkivaltainen, paha ihminen, hullu ja huono isä.

Menkä ny itteenne.

Miksei sitten sen lyövän naisen tarvi hillitä itseään??? Miksei?? Miksei??? Jos mua rupeaa joku muu tönimään, niin lyön varmana takasin niin kovaa kun pystyn. Etenkin jos se aukois eka päätään puol tuntia. se on saletti. Mut eipä ole vielä koskaan tarvinnut ketään lyödä!

Sama koskee naisiakin ,jos aletaan nyrkillä huitomaan, tai niin, et on tarkoitus satuttaa toista
Vikaahan suhteessa silloin on, jos siellä edes läpsitään,varsinkin jos se vaan toistuu

Ja eiköhän nuo asiat pitäs jotenkin muuten pystyä ratkasemaan ku lyömällä
:xmas:

oi että naisille se on kätevää: me voidaan nalkuttaa, töniä, pilkata, lytätä henkisesti miehemme mennen tullen ja jos mies hermostuu iin automaattisesti mies on väkivaltainen, paha ihminen, hullu ja huono isä.

Menkä ny itteenne.

Siinähän se onkin , kun tuosta henkisestä väkivallasta ei puhuta tarpeeksi
Ei se ihan noinkaan mene, niinkun sinä asian esität

Menkä ny itteenne.

Tätähän tää on. Ja tähänkin joku tulee kohta vääntämään, että jaa se onkin naisen vika jos mies lyö.

Voi hyvä luoja sentään, minkä helvatan takia pitää mennä aina äärilaidasta toiseen?!?!? Että muka nainen on täysin osaton ja viaton tai sitten syyllinen miehen lyömiseen! Eikö muka ole olemassa mitään välimuotoja?

Ja eiköhän nuo asiat pitäs jotenkin muuten pystyä ratkasemaan ku lyömällä
:xmas:

Samaa mieltä. Ja ihan sama, että lyökö nyrkillä vai sanalla. Molempi sattuu, jälkimmäinen ehkä kaikkein eniten ja pisimpään.

Menkä ny itteenne.

Siinähän se onkin , kun tuosta henkisestä väkivallasta ei puhuta tarpeeksi
Ei se ihan noinkaan mene, niinkun sinä asian esität

No tässäkin ollaan heti leimaamassa mies täysp**kaksi, vaikka aapeen rivien välistä suorastaan HUUTAA että itsekin on vähintään yhtä syyllinen -mutta kun se toinen on mies niin totta kai se on se syypää.

Naiset vauhkoaa tasa-arvon perään mutta heittäytyvät avuttomaksi sukupuoleksi heti kun siitä on hyötyä.

Menkä ny itteenne.

Tätähän tää on. Ja tähänkin joku tulee kohta vääntämään, että jaa se onkin naisen vika jos mies lyö.

Voi hyvä luoja sentään, minkä helvatan takia pitää mennä aina äärilaidasta toiseen?!?!? Että muka nainen on täysin osaton ja viaton tai sitten syyllinen miehen lyömiseen! Eikö muka ole olemassa mitään välimuotoja?

On, vaikkapa sellasia pariskuntia, joissa kumpikin mätkii toistaan kilpaa turpaan :D

Yhteistyössä