Voi apua, pari tuntia palstalta veke ja täällä jo tapellaan. Huoh, että ihmiset jaksavat :headwall:
Me jouduttiin ampaisemaan tänään taas lastenlääkärille kun Erican punoittava iho vain paheni. On tosi hurjan näköinen, ihan kuin jotain nokkosihottumaa tai vastaavaa :ashamed: . Ei nyt tiedetä mistä se johtuu mutta itse epäilen, ja myös lääkäri epäili, sen johtuvan Losec lääkityksestä joka aloitettiin refluksitautiin viime viikolla. Nyt sitten Losec katkolla pari päivää ja tilalla vahvat antihistamiinit. Voi mun pientä, kyllä sitä nyt koetellaan :'(
Mutta pakko kertoa myös iloinen asia. Mähän olen valitellut ettei Erica hymyile ollenkaan mutta jepjep, tänään tuli hymy LÄÄKÄRITÄDILLE
Kyllä siinä sitten tuli nauru niin äidiltä kun isältäkin, oli se niin suloisen näköistä :heart: :heart: :heart: Tietty olis halunu ensi hymyn itselle mutta pääasia, että edes jollekin sen antoi. Ehkä pieni ymmärsi, että lääkäritäti parantaa hänet :saint:
Ootteko muuten huomanneet, että kaikki ovat nykyisin vain
tätejä ja setiä?
Meillä ainakin huomaan puhuvani, että "täti teki... tuo setä tuolla... lääkäritäti jne." Just sellaista mitä en ennen ymmärtänyt ollenkaan ja nyt olen itse siinä ihan samassa jamassa
Meillä myös
säikytään nykyisin hirmu helposti, ja etenkin juuri ennen nukahtamista. Erica ei säpsi kovia ja selkeitä ääniä mutta saattaa sitten saada paskahalvauksen jostan ihan mitättömästä äänestä, vaikka lehden sivun kääntämisestä. Kyllä siinä on vanhemmat ihmeissään :kieh: mutta onneksi tosiaan tyyntyy ihan hetkessä.
Jess, kerrankin meillä ollaan ajoissa nukkumassa. Pari viimeistä iltaa on mennyt puoleen yöhön. Ajattelin itsekin kohta kömpiä petiin ja vetäistä kunnon yöunet. Kävin tänään hakemassa
sikarokoitteen ja nyt kättä jomottaa ihan armottomasti. En pysty nostamaan sitä ollenkaan joten nähtäväksi jää saanko neitiä yöllä pinniksestä ollenkaan pois. Siinä vasta olisikin näky kun roikkuisin reunan yli tissejeni kanssa jotta baby saa ruokaa
. Mutta helpottunut olo nyt kun rokotus on saatu (kuulun siis astmani kanssa riskiryhmään) ihan vain pienen takia. Toivon, että hän saisi maidon mukana edes vähän vasta-aineita tautiin.
Öitä kaikille!