Monella muullakin tuo nyrkki tuntuu olevan kova juttu nyt,
meillä myös ja kuolaa valuu vaikka muille jakaa :heart:
Meillä oli tänään viimeinen kontrolli tytön lonkista,
ne kun synnärillä passittivat tutkimuksiin kun oli aihetta epäillä luksaatiota.
Ekassa tutkimuksessa jo sanoivat näillä näkymin kaiken olevan kunnossa ja tänään oli sitten viel kontrolli missä ultraäänel kattoivat tarkemmin..
ja terveet,tukevat jalat olivat :heart:
Mä olen mun kehittämien kauhuskenaarioitten jälkeen todella huojentunut ja onnellinen!
Meidän tytsy on oppinu ihan viikossa kiukuttelemaan,
suloinen..vastapainoa hymylle joka onkin ollut kuvioissa jo hyvän aikaa.
Aiemmin itki vain nälkää, ja se on pysynyt ennallaan mikäli se nälkä kovaksi pääsee ennen kuin se itse siihen herää.. nyt tullu kiukkuamistakin kuvioihin tylsistyttäessä, tai mikäli menee hermo johonkin; kuten tänään kun ei se peppu heilaha masulla ollessaan mitenkään vieläkään :heart:
Mitä teidän 2-kuiset tekee/osaa?
Kääntyilyä/yritystä havaittavissa?
Tyttö on jo kauan keikkunut selällään ollessaan kyljeltä toiselle ja löytyykin pinniksessä mistä asennosta milloinkin, päätäkin pitelee jo tosi terhakkaasti ja on niin tehnyt jo kovin pitkään.
Heh jo synnäriltä asti tuo tosin on päätä pungennut sylissäkin pystyyn :heart:
Minä yritän miettiä kuumeisesti jotakin uusia virikkeitäkin meidän päiväohjelmaksi,
jotakin uutta olis kiva keksiä.
Päivän mittaan touhutaan lattialla,jumpataan,loruillaan,lauletaan, luetaan, vaunuillaan ja vaikka ja mitä..
mutta mitä muuta mielekästä mitä pieni jaksaisi?
Dada ja Nea (perjantaina jo 8 viikkoa )
meillä myös ja kuolaa valuu vaikka muille jakaa :heart:
Meillä oli tänään viimeinen kontrolli tytön lonkista,
ne kun synnärillä passittivat tutkimuksiin kun oli aihetta epäillä luksaatiota.
Ekassa tutkimuksessa jo sanoivat näillä näkymin kaiken olevan kunnossa ja tänään oli sitten viel kontrolli missä ultraäänel kattoivat tarkemmin..
ja terveet,tukevat jalat olivat :heart:
Mä olen mun kehittämien kauhuskenaarioitten jälkeen todella huojentunut ja onnellinen!
Meidän tytsy on oppinu ihan viikossa kiukuttelemaan,
suloinen..vastapainoa hymylle joka onkin ollut kuvioissa jo hyvän aikaa.
Aiemmin itki vain nälkää, ja se on pysynyt ennallaan mikäli se nälkä kovaksi pääsee ennen kuin se itse siihen herää.. nyt tullu kiukkuamistakin kuvioihin tylsistyttäessä, tai mikäli menee hermo johonkin; kuten tänään kun ei se peppu heilaha masulla ollessaan mitenkään vieläkään :heart:
Mitä teidän 2-kuiset tekee/osaa?
Kääntyilyä/yritystä havaittavissa?
Tyttö on jo kauan keikkunut selällään ollessaan kyljeltä toiselle ja löytyykin pinniksessä mistä asennosta milloinkin, päätäkin pitelee jo tosi terhakkaasti ja on niin tehnyt jo kovin pitkään.
Heh jo synnäriltä asti tuo tosin on päätä pungennut sylissäkin pystyyn :heart:
Minä yritän miettiä kuumeisesti jotakin uusia virikkeitäkin meidän päiväohjelmaksi,
jotakin uutta olis kiva keksiä.
Päivän mittaan touhutaan lattialla,jumpataan,loruillaan,lauletaan, luetaan, vaunuillaan ja vaikka ja mitä..
mutta mitä muuta mielekästä mitä pieni jaksaisi?
Dada ja Nea (perjantaina jo 8 viikkoa )