mä en tiedä mitä vastauksia haluat, itse olen tässä ketjussa jo perustellut moneen kertaan et se n 1000 pakolaisen vastaanottaminen on ok, ja monesti myös maininnut siitä et sinne lähtömaahan pitää saada apua et maastamuttoa saadaan hillittyä, ja olisko nyt jo 4 kerta kun tämän linkitän:
http://pelastetaankehitysyhteistyo.fi/#.VdHb-Y40gDo.facebook
olen esittänyt myös useita kysymyksiä tässä ketjussa, et mistä esim on syntynyt kuva että vihreät on tänne ottamassa miljoonia pakolaisia?
tämä eilinenkään päätös ei ollut mitenkään vihervassarisuvakkikukkahattu- päätös, vaan ihan muut puolueet tekee sen mitä on pakko tehdä kokoajan kiristyvässä tilanteessa.
en usko (tosin voin puhua vaan omasta puolestani ) et tänne kukaan haluaa rikollisia, vaan haloo tästä tilanteesta (esim meillä on unelma ) tarkoittaa sitä et kerran ne muut kulttuurit on jo täällä, ei me voida kohdella niitä epäinhimillisesti, tai syyttää kaikkia raiskaajiksi tai terroristeiksi, koska sitä he eivät ole.
ja olethan jo allekirjoittanut tuon laittamani linkin? ja sitä saa myös jakaa facessa jne.