Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

Status
Viestiketju on suljettu.
schnuller , Kiitos :D Kuvassa Kaapolla on vesipullona käytetty MAMin joku nokkamuki, mutta sen nokan tilalle olen vaihtanut tavallisen ultiventin tutin. Se nokkamuki on vielä liian hankala, kun sitä osaa pitää samalla "purra" jotta neste tulisi, muutenkin siinä on suosituksena muistaakseni 6 tai 8kk. Muuten meillä on käytössä ihan ne perus Ainun pullot ja tutit. Kaikenlaisia ollaan kokeiltu, mutta ne sopii meille parhaiten.
Rattaat meillä on siis aivan normaalit rattaat/vaunut, Brion Go:t. Olivat kyllä tosi näpsäkät resissussa kääntyvien etupyörien ( :p ) ja kevetytensä ansiosta. Menevät myös tosi pieneen tilaan ja meillä oli lisäksi rattaille sellainen kuljetuslaatikko/matkalaukku, niin ei tarvinnut pelätä rikkoutumista koneen ruumassa.

Aikaisemmin joku kyseli vauvan aurinkolasiesta. Mä kanssa kuolasin niitä RayBanejä, mutta optikko sanoi että ne on yli 2v. Vauvan laseissa kun on tärkeää ettei myöskään sivuista pääse aurinko paistamaan. Meillä oli reissussa mukana BabyBanz-lasit. Varmaan parhaat mitä vauvoille on (vaikka mielestäni hurjan rumat, ainakin noi meidän neon oranssit! :kieh: ), ne kun suojaavat hyvin valolta ja uv-säteiltä, sekä pysyvät tukevasti päässä.
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=642&toimittajaid=62
 
Voi surkeus. Jotenkin en edes jaksanut lukea noita kaikkia juttuja. Ei tää pino ole enää se sama jengi, meidän Syyskuun Sydäntenmurskaajat. :(

Onneksi on facebook.

Kiitän ja kuittaan. Viimeistä kertaa;

Roona & Vili 6kk tänään. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Voi surkeus. Jotenkin en edes jaksanut lukea noita kaikkia juttuja. Ei tää pino ole enää se sama jengi, meidän Syyskuun Sydäntenmurskaajat. :(

Onneksi on facebook.

Kiitän ja kuittaan. Viimeistä kertaa;

Roona & Vili 6kk tänään. :heart:
Jep. Onnea Vilille :heart: Uskomatonta, niin se aika vaan rientää..
 
Niin, onnea tosiaan Vilille :flower: Hurjaa, että pieni mies on jo noin iso... perässä tullaan.

Tää on tosiaan ihan eri pino kuin viimeisen vuoden. Uusia "naamoja" on hirveästi eikä siinä mitään, vapaa palstahan tämä on. Olisi vaan kiva, että uudet tekisivät jonkinlaisen esittäytymisen ja vähän kertoilisivat itsestään jos tänne alkavat kirjoittamaan ja komentoimaan. Me vanhan kun jo "tunnemmekin" toisemme :wave: .

Mulla itselläni tosin hiipunut fiilikset koko palstaan. Ollaan jaettu täällä niin monia asioita (mm. allergiat, matkarattaat jne.) eikä niitä jaksa enää uudestaan kirjoittaa. Siis tää ei ollut millään pahalla uusia kohtaan, kunhan vaan totesin omia ajatuksia ääneen. Taidan siirtyä kokonaan tuonne naamakirjan puolelle. Tosin siellä on nyt monta lukematonta sivua ja sen verran rankkaa tekstiä tuli vastaan, että pitää oikein keskittyä niiden lukemiseen. You know, kaikki jotka olette sinne kirjoittaneet. Olette ihania ihmisiä!!! :hug: Yritän huomenna saada päivitettyä itseni siellä ajantasalle ja samalla jätän tämän pinon vähemmälle, jollen jopa kokonaan.

Mukavia pakkaspäiviä kaikille. Koittakaa jaksaa vaikka nämä ilmat jo kiristävät varmasti jokaisen pinnaa. Haluaa vaunuilemaan, aurinkoa, lämpöä, ulos ja meren rannalle :whistle:
 
Terve,

On kyllä kertakaikkiaan harmillista etä tää loppu nyt sitten tähän. Tänne on ollu niin helppo kirjoittaa. Kiitos kaikille Syyskuun sydäntenmurskaajille, olette kaikki iha ykkösnaisia. Kiitos kaikesta siitä tuesta ja turvasta jota tämä palsta on mulle antanut. Toivon, että tämä palsta voitaisiin elvyttää ehkä vielä jossain vaiheessa.

Alexandra kasvaa ja kehittyy hurjaa vauhtia. Kääntyilystä ei ole vieläkään merkkejä, mutta onhan tässä vielä aikaa. Alexandra päristelee kovasti ja tänä aamuna maistettiin eka kerran kaurapuuroa :) Puuro tuntui maistuvan. Mansikka tosin teki eilen mahan kovin kipeäksi. Alaleuan hampaista edelleen vaan pienet tyngät nähtäväillä. Varmasti käyn täällä aina silloin tällöin kurkkimassa ja kirjoittelemassakin.

Nautitaan tästä loppu talvesta ja toivotaan että nää pakkaset ja lumentulo hellitäis jo pian.

Jooseppi & Alexandra 5kk 19 pvää :heart: Pian äidin kulta on jo puolivuotias
 
Ihania lomakuvia miimumaija ja kiva kuulla, että reissu oli onnistunu! No siitä sun mahataudista ei ollu kiva kuulla, mutta onneks ei pilannut kuitenkaan reissua! Oon monta kertaa miettiny kauhulla, että jos lentomatkalle iskisi joku esim. ruokamyrkytys ja joutuis kykkimään siellä ahtaassa lentokoneen vessassa koko matkan ajan. Että sympatiat sinne! :heart: Niin ja ne pienet pyöräthän on ihan :heart: :D

Meilläkään ei käännytä vielä masulta selälle, mut normaalistihan tuo eteneekin niin, että käännytään selältä masulle ja sitten myöhemmin tulee vasta toisinpäin. Ja sitten on ne poikkeukset, jotka vahvistaa säännön. Kova hinku on kyllä eteenpäin ja ihan pienenpieniä ryömimisharjotuksia jo tehdään. Tosin ei sitä vielä oikein ryömimiseksi voi sanoa. :) Mut sieltähän se lähtee! Liikkumista kyllä treenataan päivät ja yöt, ja itse asiassa sitä on tehty ihan alusta asti ahkerasti. Ei ihme, ettei ehdi makkaroita kertyä. :)

Täällä tulee lunta aivan älyttömästi. Ihan mahtavaa! :D

Rosehip ja neiti 5kk ja risat

 
Ihan ulkopuolelta keskustelua, teitä lukeneena haluan kommentoida tuota mansikkaluomijuttua.
Se katoaa yleensä ennen kouluikää. Jossain kohtaa se vaan levahtaa ja väri haalenee. Itse en ole nähnyt kenelläkään sen jäävän aikuisikään saakka.
Kerttuneiti teillä se on todella inhottavassa paikassa, mutta jos ei häiritse vaavia, niin eipä se sitten mitään =)
Meillä on hiusrajan kohdalla aikasta iso mansikkaluomi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä