Suuttuisitteko miehellenne,jos se tekisi näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustis?

Vieras
Olisitte olleet sairaalassa ja miehenne tulisi katsomaan teitä. Samassa huoneessa olisi teitä nuorempi ja sanon näin minun milestä minua kauniimpi nainen. Miehenne ei huomioisi teitä ollenkaan, juttelisi vain sen teidän huonekaverin kans ja kun minä sanoin että lähdetään kahvihuoneeseen ja lähdin niin jäi vittu vaan sen akan kans sinne jutteleen,tuli noin 15min sen jälkeen kun minä olin mennyt. Kyllä mä vähän pahoitin mieleni yuosta...Jonkun mielestä ehkä lapsellista. Ja niille iän kyselijöille,että joo ollaan molemmat 27v ja oltu 6vuotta yhdessä. kaksi lastakin on. Jotenkin vaan vtutti kun ois kerrankin saanut ilman lapsia olla ja rauhassa niin sitte tuo ukko jutteli koko sen tunnin sen akan kans ketä ei edes tuntenut eikä ollut samalta paikkakunnalta. Nyt kotona olen,mut en oo ukolle kertonu miltä musta tuntuu. kyllä se kysy että mikä mulla on kun olen muka outo, mut en jaksa alkaa sanoo mitään,kun tiedän että sanoo vaan että oon ihan turhaan mustis?

[QUOTE="mie vaa";25142342]juu suuttuisin kyllä. tosin mulle on ihan sama vaikka se viereisessä petissä ollu tyyppi ois itse joulupukki, niin suuttuisin silti jos mua ei huomioitaisi ollenkaan[/QUOTE]

No peesi tälle!!!

No kysypä mieheltäs, mitä se tykkäisi, jos tilanne olisi toisin päin? Mies sairaalassa ja sä tulisit sinne juttelemaan sen huonekaverin kanssa. Jo on aika saatanan tyhmä mies, jollei tuosta esimerkistä mitään tajua.

Tuollainen käytös on eräänlaista huomiohuoraamista mieheltäsi. On niin tärkeää saada huomiota ja itsetunnon kohotusta vierailta, että käytöstavat unohtuu. Mies, jolla on hyvä itsetunto, ei tarvitse tuollaista egonpönkitystä, eikä hänen tarvitse tarttua jokaiseen tilaisuuteen, jossa voi päästä kontaktiin naaraan kanssa.

[QUOTE="mie vaa";25142342]juu suuttuisin kyllä. tosin mulle on ihan sama vaikka se viereisessä petissä ollu tyyppi ois itse joulupukki, niin suuttuisin silti jos mua ei huomioitaisi ollenkaan[/QUOTE]

Minäkin suuttuisin!

No todellakin suuttuisin! Ymmärtäisin jos olisi ollut joku tuttu jota ei ole pitkään aikaan nähnyt, mutta joku ihan tuntematon!? Ne kerrat kun olen ollut sairaalassa niin kyllä mies minua on tullut katsomaan, eikä vähääkään välittänyt ketä muita siellä on ollut...

Rehellisesti sanoen se ei oikeesti huomioinut mua ollenkaan. Vittu sitten se likka vielä kehtas perse pystyssä tulla miehen perässä ja vahtas sitä koko ajan. siis kun ukko sit vihdoin ja viimein tuli kahvihuoneeseen niin se likka seuras kohta perässä. Ja huomasin kyllä että se vahtas sitä koko ajan. Jos kunnossa olisin oisin lotassu sitä turpaan,sen verran vitutti:D Ei vaan kauheessa kuumeesssa pääkivussa kehannu alkaa mitään ees puhuun sit siinä.

Suuttuisin vaikka olisi vanha tuttukin, jota ei ole pitkään aikaan tavannut. Jos mä olen sairaalassa ni kyllä mies tulee MUA sinne kattomaan, ei mitään tuttuja.

[QUOTE="pieras";25142372]Mun mielestä on lähinnä surullista se, että te saatte kahdestaan aikaa ilman lapsia ainoastaan silloin kun mies käy katsomassa sinua sairaalassa...[/QUOTE]

No en mä nyt sillan tarkottanut että ainoastaan silloin:D Nyt vaan ois saanu rauhassa olla ja juoda kahvia ym kun lapsia ei ollut.

Suuttuisin jos en saisi mieheltä yhtään huomiota, mutta ei olisi väliä saisiko huomion minun sijaan joku minua nuorempi ja kauniimpi, miespuolinen henkilö tai vaikka miehen 90-vuotias mummo.

[QUOTE="mie vaa";25142342]juu suuttuisin kyllä. tosin mulle on ihan sama vaikka se viereisessä petissä ollu tyyppi ois itse joulupukki, niin suuttuisin silti jos mua ei huomioitaisi ollenkaan[/QUOTE]No nyt liioittelet. Kyllä joulupukin kanssa pitää aina jutella.

• Tykkää
Reactions: Ä92
en ois suuttunu jos se tosiaan ois ollu 90vuotias mummu tai muuten vaan joku ruma hempukka:D nyt vaan tuli kaikki jutut mieleen...että olisko se miehen mielstä nätti ja miksi vitusa sen piti sille jutella?ne vaan jutteli jostain sairaudesta ja naureskeli ja sitten kouluista ja opiskeluista ja en onneksi etes kunnolla kuullu kun on ihan tukossa korvat ku niin kauhee räkätauti:D

en ois suuttunu jos se tosiaan ois ollu 90vuotias mummu tai muuten vaan joku ruma hempukka:D nyt vaan tuli kaikki jutut mieleen...että olisko se miehen mielstä nätti ja miksi vitusa sen piti sille jutella?ne vaan jutteli jostain sairaudesta ja naureskeli ja sitten kouluista ja opiskeluista ja en onneksi etes kunnolla kuullu kun on ihan tukossa korvat ku niin kauhee räkätauti:D

Mun ei tarvitse suuttua miehelleni tuollaisesta, koska hän ei koskaan käyttäytyisi noin idioottimaisesti. :D
Mut hei, miksette vois käydä asiasta ihan asiallista keskustelua? Ja vois tosiaan kysyä, että mitä miehesi olisi ajatellut, jos tilanne olisi ollut toisinpäin, eli jos sä olisit tullut katsomaan ukkoasi sairaalaan, mutta oisitkin sitten vaan keskustellut koko vierailun ajan naapurin kanssa.

Yhteistyössä