**SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

Huomenta,

Rosehip: Sinä on vaan niin jumalaton homma ku kopioi ne viestit yks kerrallaan :)
Tyttö tuossa makoilee leikkimatolla ja komentelee sen pehmolehmää ja tuntuu vihtyvän oikeinkin hyvin siinä. Mies yritti nostaa häntä pois siitä niin hän rupesi huutamaan :) Ihme lapsi.

Jooseppi & Möykky 1kk 1pvä
 
Jooseppi sehän siinä on työlästä. Mäkin suunnittelin poimivani omat viestit talteen, että voi myöhemmin muistella raskausaikaa, kun en mitään erillistä päiväkirjaa pitänyt, mutta se on hitonmoinen urakka...

Hei piti vielä kysyä imetysliiveistä, että ootteko sovittaneet niitä ennen ostoa? Mä ostin raskausaikana Lindexistä parit, mut nää on ihan liian pienet. :whistle: Nyt pitäis ostaa uudet, mut miten hitossa niitä voi sovittaa, kun tissit tursuaa maitoa? Välillä lentää ihan kaaressa, kiva mennä näiden kanssa kekkuloimaan sovituskoppiin, jos hanat aukee ja suihkin seinille ja vaatteisiin maitoa..
 
J84
Heipsan ja mukavaa lokakuun alua :)

Mihin ihmeeseen on yli viikko kadonnu tosta noin vain? Poitsu on jo 9 päivän ikäinen ja justhan mä odotin malttmattomana poksahtamista :D

Poika on kuin ajatus, varsinkin kun muistelee edellistä vauva-aikaa. Silloin oli mahavaivoja, tissiraivareita, jatkuvaa yövalvomista 1-2 tunnin pätkissä...nyt ei tietoakaan noista *KOP KOP*

Torstaina oli käynti TAYSsissa verikokeissa, pojalta otettiin vielä näytteet bilirubiiniarvon laskemisesta ja hyvin oli laskenut, maanantaina tosin täytyy VIELÄKIN mennä antamaan yksi näyte, et varmasti kaikki on ok. Sit se lastenosaston hoitaja sanoi puhelimessa, et pojalta otetaan kolmen viikon kuluessa kaksi kertaa verenkuva :eek: Kuulemma siks, ettei pojalla ole esim. anemiaa, karsivat pois kaiken mahdollisen, kun arvotkin kerran kävivät niin korkealla ja, kun mun veri teki vasta-aineita pojan vereen masuaikana.

Lapsen yksin olosta, itse en voi laskea poitsua silmistäni hetkeksikään tuon keskimmäisin pojan takia. 1,9 vuotiaalla, kun ei ole vielä oikein hajua siitä miten vauvaa pidetään hyvänä. Kyllä hän halii ja silittelee, mutta välillä otteet muuttuvat rajuiksi, jolloin hänet on otettava pois vauvan läheltä. Vauva on siis periaatteessa kaikkialla mun kanssa ellei isi oo kotona.

J84 ja Rakas 9pv
 
Nyt vihdoin alkaa täälläkin elämä lähtä käyntiin. Mies ei pystynyt pitään yhtään isyyslomaa ja elo tuntui alkuun vähän menevän niin ja näin. Ihte olin nii pirkuleen kipee ja väsynyt et ois vain tahtonu nukkua mutta kaksi isompaa kyl vaati äidin, sit pikkuisella ollut vattavaivoja. Joku yö ollaan valvottu tunti, toisinaan kävelty ja kanneltu 3 tuntia. Viime yö oli mainio. Vain kaksi syöntikertaa ja sit heräskin ennen kuutta ja alkoi taas masuitkut, mut olin kiitollinen yöstä. =)

Paikat yhä hellänä täällä, joten seksi ei tule mieleenkään. Tosin, vuodankin viellä aika reippaasti...no, kaikki ajallaan.

Onko muilla ongelmana se et maito tulee niin nopeasti ja suihkuamalla että pieni joutuu hotkimaan eikä siltikään pysty nielemään kaikkea? Mä luulen että suurin syy pienen masukipuiluun on juurikin noissa suihkutisseissä, vaikka olen heti käyny taistoon niitä vastaan. Toisinaan olo epätoivoinen noiden vuoksi, mutta ei auta ku jatkaa taistelua, onneks pienikin kasvaa ja voipi paremmin sit niellä suuret määrät maitoa.

Painoa pienellä nyt 2 vk iässä oli 3628g, syntymäpaino kun oli 3385, et kyl se paino nousemaan päi on ollu, mut pieni "oksentaa" niin usein kaarella syönnin jälkeen kun joutuu hotkimaan, että jouduttiin käymää ylimääräinen neukka käynti vain painon vuoksi. :/
Harmittaa nii pirusti noi suihkutissit!!!!!!!!!! Sais pieni joskus nauttia tissillä mut eipä tunnu meil onnistuvan.

=) Ja tuli sit purettua mieltä tänne ja nyt siivoilemaan. Kivat vkl kaikille.
 
Elämänilo olet taas linjoilla takaisin..kiva kuulla sinusta!! :hug:
Harmi kuulla että on ollut rankkaa..toivottavasti pikkuhiljaa rupeaa helpottamaan.. :whistle:
Autaakos jos lypsät ensin rinnoista maitoa jonkunverran poies ja sitten vasta tarjoat vauvalle..olen kuullut että sellainen voisi auttaa.. :/

Mä kauhulla odotan kun mies aloittaa ensi viikolla taasen työt että miten noi kuuluisat yövalvomiset sitten menee..kun nyt olen saanut nukkua öisin..vain kaksi puolikasta yötä olen joutunut valvomaan..Kyllä olen helpolla päässyt..oikein hävettää kirjoitaa tälläistä.. :ashamed:

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!! =)

Äippä35v ja Nuppuliini 2vkoa ja 4päivää :heart:
 
Tulin lukemaan kuulumisia vaikka en vauvaa ole vielä saanut

Pakko Elku kysellä että mitkä lääkkeet sinulla menee tällä hetkellä?Mulla oli viimeksi kolme kertaa peräkkäin kohtutulehdus ja söin aikamoiset myrkyt siihen että se lähti pois.Olin aika heikossa kunnossa ja kipulääkkeellä kuume laski vain hetkeksi.Mulla meni 750mg kefexin ja 500mg Flagyl ja aina 10pv:n kuuri.Mitään ei meinattu tutkia,kun pilleri resepti laitettiin kouraan ja kotiin.Ne lääkkeetkin väsyttää ja vielä kuume siihen päälle.Suosittelen että hermostut siellä lääkärissä ja vaadit tutkimuksia.Lopussa se sitten helpotti ja riekaleita sieltä tuli lopussakin pois.Oli kohtu tosi kipeä pitkään vaikka ei ollut tulehdusta.

Jaksuja kaikille yövalvomisiin
 
Heippa pitkästä aikaa :wave:

Suihkutisseistä täällä yksi sellainen kanssa :kieh: se onkin syy siihen, että luovutan maitoa, meinaan mä lypsän yleensä aina ennen imetystä,pakkasessakin jo sievoinen määrä maitoa. tyttö ei pysty muuten syömään/nieleen..alkaa kakomaan tissillä, kun suihkuaa :ashamed:
Kokeile ELÄMÄNILO lypsää vähän ennen imetystä, tästä mulla ainakin paljon apua :attn:

Yöt meillä mennään 2 syötöllä. Ensimmäinen syöttö menee ok mulla, jaksaa kyllä nousta, mutta kun se toinen syöttö osuu 5-6 välillä, nini silloin kyllä ramasee |O välilä imetän sängyssö, mutta sitten nukahdan siihen ja vauva jää viereen, ja haluisin että vauva nukkuisi omassa sängyssään, joten oon pyrkinyt silloinkin nousemaan sohvalle..

Täälläkin ollaan kyllä päästy aika helpolla, esikon kanssa päästiin myös.. Oikeastaan nukkuu ja syö. Deevita-tipat menee, mutta niistä ei kyllä kummempia vääntöjä ole tullut.
Esikko on oikein ylpeä isoveli, silittää ja pussailee siskoaan :heart: Puistossakin välillä käy kurkkaamassa vaunuihin. Aamulla ensimmäisenä katsoo pinnasänkyyn, on kyllä hellyyttävä näky.

