Suuttuisitko (seksistä)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies oli pari päivää reissussa. Kun tuli kotiin koko päivän pientä kiusottelua ym puolin ja toisin. ja kun saatiin lapset nukkumaan niin sit molemmat tosi innokkaita
. Siihen asti meni hyvin että mies laukesi. Melkein saman tien sit sano et käydään pesulla ja jatketaan sitte. Mulla kiehahti kunnolla. Mies ei tajunnu yhtään meni ite pesulle. Minä kans sit lähdin vessaan ja istuin siellä miettimässä ja nielemässä pahaa oloa.
Tulin vessasta niin mies istuu kamarissa täys valaistus päällä ja tietokoneella. Otin vaatteet ja menin sohvalle nukkuun.
Mies ei edelleenkään tajunnu mitään. Ihmeissään et mistä suutuin.

Ok. Puhuttiin sitte myöhemmin mutta en usko että tajus vieläkään kunnolla. Itellä edelleen tuntuu että ei enää "uskalla" luottaa siihen että itekin saa jotain jos alkaa täysillä mukaan.
Ja kun ei ollu ensimmäinen kerta. Siis ei aina katkea tuohon pesulle menoon vaan mihin millonkin.

Öööö ei tullut mieleen kertoa miehelle mistä kenkä puristaa??

Siis missä välissä. Sanoin kyl et älä mee vielä mut sano takas vaan et jatketaan kohta. Ja oikeasti odotin ihan kohtuu kauan ennen kuin ite lähdin vessaan. Ja ei ne touhut ois jatkunu ennenku oisin itekkin käyny pesulla..

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Reagoit vahvasti tuohon miehen keskeyttämiseen, joten mietitkö mielessäsi, että se johtuu tällä kertaa jostain reissussa tapahtuneesta? Toisesta naisesta?

En todellakaan. Tiedän kyllä missä oli ja mitä teki. Ja muutenki luottamus kunnossa. Jos tuollaisia epäilisin niiin tuskin oltais sänkyyn asti selvitty. Ja kyllähän tuon miehestäkin huomas että sillä ollu ikävä.

Luottamus kunnossa,mut ette silti osaa puhua toisillenne?

Kirjoitin jo että puhuttiin myöhemmin.

Jos sulla on mielessä kuvio, miten seksin olisi tullut jatkua ilman tuota keskeytystä, kerro se miehelle. Ei miehet osaa lukea ajatuksia. Ehkä ensi kerralla homma menee sun haluamallasi tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No, jos mies menee tietsikalle, ni onhan sekin aika selvä merkki et ei sitä huvita enää jatkaa!!

Sano vaan et odotti mua et voidaan jatkaa. Mutta en minä halua mitään väkisellä tehtyä orgasmia ( ja siis saan paremmin kun mies hieroo käsin).

Joo, mä ainakin olisin halunnut et mua odotetaan sängyssä. Olis tullut fiilis, et oikeesti odottaa jatkoa. Ja jos tarkotus jatkaa käsipelillä, ni siihen ei tarvi suihkua välillä.
Olisin itsekin suuttunu!!

Kiitos. Edes joku tajus mitä yritin sanoa.

Mä ymmärrän ap:ta täysillä, koska meillä harrastetaan seksiä tuolla samalla kaavalla nykyään aina. Mun pitää erikseen kerjätä mieheltä "käsittelyä" jos meinaan jotain koko touhusta kostua. Mies kyllä suostuu, mutta ei se varmaan enää kovin innokas itse siihen touhuun sitten ole.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Jos sulla on mielessä kuvio, miten seksin olisi tullut jatkua ilman tuota keskeytystä, kerro se miehelle. Ei miehet osaa lukea ajatuksia. Ehkä ensi kerralla homma menee sun haluamallasi tavalla.

Juuri näin :attn:

Siis missä välissä. Sanoin kyl et älä mee vielä mut sano takas vaan et jatketaan kohta. Ja oikeasti odotin ihan kohtuu kauan ennen kuin ite lähdin vessaan. Ja ei ne touhut ois jatkunu ennenku oisin itekkin käyny pesulla..

Siis odotit sängyssä että pääsette jatkamaan, mutta ette olisi kuitenkaan jatkanut ennen pesetymistä? Eli mies odotti että peseydyt ensin. Miksi ihmeessä muuten, eikö se olisi helpompaa samoilla liukkailla...?

Joo kerroin sitte myöhemmin. Mutta jäi kyllä sellainen olo ettei mies tajunnu siltikään.
Ja siis selitin etten tykänny siitä kun lykkää mulle paperia käteen ja häipyy pesulle. Ja sanoin että oisin halunnut että olis pysyny lähellä ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:

Siis odotit sängyssä että pääsette jatkamaan, mutta ette olisi kuitenkaan jatkanut ennen pesetymistä? Eli mies odotti että peseydyt ensin. Miksi ihmeessä muuten, eikö se olisi helpompaa samoilla liukkailla...?

Sepä. Sit saa laittaa purkista liukastetta.. Mut kait miestä sit inhottaa omat sotkut. En tiedä.

