Sydämeni on rikki...Mies satutti;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OonaM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mitäs jos selvittäisitte erimielisyydet kirjallisesti. Paperia ja kynät kummallekin ja "keskustelemaan".

Minun mies ei osaa keskustella. Ei paperilla eikä muutenkaan.
Tämä taas kuulostaa kamalle, tiedän, mutta miehen perheessä on aika paljon hieman outoja ihmisiä, ja miehenkin puheet kuulostaa välillä todella vähä-älyisen puheelta. Ei aina ymmärrä kaikkea, eikä tajua asioita niinkuin muut. Muutkin siis tämän huomanneet kuin minä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Opettele olemaan vähemmän pahasuinen. Väkivaltaa se henkinenkin väkivalta on :attn:

Sen jälkeen et provosoi miestäsi noin paljon ja riitatilanteet ei kärjisty noin paljon.

niin että naisen vika kun mies lyö.... onhan henkinen väkivalta myös väkivaltaa, mutta kyllä lyöminen on ihan eri juttu

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitäs jos selvittäisitte erimielisyydet kirjallisesti. Paperia ja kynät kummallekin ja "keskustelemaan".

Tämä taas kuulostaa kamalle, tiedän, mutta miehen perheessä on aika paljon hieman outoja ihmisiä, ja miehenkin puheet kuulostaa välillä todella vähä-älyisen puheelta. Ei aina ymmärrä kaikkea, eikä tajua asioita niinkuin muut. Muutkin siis tämän huomanneet kuin minä.

Anteeksi nyt kauheasti, muttet sinäkään järjen jättiläisesltä vaikuta, jos menet mielestäsi noin vähä-älyisen kanssa lisääntymään.

:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Opettele olemaan vähemmän pahasuinen. Väkivaltaa se henkinenkin väkivalta on :attn:

Sen jälkeen et provosoi miestäsi noin paljon ja riitatilanteet ei kärjisty noin paljon.

niin että naisen vika kun mies lyö.... onhan henkinen väkivalta myös väkivaltaa, mutta kyllä lyöminen on ihan eri juttu

Joo mä arvasin että tänne tulee joku ja laukoo tuollaista. Ihan just joo hei tota mä tarkoitin :headwall:

siis miten voit vaatia kunnioitusta ja aisallista käyttäytymistä jos ite kohtelet ukkos noin!!!!! :o :headwall:

kysyn uudelleen..onko sussakin jotain vikoja myös? :attn:

mun mielestä yllättävän moni nainen oikein kerjää. saa sanoa ihan mitä vaan mutta ukko ku antaa takas/vetää turpaan niin nainen onkin kohta viaton uhri. joo... |O

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

tätä just hain...

Kannattaisikohan opetella enemmän tuota ulosantia! Tätä just hain...Kyllähän sinä tunnut kirjoituksillasi kertovan vähän kaikkea muuta. Toisten lyttääminen tuntuu olevan se lähin tarkoitus.

No jotain teidän suhteelle on tapahduttava ja pian! Ihan lasten takia
Provosoiko miehes sua muuten käytöksellään ja ootko muuten vaan äkäinen luonne?
Käykö mies kiinni, jos sinä olet hiljaa ja "kiltisti"?

siis miten voit vaatia kunnioitusta ja aisallista käyttäytymistä jos ite kohtelet ukkos noin!!!!! :o :headwall:

kysyn uudelleen..onko sussakin jotain vikoja myös? :attn:

on vikoja minussakin sanoinhan jo. Tuo vähä-älyinen on väärä sana tuohon,en osaa keksiä muutakaan sanaa. mies on siis semmoinen ettei kaikki ruuvit ole aina kiinni. Siis silleen..en nyt osaa paremminkaan selittää. Mutta siis minua hävettää joskus kun minun kaverit katsoo ihmeissään kun miehenki kertoo jotain tai jku kertoo hälle eikä hän ymmärrä. Kuten sanoin, kamlaa ajatella näin..mutta en voi sille mitään. ja kerron nyt vain rehellisesti ajatuksiani.
miehen perheessä siis ihan todettu muutamalla tällainen "poikkeama". vaik miksi sitä nyt viralisesti kutsutaan..niin sanoin tuon vain että se voi olla yksi syy miksi mies käyttäytyy todella agressiivisesti välillä. anteeksi kun sanoin...