Oma vointi on hyvä. Jälkivuoto on loppunut onneksi jo oikeastaa pari viikkoa sitten, kesti kunnolla sen 2 vkoa. Tikkejähän mulle ei tullut lainkaan ja muutenkaan tuo alakerta ei kyllä kipeytynyt. Lenkillä oon vähän käynyt, ei kyllä kunto oikeastaan oo rapissu, hyvin jaksaa työntää tuplia tuolla.

tyttönen ja prinsessa 1 kk:heart:
 
Täällä on tänään koko päivän tyttö syönyt tissiä. En ole muuta ehtinyt tehdä kuin istua maitobaarina. Sen lisäksi on vielä mennyt 1,5 dl korviketta, kun tissit on koko ajan tyhjinä. Eikä tyttö ole nukkunut päivällä kuin yhteensä 2 tuntia päiväunia. Miten ihmeessä se jaksaa jo 3 viikkoisena valvoa niin paljon? No toivottavasti se sitten nukkuisi pitkissä pätkissä yön, saa nähdä miten käy. Ja tietysti kun tuota maitoa uppoaa, niin tulee sitä sitten takapäästäkin reilusti :/ Mutta se ihmetyttää, että miten sitä kakkaa on välillä vain vaipan etupuolella, eikä takapuolella ollenkaan. Ja mahallaan vauvaa ei olla pidetty kuin ehkä max 5 minuuttia kerrallaan. Mutta mahdoton syöjä on siis meidän neiti ja miehen ja muidenkin mielestä vauva kasvaa mahdotonta vauhtia. Se on joka päivä vaan suurempi ja ihanan pyöreät posket tulevat.

Kylvetyksestä Mä olen jättänyt sen homman miehelle, että niillä olisi jotain spesiaalia yhdessä, kun mulla on kuitenkin toi imetys. Ja molemmat tuntuvat nauttivan siitä. Kylpyyn mennä noin kerta viikossa. Eilen taas kylvetys, ja ihan hyvä, kun puklasi tai paremminkin oksensi paljon maitoa, niin oli tukkakin ihan mönjässä.

Helinä ja vauva huomenna 3 vko
 
Nuppu09 ja tyttönen mä siis teen "suihkutissihoitoa" =) eli imetän n. 12 tuntia toisesta tissistä ja sit taas saman 12 tuntia toisesta, vasta ehkä kaksi viimestä syöttöä sit voipi pikkuinen syödä rauhas (tai ainakin melko rauhallisesti ilman että lypsän pois maitoa ensin) mutta aina ku vaihdan toiselle tissille toiselta nii joudun kyl lypsämään pois aika reilusti useemmalla syöttökerralla, mut mulla ei tuosta tunnu olevan apua, ku maito silti tulee muutaman imun jälkeen vauhdilla. Neuvottiin mua myös et imettäisin makuulteen, siis että ihte olen selälteen ja vauva makaa masulteen mun päällä ja syöpi siit. Voihan elämä mitä sotkua siit tulee mut näin on vauvan helpompi syödä, mut tosiaan, tuntuu et sit on maitoa ihan joka paikassa. :LOL: Noh, ei auta ku jatkaa sinnikkäästi, eiköhän se ala tasoittumaan pian.

tyttönen ihana ku jaksat lypsää ja luovuttaa maitoa. Ja saahan siit hyvät tienestit. :kieh: Ihte tein sitä kakkoselta mut ku sit maidon tulo koko ajan vain kasvoi ja kasvoi, joten yötkin sit meni niin et jouduin kolme kertaa ainakin herään lypsään + sit vauva valvotti, joten ny pyrin heti alkuun laitoksellakin imettään samasta rinnasta useemman kerran, jolloin maitoa ei alkaisi tulla nii paljon, eikä sitä ihan nii paljon tulekaan, vaikka suihkuamalla tulee ja viel ainakin ylitarjonnan. Tuol lypsämisellähän helposti pääsee lypsykierteeseen, eli mitä enemmän maitoa rinnasta tulee ulos, sen enemmän rinta sitä tuottaa ja sitähän en ihte tahdo nyt. :D

Viimeyö meni upeasti. Sain pikku neidin yöunille jo 21 aikaan ja seuraavan kerran heräsi 1 aikaan, sit 4.30 ja sen jälkee vasta 7 aikoihin. Meil noit tollasia öitä ei ole kyl ollut ku yksi, joten taas nautin todella paljon ku sai nukkua. =)
 
