Suvikset! Milloin meillä on tarpeeksi pakolaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kela-Isis.jpg

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen (Milloin meillä on tarpeeksi pakolaisia): silloin, kun heidän määränsä pakottaa luopumaan nykyisen kaltaisesta sosiaaliturvasta. Suomesta tulee maahanmuuttajille tuttu "jokainen huolehtikoon itsestään"-valtio. Sossu voi jakaa hieman ruokalippuja, siinä kaikki. Ei asumistukea, olemattomat työttömyyskorvaukset, ei lapsilisiä, sairastuneet maksavat itse hoitonsa, jos ei ole vakuutusta. Koulutus maksaa. Sen jälkeen suurimmat maahanmuuttajavirrat kääntyvät tuottavampiin kohteisiin. Kantakansalaisten työttömät, yksinhuoltajat, vammaiset ym. maksavat suurimman laskun. Tätä odotellessa, nykymenolla 10-20 v.

Moni wannabejenkki voi pitää kehitystä jopa toivottavana. Minusta ajatus pohjoismaisesta luterilaisen moraalin hyvinvointivaltiosta oli hyvä.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen (Milloin meillä on tarpeeksi pakolaisia): silloin, kun heidän määränsä pakottaa luopumaan nykyisen kaltaisesta sosiaaliturvasta. Suomesta tulee maahanmuuttajille tuttu "jokainen huolehtikoon itsestään"-valtio. Sossu voi jakaa hieman ruokalippuja, siinä kaikki. Ei asumistukea, olemattomat työttömyyskorvaukset, ei lapsilisiä, sairastuneet maksavat itse hoitonsa, jos ei ole vakuutusta. Koulutus maksaa. Sen jälkeen suurimmat maahanmuuttajavirrat kääntyvät tuottavampiin kohteisiin. Kantakansalaisten työttömät, yksinhuoltajat, vammaiset ym. maksavat suurimman laskun. Tätä odotellessa, nykymenolla 10-20 v.

Moni wannabejenkki voi pitää kehitystä jopa toivottavana. Minusta ajatus pohjoismaisesta luterilaisen moraalin hyvinvointivaltiosta oli hyvä.

Silloin täällä on tod.
näk. sharia joka latelee lait.
Ei sitä tiedä millaisen valtion Islamistit tästä vielä keksii. Voi olla vähän erinäköinen mitä edellä mainitsit.

Täyttä asiaa!

Hyvinvointivaltion alasajoonhan huono maahanmuuttopolitiikkamme johtaa ja siinä on sitten yli miljoonalla tulonsiirtojen varassa elävällä ihmettelemistä mistä ruokaa pöytään.

Suomihan on jo nyt siinä jamassa ettei omat rahat riitä, vaan pitää ottaa velkaa, ja minä veikkaan tilanteen olevan 5-10 vuoden kuluttua se, että emme saa enää ulkomaista lainaa ja sitten se on hyvästit hyvinvointivaltiolle ja yhteiskuntarauhalle.

Tää on provo!
Ja jos ei ole niin istu vankilassa sitten sillä aikaa kun on sota ja perheesi on hädässä.

Ei ole provo.

Miksi ihmeessä tapattaisin itseni sen vuoksi, että viherpunikkiämmät voivat jatkaa vittuilua ja mamut rahan repimistä taikaseinästä? Enkä mä ole enää ainoa joka ajattelee näin. Ei ole enää yhtenäistä Suomea jonka "puolesta elää ja kuolla". Pitäkää tunkkinne, minä lähden sodan uhan alla pakolaiseksi.

Täyttä asiaa!

Hyvinvointivaltion alasajoonhan huono maahanmuuttopolitiikkamme johtaa ja siinä on sitten yli miljoonalla tulonsiirtojen varassa elävällä ihmettelemistä mistä ruokaa pöytään.

Suomihan on jo nyt siinä jamassa ettei omat rahat riitä, vaan pitää ottaa velkaa, ja minä veikkaan tilanteen olevan 5-10 vuoden kuluttua se, että emme saa enää ulkomaista lainaa ja sitten se on hyvästit hyvinvointivaltiolle ja yhteiskuntarauhalle.

Tää on ihan päivän selvä asia.

Toivottavasti suvakeilla on hyvät työpaikat, jossain muualla kuin valtiolla tai kunnalla. Suurinosa työpaikoista tulee olemaan yksityisiä!
Loppuu suvakeilta opiskelutkin, jollei pappa maksa.
Tätähän ne vissiin haluaa?
ja rahaa on kuin roskaa?

Usean on liian vaikea ymmärtää tätä.

Moni kuvittelee rahan tippuvan taivaasta ja olevan ehtymätön kaivo. Aletaan olla siinä tilanteessa, että palkansaajilta ei voi enää enepää viedä, tästä johtuen seuraavaksi loppuu tulonsiirrot. Kyllä, köyhät ovat ensimmäisiä kärsijöitä.

Tää on ihan päivän selvä asia.

Toivottavasti suvakeilla on hyvät työpaikat, jossain muualla kuin valtiolla tai kunnalla. Suurinosa työpaikoista tulee olemaan yksityisiä!
Loppuu suvakeilta opiskelutkin, jollei pappa maksa.
Tätähän ne vissiin haluaa?
ja rahaa on kuin roskaa?

Noin, yksityiset ei ensisijaisesti palkkaa väkeä mistään suojatyöpaikoista!

Oikeastaan parempi, että maksetaan itse mistä halutaan, jää enemmän säästöön.
Eikä tarvitse maksaa mamujen eloa.:)

Mitköhän suvikset sitten keksivät puolustaa?:D

Yhteistyössä