Heissan äiskät, mahtuisko tänne vielä yks mamma Itä-Suomesta! Tyttö syntyi 3.9.2009 3990g 49.5cm ja pipo 37cm!
Jep. Kirjoita toki lisää ittestäs ja tytöstä! B)Alkuperäinen kirjoittaja pimmeepulla:Heissan äiskät, mahtuisko tänne vielä yks mamma Itä-Suomesta! Tyttö syntyi 3.9.2009 3990g 49.5cm ja pipo 37cm!
Mä olen tätä muutamaan otteeseen kysellyt, mutten pahemmin vastakaikua saanutAlkuperäinen kirjoittaja Cummastelija:Oletteko immeiset siirtyneet jo vaunuista ratasosan käyttöön?
Toivotaan parasta että säästyisitte tällä kertaa! Jospa ne Vilin syömät valkosipulit tekis tehtävänsä.Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Ja, vielä, valivali: mies on sit vissiin flunssaan tulossa! Pari päivää valitellu ku on vetämätön ja nuhanen olo... ja tänään se sitten alkoi jo niiskuttaakin ihan kunnolla... Mä EN ALA! Kyllä on taas... tätä vuotta vähän päälle kuukaus takana, ja vilillä ollu jo se keuhkoputkentulehdus, ja sit se nenässä ollu haava lähti tulehtuun ja turpoomaan... ja nyt jos taas tulee kipeeks! Mun pikkumies... :'( :'( :'( :heart: Noh, täytyy ny kattoo miten käy... eiköhän se meihinkin iske vklp aikana jos on tullakseen...
Meilläkään ei oo mitkään transformerit, eli noi meidän vaunut on kans sellaset missä on kummatki erikseen, eli iso kova koppa ja istuin... ja helposti saa klikata siihen runkoon, ja kuomu on kans tosi helppo vaihtaa... Oon pitäny ton kopan vielä täällä jos tarvii... esim jos lähtee just Vilin päikkäriaikaan kaupassa käymään tms. ni on siellä kopassa kuitenki vähän mukavampi nukkua, vaikka rattaissa saaki ihan makuuasentoon..Alkuperäinen kirjoittaja miimumaija:Mä olen tätä muutamaan otteeseen kysellyt, mutten pahemmin vastakaikua saanutAlkuperäinen kirjoittaja Cummastelija:Oletteko immeiset siirtyneet jo vaunuista ratasosan käyttöön?
Me lähdetään ens viikolla reissuun ja sinne otetaan rattaat mukaan. Meillä on Brion Go:t ja niissä on erikseen vaunukoppa ja ratas-istuin. Helposti käy vaihto yhdellä klikkauksella. Brion makuupussi on kanssa käytössä, samoin kun Roonan makuupussissa, siinä on kanssa reikä valjaille.
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Tässä vielä viime pinossa kerätyn 4kk "neuvolakortin" satoa:
-Zeny & Arttu....................................8,230kg * 64,5cm
-Pimmeepulla & tyttö........................8,100kg * 64.5cm
-Olkkis74 & Arttu...............................8,050kg * 69,5cm
-J84 & Samu......................................7,754kg * 64,5cm
-Nuppu..............................................7,745kg * 67 cm
-Jooseppi & Alexandra......................7,635kg * 63,2cm
-Tiia & Ville .......................................7,530kg * 65,4cm
-Roona & Vili ....................................7,495kg * 65,8cm
-Odottava & Onnellinen + Rinsessa..7,370kg * 66,5cm
-uneksija85 & Nooa..........................7,315kg * 66,2cm
-miimumaija & Kaapo........................7,200kg * 66,5cm
-Cummastelija & Erica.......................6,870kg * 62,5cm
-Mama & Stella..................................6,775kg * 63,5cm
-Helinä83 & Venla.............................6,560kg * 63,6cm
-May85 & Poika.................................6,410kg * 66 cm
Meillä viihdytään lattialla vallan kokonaan. Hammasharja on ihan ehdoton viihdyke varsinkin jos selällään on. Ja välillä kiepsahdetaan masulleen ja alkaa hillitön "olen kompassineula"-leikki. Eli masullaan pyöritään navan ympäri ja samalla saatetaan liikkua eteen päin muutaman kymmenen senttiä. Se on ukkelista vallan hauskaa. Saa nähdä koska huomaa miten normiryömimisellä pääsee eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja jooseppi:Olen alkanut pitämään tyttöä entistä enemmän lattialla. Mites te saatte vauvanne viihtymään lattialla?
Alkuperäinen kirjoittaja miimumaija:Mä olen tätä muutamaan otteeseen kysellyt, mutten pahemmin vastakaikua saanutAlkuperäinen kirjoittaja Cummastelija:Oletteko immeiset siirtyneet jo vaunuista ratasosan käyttöön?
Me lähdetään ens viikolla reissuun ja sinne otetaan rattaat mukaan. Meillä on Brion Go:t ja niissä on erikseen vaunukoppa ja ratas-istuin. Helposti käy vaihto yhdellä klikkauksella. Brion makuupussi on kanssa käytössä, samoin kun Roonan makuupussissa, siinä on kanssa reikä valjaille.
Katsotaan sitten matkan jälkeen, että jatketaanko rattailla vai käytetäänkö vielä koppaa jatkossa. Luulen kyllä ettei koppaa enään tarvita, Kaapo on nykyään paljon enemmän hereillä vaunuissa kun ennen ja haluaa katsella ulos. Rattaista näkee kuitenkin paremmin ja silti on se kuomu siinä tuulelta ja tusikeelta suojaamassa, rattaissa se pitää laskea alas jotta näkisi paremmin.
.Sitteri ajateltiin viedä varastoon. Ei siinä uskalla edes pitää enään, koska pyrkii siitä vaan pois....