Vastaanpa omaan kysymykseen, eli miten 3 viikoinen vauva jaksaa valvoa koko päivän. Hyvin jaksaa päivän, mutta yöllä nukkuu! Viime yönä vauva nukahti klo 21 ja heräsi vasta klo 4 syömään. Eli se nukkui 7 tuntia putkeen. Ja sitten heräsi vasta aamulla klo 8 syömään. Aika unelma yö, vaikka kyllä eilinen päivä oli tavallaan rankka, kun se ei nukkunut päivällä kuin 2 tuntia yhteensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helinä83:
Vastaanpa omaan kysymykseen, eli miten 3 viikoinen vauva jaksaa valvoa koko päivän. Hyvin jaksaa päivän, mutta yöllä nukkuu! Viime yönä vauva nukahti klo 21 ja heräsi vasta klo 4 syömään. Eli se nukkui 7 tuntia putkeen. Ja sitten heräsi vasta aamulla klo 8 syömään. Aika unelma yö, vaikka kyllä eilinen päivä oli tavallaan rankka, kun se ei nukkunut päivällä kuin 2 tuntia yhteensä.
Tosi mahtava yö!! =) Vau, mäki voisin tollasia ottaa ja päiväl panisin valvojan kantoliinaan. =)
 
Helinän vauvalle on unenlahjat suotu =)
Meillä pisin ollut noin 4,5-5h ja viime yön valvoskeli miehen kanssa 04-06..että kauhulla ens tiistaiyötä odotellen..minua kun ei ole tarkoitettu valvoskelemaan..menee jotensakin kuuppa sekaisin jos ei saa nukuttua tarpeeksi.. :headwall: :headwall: Täytyy sitten nukkua vauvelin kanssa päivisin jos yöt tuottaa tuskaa.. :p :x

Kohta tartataan Nupun mummelin synskäreille..hän on jo iäkäs, täyttää tänään jo 87v..1.5h ajomatka onneksi vaan.. :whistle:

Äippä35v ja Nuppuliini 2vkoa ja 5 päivää :heart: :heart:
 
Moi kaikille,yritän nyt viimein saaha jotai tarinaa tänne,lukemassa oon ajoittain käyny.Eli mein tyttö synty neljä viikkoa sitten,6.9 klo 04.37.Miulla tuli eka supistus vähän ennen puolta kahta yöllä ja tulivat heti 10 min välein.Vajaa tunti oltiin kotona ja sit oli pakko lähtee et kerkes sairaalaan,tossa vaiheessa väli oli 5 min ja meiltä matkaa sairaalaan tunnin ajomatkan verran...sairaalassa laitettiin heti käyriin,kohdunsuu oli saapuessa 5cm auki.Muistelen et kerkes tulla 4 supistusta ja sit kun nousin ylös alko ponnistuttaa.Siirryttiin saliin ja kohdunsuu oliki jo täysin auki.4 min ponnistuksen jälkeen tyttö 3002g ja 48 cm syntyi.Nopea ja helppo synnytys oli,ei tullu mitää paikattavaa.Tällä kertaa en kerenny ees sitä ilokaasua saamaan.
Kotiinlähtötarkastuksessa lääkäri löysi sivuäänen sydämestä ja tyttö laitettiin EKG:hen ja ultraan.Ei rakenteellista vikaa mutta lisälyöntejä tuli tosi tiheesti.Niinpä ei päästykkään mihikä kotia vaan tyttö siirrettiin vastasyntyneitten teho ja valvontaosastolle 2 vrk ajaksi.Otettiin Holter-seuranta ja to-yöhön saakka niitä lisälyöntejä oli kunnes sit loppuivat kokonaan.Syytä ei selvinny mistä johtuu.Perjantai-aamuna päästiin kotia.Seuraavalla viikolla tuli sit sielt sairaalasta kirje sydänlääkäriltä et toivoo kuiteki et sydäntä kuunneltas joka neuvolakäynnil varmuuden vuoksi.Niinpä sit varailin ekan neuvola-ajan,mentiin suoraan lääkärille kun neuvolatädit ei osaa tääl kuunnella.Noh,lääkäri kuunteli pitkään,varmaan 5min...ja niihä ne lyönnit oli tullu takas :( 10 lisälyöntii minuutissa jatkuvasti.Nyt on sit käyty parin päivän välein terveyskeskuksessa kuunteluttamassa ja joka kerta niit on ollu.Huomenna on aika keskussairaalaan sydänlääkärille jossa taas EKG,ultraus ja saadaan kotiin vuorokaudeks se Holter mikä rekisteröi kaikki lyönnit ja pulssin pienelle tietokoneelle.Lääkäri sit tiistaina purkaa sen.Ktona seuraillaan ettei tuu hikoilua,velttoutta,harmahtavaa ihonväriä,sit pitäs heti viedä EKG:hen.Sitäkään ei voi täällä terveyskeskukses tehhä koska ei ole niitä iholätkiä kun aikuisten kokoa.Eikä kannata hankkia yhtä lasta varten...eli sit ajetaan 50km keskusairaalaan. Lonkkakontrollissa käytiin kans,kun pikkasen yliliikkuvat.Niissä ei kuitekaa mitää hälyyttävää,tän kuun lopulla vielä niissäki ultraus.Niin tosta sydämestä vielä,onko kellään muulla ollu vastaavaa? Inhottavaa kun kukaa ei tiedä mistä johtuu.Jostian lääkityksestäkin oli puhetta,toivottavasti nyt huomenna selviää jotain enemmän.
Imetys ei suju oikein mitenkään,muutaman kerran päivässä on rinnalla ja sittenkin lisää pullosta.Minkä verran teidän kk ikäiset syö kerralla pullosta? Tyttö on tosi itkunen vielä ruokailun jälkeeki,saa 100 ml kerralla,mietin että onko se liian vähän.Mutta toisaalta syö tosi ahneesti ja hotkimalla,oon aatellu et itku johtus vatsakivuista.Kakkaa ei tule sit millään,2 pvää oon antanu olla ja sit avustanu kuumemittarilla.Relatipat on käytössä,vaihoin neuvolasta saadut Vitol-tipat Dee-tippoihin ja eilen hain vielä mallasuutetta mut mikää ei tunnu auttavan itkuisuuteen :ashamed: Oon kieltämättä nyt aika väsyny,omansa vaatii myös perheen muut lapset,3 vuotias etenkin on osoittautunut mustasukkaiseksi,ilmenee tottelemattomuudella... ja toisaalta on yli-innokas auttamaan,jatkuvasti näpelöimässä vauvaa,yhtään ei voi selkää kääntää.Inhottaa kun pitää koko ajan olla kieltämässä.
Että tämmöstä meillä...mutta ihana tyttö on,vaikka väsyttää ni eit arvia kun kattoo typyä silmiin ni jaksaa taas :heart:

