Heippistä...
Eilen oli Vilillä jännä päivä, kun reissattiin mun isoisän luokse... Autoreissun jälkeen on aina vähän känkkis hetken aikaa, ja sit ku piti vielä takas kotiinki ajaa... |O Mutta on se aina sen arvoista! Se on ehkä yks maailman liikuttavimpia näkyjä, kun iso-iso-isä pitää tyttärentyttären poikaa sylissä ja molemmat hymyilee toisilleen. :heart:
Ikäeroa yli 80 vuotta, ihan mieletöntä!
Musta tuntuu, että Vili on taas niinkö
viimesen viikon aikana kehittyny ihan hurjasti! Se on alkanut viihtymään masullaan... Ennen se vaan makas siinä, sätki ja karjui. Mutta nyt kun jaksaa jo kannatella ylävartaloa hienosti pystyssä, se onkin hauskaa! Eilen kiepsahdettiin selälleen 3 kertaa putkeen... Ilmeisesti telkkarin innoittamana, sillä siitä asennosta pystyi paremmin tuijottaan töllöä!!
Aamulla Vili massutteli meidän sängyllä, ja taas kiepsautti ittensä selälleen... ja sit tuli ihan mieletön huuto kun ei päässytkään enää takas. Piti kääntää ukko takas mahalleen... heh. Samoin tulee känkkäränkkä kun se pää alkaa painaa liikaa, eikä jaksakaan enää pitää itteään koholla... Hartiat lysähtää ja pää kopsahtaa mattoon... Sit tulee huuto kun alkaa väsyttää. Ihana pikkumies :heart: Niin, ja tosiaan
leluja osataan nykyään pitää jo kahdella kädellä kiinni...!
Meillä
kotityöt kyllä menee aika hassusti.. Meinaan mä sotken ja mies siivoo
Heh, ainakin keittiössä... Eli meillä roolijako menee kyllä niin, että mulle kuuluu ruoka- ja vaatehuolto (eli teen ruuat, ostokset, keittiö on mun valtakunta, ja samoin vaateostokset, pyykit ja viikkailut ym), ja mies hoitaa sitten siivoamisen (imurointi, pesu ja puunaus). Mulla vissiin on joku geenivirhe, etten vaan osaa siivota ja puunata. Mut mies meillä imuroi ja siivoo kerran viikossa. Mut hyvä niin. Ei mun mielestä pidäkään olettaa, että jos nainen on kotona vauvan kanssa, että sitä sit kaikki kotityöt olis pelkästään sen niskoilla. Kyllä sen on huomannu, että työstä tuo välillä käy!! Melkein käy välillä kateeks kun mies pääsee käymään töissä
Sitä
omaa aikaa ei tunnu jäävän muuten, kun päikkäriaikaan, ja sit tietty jos mies on pojan kanssa. [Mutta se on aika harvinaista herkkua, sillä mies istuu joka ilta nykyään koneella... joten eipä siitä kamalasti aina irtoo sitä aikaa aina.] Mut en mä haluu käyttää tätä päikkärihetkeä siivoamiseen!! Mielummin syön kaikessa rauhassa, keittelen kupin kahvia, teen vähän käsitöitä ja tietty istun koneella
Aika ankee elämä jos tänkin ajan käyttäsin imurointiin ja jynssäilyyn!!! Ja tietty sit se, että useana päivänä viikossa Vili nukkuu päikkärit vaunuissa, eli silloin mä en edes "hyödy" siitä sillain kun lykkään ite niitä vaunuja. Toki se on ihana päästä kävelylle ja laittaa mp3-soitin pauhaamaan Maj Karmaa tms
Nykyään onneksi Vili menee jo siinä klo 19-20 nukkumaan, joten illat alkanu oleen mulle vapaampia
Mites muilla tuo oma aika? Paljonko sitä jää, ja miten sen käytätte?
Vivid, noita jumppamestoja on vaik aika paljonkin... Mä ajattelin hakea Tampereen naisvoimistelijoiden vauvajumppaan. http://www.tampereennaisvoimistelijat.net/index.php?ilmoit
Mut siitä ny on vissiin olluki juttua tuol bookin puolella...
Nyt voisin syventyä kahvin juontiin ja selailla vähän näitä muitakin nettipalstoja ajan kuluksi B)