mun mielestä yllättävän moni nainen oikein kerjää. saa sanoa ihan mitä vaan mutta ukko ku antaa takas/vetää turpaan niin nainen onkin kohta viaton uhri. joo... |O

tää video kuvaa aika paljon sitä mitää yritän selittää:
http://www.youtube.com/watch?v=dk8UpHqtvSY
:D

liian nopea laukeaminen syö miehen itsetuntoa rotan lailla, mutta se on parempi tilanne kuin moni muu ongelma. Joskus pari kaljaa auttaa tuohon vaivaan, mutta tärkeintä olisi että et neuvoisi painumaan v:uun vaan pyytäisit sänkyyn, hellästi

Mun mielstä tuntuu, että jotkut naiset kyllä ihan hakemalla hakee, että missäs se miehen viimenen kynnys on. Jos läpsii tai tönii, niin se on oikeasti miehen mielestä todella nöyryyttävää. Pikkuveljeni koki avopuolisonsa kautta kauheaa sanallista ja ruumiillista perheväkivaltaa. Veli ei voinut edes puolustautu, koska oli niin paljon vanhvempi, että pelkkä lyömisen estäminen sattui naiseen niin kovasti, että itkuhan siitä heti tuli. Kyllä toista pitää pystyä kunnioittamaan, ettei rupea nimittelemään tai aukomaan päätään. Ei miestenkään kaikenlaista ilkeilyä tarvitse sietää ja jokaisella on kyllä se raja olemassa, jolloin hermot pettää. Ihan jokaisella.

Henkisen väkivallan kannalla en ole, mutten sen fyysisenkään.
Marssisin lääkärille näyttämään kaikki pahoinpitelyn jäljet mahdollisesti tulevan huoltajuuskiistan varalta.
En tiedä, jaksaisinko itse olla tuollaisessa suhteessa. Ette taida kumpikaan nostaa toisissanne niitä hyviä ominaisuuksia esille?

Alkuperäinen kirjoittaja shit:

tätä just hain...

Kannattaisikohan opetella enemmän tuota ulosantia! Tätä just hain...Kyllähän sinä tunnut kirjoituksillasi kertovan vähän kaikkea muuta. Toisten lyttääminen tuntuu olevan se lähin tarkoitus.

oon mun mielestä selittäny ihan hyvin. eiköhän viesti on menny perille. ;)

Joo mä arvasin että tänne tulee joku ja laukoo tuollaista. Ihan just joo hei tota mä tarkoitin :headwall:

no ehkä reagoin tohon vähän herkästi, kun sain anopilta kulla olevani syyllinen se jälkeen kun pääsin sairaalasta kotiin tikattuna ja kylkiluut teipattuna. Eihän hänen pojassaan mitään vikaa ole kun vaimo vaan provosoi...

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

ei käy. kyllä varmasti provosoinkin, mutta kuten sanoin. hyökätköön sanoilla ei teoilla. Minä kestän sanat, mutta mies ei ymmärrä että menen sisältä rikki tuosta satuttamisesta.'

Ja tuohon aikaisempaan että mies saa puolustautua jos nainen kauhenana huutaa tms ärsyttää, joku sanoi oliko helloshitty? Että jos minä omalla runsaalla 50kg painolla tönäisen 120kg miestä niin en usko että se tuntuu kovin. Kun taas 120kg mies ottaa minua 50kg naista niin lujaa kiinni että käteni ympärillä on mustelmia ja jalkapöytäni turvonnut. mielestäni hieman eri asia..

Aika moni mies provosoi naista käytöksellään ja saa naisen kiehumaan raivosta ja tekemään asioita, jotka väkivaltainen mies sitten katsoo, että nyt se teki noin,nyt"saa" lyödä