Ainiin ja perjantaina mentiin aivan salaa naimisiin :heart:

Tepa75 ja typy 4 vko
 
Täälläkin itketään masuvaivoja ja kanniskellaan vauvaa päivät-yöt :wave: :( Tänään on eka päivä, kun ei anna laskea päivällä nukkumaan ja viime yönä kärvisteli masukipujen kanssa 2 tuntia :'( Nytkin unissaan vääntelee ja ähkii tässä sylissä - kivut alkaa n.30-60min. syömisestä ja usein helppaavat vasta, kun saa väännettyä kakkat oikein paineella. Ja siinä vaiheessa onkin sit 3 tuntia mennyt ja alotellaan uutta syömistä - ja taas sama alusta....

Missä iässä saikaan antaa Cuplatonia tai Disflatyliä? Pitää kai kokeilla niitä taas.. Esikolla tuo D auttoi jonkin verran. Ja aika se on sellainen tekijä, että kuukauden iässä kai alkaa muutoinkin nämä alkukankeudet helpottamaan, kun pienen suolisto kehittyy! Pitää vain jaksaa - onneksi mies on kotona esikon hoitoapuna!

Carmen ja pienokainen 1vko
 
Heippa!

Nyt pääsee vihdoin kirjoittamaan tälle puolelle.
Eli meille syntyi pe 2.10 klo 21.13 pieni prinsessa, 3640g ja 50cm, pipo 34cm.
Synnytys oli melko nopea ja rankka, mutta kaikki hyvin:) Kirjottelen paremmalla ajalla enemmän.
Tänään päästiin kotiin ja huomenna pitää aamusta mennä neuvolaan, yllättää terkka kun en tulekaan mahakkaana, Aika onneksi varattu klo 9. :D
Neiti on kova olemaan rinnalla, ja kun maitokaan ei ole vielä noussut niin senkin takia varmaan..