Aina ei käy ajatukset ja toiveet yksiin,mitäs tosta suuttumaan.

Laitoin jo että alkaa olemaan jo aika tavallista tämä et ite jään loppujen lopuksi ilman. Riippumatta siitä miten homma alotetaan tai miten se jatkuu.

Mä ymmärrän ap:ta täysillä, koska meillä harrastetaan seksiä tuolla samalla kaavalla nykyään aina. Mun pitää erikseen kerjätä mieheltä "käsittelyä" jos meinaan jotain koko touhusta kostua. Mies kyllä suostuu, mutta ei se varmaan enää kovin innokas itse siihen touhuun sitten ole.

Kuin usein harrastatte seksiä. Miltä sinusta tuntuu? Alatko aina täysillä mukaan ja toivot että saat myös oman osas. Vai asennoidutko että hoidat vain miehen tyytyväiseksi?

Mun mies tietää saanko orgasmin vai en ja jos hän laukeaa ensin nin hoitelee minut sitten käsin ja hetken päästä jatketaan.Mies pitää huolen että laukean ennen ja yhdynnän aikana ja jälkeen,monta kertaa.Mutta olenkin hyvin onnekas nainen seksin suhteen.Joskus vaan en halua laueta ennen miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Sun täytyy pitää jatkossa huoli siitä, että sä saat ennen miestä.

Näin tää on yleensä mennytkin. Mutta jostain syystä alkanu kääntyä että mies saa ennen minua. Joudun minäkin hieromaan miehen loppuun vaikka olen oman orgasmin saanut niin miksei se voi olla toisinki päin? Ja siis mies aika harvoin laukeaa sisälle vaan hieron lopun yleensä käsin.

Eli mitä teitte, panitte? Tuliko mies sisään ja siksi kehotti sua pesulle? Ja onhan se ymmärrettävää, että haluaa sun peseytyvän jos olette panneet, voihan alapää olla liukkarissa tms. tai miehen omissa eritteissä. Ehkä ei halunnut nuolla sua ennen kuin peseydyt? Mä en ymmärrä mistä sä suutuit, teet kärpäsestä härkäsen ja mietit omassa pikku päässäsi kaikenlaista, ei mies ole ajatusten lukija. Mä en osais loukkaantua siitä, että käydään lastit pesemässä kesken touhujen.. melkein voisin loukkaantua siitä jos ei käytäis pesulla..

Alkuperäinen kirjoittaja teillä on sitten taitamattomat miehet:
Mun mies tietää saanko orgasmin vai en ja jos hän laukeaa ensin nin hoitelee minut sitten käsin ja hetken päästä jatketaan.Mies pitää huolen että laukean ennen ja yhdynnän aikana ja jälkeen,monta kertaa.Mutta olenkin hyvin onnekas nainen seksin suhteen.Joskus vaan en halua laueta ennen miestä.

Minunki mies kyllä osaa jos viittis yhtään panostaa asiaan. Ja nauttii itsekin kun saa minulle orgasmin. En tiedä miksi asiat menossa huonompaan suuntaan. Ja meillä aikalailla käsipeliä puolin ja toisin sit ne kriittiset hetket.

Teistä siis ihan normaalia kesken touhujen lähteä pesulle? Mulla se ainakin keskeyttää ja saa alkaa alusta koko homman. Ja tuntuu että toista ei paljon kiinnosta miltä minusta tuntuu.

meillä peseydytään spermojen jäljiltä, vaikka jatkettaiskin. Olisko kannattanut puhua miehelle heti, niiin asiasta ei olis tullu ihan näin suuri?

Sama meillä. Pesulla välissä ja sitten touhut loppuun :)

Alkuperäinen kirjoittaja orkku:
Vain miehen orgasmi on lisääntymisen kannalta oleellista. Joten jos nainen haluaa saada orkun niin pitäköön siitä itse huolen, niin tekee mieskin.

Mulle se orgasmi ei edes pääasia vaikka se hyvälle tuntuukin. Mun mielestä seksissä/rakastelussa pääasia on se että ollaan lähekkäin ja kumpikin saa nautintoa siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja drama queen?:
Eli mitä teitte, panitte? Tuliko mies sisään ja siksi kehotti sua pesulle? Ja onhan se ymmärrettävää, että haluaa sun peseytyvän jos olette panneet, voihan alapää olla liukkarissa tms. tai miehen omissa eritteissä. Ehkä ei halunnut nuolla sua ennen kuin peseydyt? Mä en ymmärrä mistä sä suutuit, teet kärpäsestä härkäsen ja mietit omassa pikku päässäsi kaikenlaista, ei mies ole ajatusten lukija. Mä en osais loukkaantua siitä, että käydään lastit pesemässä kesken touhujen.. melkein voisin loukkaantua siitä jos ei käytäis pesulla..

Ei ollu aikomusta nuolla. Ei olisi paljon enää tarvinnut sormella hieroa kun olisin saanut itsekin. Mutta kait sitte parempi että käy ne miehen lastit pesemässä ja laittaa purkista liukkaria. En vaan voi mitään että tunnelma latistuu aika täysin.

Yhteistyössä