Alkuperäinen kirjoittaja OonaM:
Meillä oli eilen miehen kanssa ihan kamala riita jonka seurauksena hän sanoi minulle arasta aiheesta joka jälkeen sanoin et "mene v***un., no ei hän lähteny mihkää vaa huusi mulle entistä kovempaa. Minä sitte kauniisti ohjasin häntä (huom.kerran tönäsin) ovea kohti et mene nyt sinne v***un huutamasta. Lapsetkin siis heräsi miehen karjuntaan. Ja olen kyllä saonu et huuda mulle ihan niin paljo ku lystäät mutta älä karju lasten kuullen...no aina se unohtuu ku hää suuttuu ja siinä on sitte oksat poijes. Karjuu mulle naama punasena ja tuntuu et jos teen vääränkin liikkeen niin tulee päälle.
No eilen sitte se yritti tossa mun toitottaessa häntä meneen että istu alas mutta en istunu vaan yritin edelleen saada häntä huutamasta pois täältä. No, hän otti minua käsivarsista kiinni todella todella lujaa ja pakotti sohvalle istumaan. Kun sitten nousin siitä hän riuhtaisi minua seurauksella että kaaduin lattialle. Jalka jäi jotenkin väliin ja nyt koko jalkapöytä on turvonnu. Kädessä on myös sen kovakouraisen istumaan pakottamisen johdosta mustelmia muutama käsivarren ympärillä.

Näin on käyny useamminkin...kun minä olen paha suustani mutta en käy käsiksi. Saatan joskus käden laittaa hälle suun eteen ja sanoa että älä huuda,lapset herää. Mutta näissä tilanteissa hän ottaa ranteistani kiinni ja pakottaa maahan. Kun hän suuttuu hän karjuu joka kerta niin lujaa että lapsen yleensä heräävät tähän. Mutta itse olen sitä mieltä ettei haukku haavaa tee, eli mieskin voisi minua sanallisesti ärsyttää ja loukata kunhan ei käsiksi kävisi. Mitä mieltä olette? Mitä tilanteessa tekisitte?
Olen siis itsekin todella pahapäinen suustani kun suutun mutten käy käsiksi. Ja miehellä kuitenkin ihan eri voimat kuin minulla. Tänään ei olla vielä tavattu mutta odotan häntä tässä tietämättä mitä hänelle sanoisin.

Pelottaa hieman kun hänellä menee suuttuessa täysin itsekontrolli että tuleeko joskus kovempaakin. Eilenkin peitin kasvoni kun todella pelkäsin.
Meillä on näitä tappeluita harva se päivä nykyään..Menimme naimisiin viime kesänä ja lapset pieniä joten ero ei tule kysymykseen. Rakastan kyllä miestäni aina hetkittäin..Välillä inhoan sydämeni kyllyydestä.
Mitä teen?

Viime kesänä naimisiin ja nyt jo tuollaista, huh huh

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
liian nopea laukeaminen syö miehen itsetuntoa rotan lailla, mutta se on parempi tilanne kuin moni muu ongelma. Joskus pari kaljaa auttaa tuohon vaivaan, mutta tärkeintä olisi että et neuvoisi painumaan v:uun vaan pyytäisit sänkyyn, hellästi

siis en neuvonut menemään v**uun laukeamisen takia, vaan sen koska hän tahallaan vit**ili minulle minun todella huonosta itsetunnostani.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

ei käy. kyllä varmasti provosoinkin, mutta kuten sanoin. hyökätköön sanoilla ei teoilla. Minä kestän sanat, mutta mies ei ymmärrä että menen sisältä rikki tuosta satuttamisesta.'

Ja tuohon aikaisempaan että mies saa puolustautua jos nainen kauhenana huutaa tms ärsyttää, joku sanoi oliko helloshitty? Että jos minä omalla runsaalla 50kg painolla tönäisen 120kg miestä niin en usko että se tuntuu kovin. Kun taas 120kg mies ottaa minua 50kg naista niin lujaa kiinni että käteni ympärillä on mustelmia ja jalkapöytäni turvonnut. mielestäni hieman eri asia..

niin että pienempi saa lyödä isompaa mutta iso ei saa lyödä pienempää...?
tätätkö opetat lapsille myös? ovat varmaan koulunsa suosituimpia. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja shit:
no jos tönit ja laitat sun kättä miehen suun eteen niin en ihmettele yhtään jos se antaa takas. voisin kuvitella että itekin vetäisin sut turpaan. :whistle: :ashamed:

Hienosti sanottu tämä esimerkiksi...

kyllä, samaa mieltä. Jättäisin kommentoimatta jos kommenttini olisivat tuota luokkaa..että kiitos vain kirjoittajalle!paranihan se mieli tuosta,..

Puolustelet omaa henkistä väkivaltaasi koko ajan sillä, että mies on käyttänyt lievää fyysistä väkivaltaa sinua kohtaan. Hei, kumpaakohan teistä toisen väkivalta on satuttanut aikuisten oikeasti enemmän?

Yhteistyössä