Inka ja "Maisa" 2vrk :heart: :heart:
 
Moikka,

Tepa! Onnea naimisiin menon johdosta ja toivottavasti noihin pienen sydänääniin saataisiin nyt jokin selitys :hug:

Meillä tuli tänään kakka viikon odotuksen jälkeen, YES! Voi vitsit voi olla äiti pienestä onnellinen. Olen odottanut kakkaa kuin kuuta nousevaa. Kakka olikin nyt hyvin kiinteää ja ryynimäistä aivan erilaista kuin aiemmat kakkat. Sitä oli jopa helppo pyyhkiä pois :)

Carmen Mä olen antanut jo ihan 2vkosesta Cuplatonia. Muista vaan antaa ennen jokaista syöttöä. Niin rupee helppaa. Sit kannattaa katsoa tuo jumppaus ohje tuolta netistä. Eli siis nostelet vauvan jalkoja hänen masunsa päälle niin johan pumpat kulkee. Meillä myös hierotaan vauvan masua ja hän tykkää siitä ihan kamalasti ja usein rauhoittuukin siitä.

Meillä kans luotu vauvalle uskomattomat unen lahjat. Viime yönäkin nukkui 21-08.00 välisen ajan parilla syötöllä. No en vielä iloitse koska tässä voidaan mennä viel takapakkia :) ja saadaankin valvoa öitä.

Meillä ei voida sietää tota kylvettämistä. Olenkin miettinyt et pitäiskö alkaa kylvettää pari kertaa viikossa ku täälläkin puklataan aikaslailla. Pesen hänen taipeensa joka päivä vanulapuilla joka tapauksessa. No täytyy miettiä asiaa.

Silmä rähmii edelleen ja sitä saakin olla pyyhkimässä jatkuvalla syötöllä. Mites hei kelläs se nyt oli kans silmätulehdus mites teillä silmätulehduksen kaa sujuu?

Jooseppi & Möykky 1 kk 2pvää
 
Onnitelut Tepalle ja koko perheelle!!!!!
Toivottavasti helpottaa se itkuisuus piakkoin, se on rankkaa kun toinen vaan itkuilee!!

Meillä mennään yöt kahdella tai kolmella syötöllä...taas viime yönä alkoi ärinät tuossa aamulla kuuden aikoihin...huoh kun tietäis aina miten ne saa loppumaan...nt mies otti tytön viereensä nukkumaan ja mä luovutin ja nousin keittämään aamukahvia. Nuo yösyönnit on vähän sellainen juttu että vaikka väsyttääkin herätä mutta toisaalta sitä ajattelee että jos kerran niitä hormooneja vapautuu yöllä parhaiten niin sittenhän sitä pitää imettää että maitoa heruu.
Kylpemään meillä vauva pääsee kaks kertaa viikossa kun sotkee tuon maidon kanssa syödessä sen verran paljon ja ainakin meidän vauvalla on välillä ihan oikeesti hiki. Sen otsa tuntuu ihan nihkeältä välillä. Kylpyveteen en ole laittanut mitään vielä toistaiseksi.

Onko joku muu kokeillut näitä ns.halppisvaippoja? Eli vaikka pirkka tai rainbow? Meillä kokeillaan nyt näitä rainbown vaippoja. Ovat ihan hyviä kyllä mutta kun täyttyvät niin tulevat aika raskaaksi ja ovat vähän sellaisia kankeita, mutta pitävät aika hyvin tavaran sisässään. Seuraavaksi tarttee varmaan kokeilla muumi-vaippoja tai sitte niitä jotain eko-vaippoja joku natural-niminen vaippa. Toiveissa on löytää halpa mutta hyvä ja pehmoinen vaippa. Ok, mutta nyt menen tekee aamupuurot kun tuo nelivuotiaskin heräs.

Yks kysymys vielä....hikoiletteko te yöllä????? Ja tehoaako rollonit hien hajuun? Mä oon aivan äimänä taas tämän hikoilun kanssa ja tuntuu että lemuan koko ajan :eek: . Yöllä on tyyny ja peiton reuna ihan kosteana, puhumattakaan yöpaidasta.....

Naksos&Miina 3vko5pv
 
Tepa75 Jaksamisia arkeen :hug: ja paljon onnea :heart:

inka85 Onnea pikku prinsessasta :flower: :heart:

Imetyksestä meillä se sujuu ihan hyvin. Ekat päivät tarvittiin lisämaitoa mutta
nyt mennään pelkästään rinnalla.

Onko muiden vauvoilla hormoninäppylöitä?
Meillä niitä on naamassa aika paljon. Mutta onneksi häviävä juttu.

Koska teillä muilla on jälkitarkastus? Mulla on 21.10.
Mutta aion ennen sitä kyllä hankkia sen ehkäisyn että ei vahinkoa pääse tapahtumaan :LOL: ;)

Bebes & Ukko 3vk1pv :heart:
 

Yhteistyössä