Suuttuisitko (seksistä)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te ette ole ilmeisesti olleet kovin pitkään yhdessä. Tollaisia mokia voi syntyä vain tuoreessa suhteessa tai miehesi ei välitä sinusta enää paskaakaan.

Juu ei olla kuin 13v oltu yhdessä. Ja mies osoittaa kyllä muuten välittävänsä.

No kyllä multakin fiilikset aika totaalisesti menis, jos toinen hoitelis itsensä ja lähtis pesulle, vaikka kuinka lupais "jatkaa sit". En ylipäätään tajua miksi sinne pesulle kesken kaiken pitää päästä...saa kai seksi vähän sotkuista olla, ei sen niin kliinistä pidäkään olla...

Joka tapauksessa en ole varma onko tämä suuttumisen aihe. Ajatteletko, että mies teksi sen välinpitämättömyyttään vai ymmärtämättömyyttään? Ensimmäisessä tapauksessa tietysti on kaikki oikeus olla loukkaantunut, jos ei kerran toista kiinnosta kuin oma tyydytyksensä... mutta veikkaisin että syynä oli kuitenkin pelkkä ymmärtämttömyys/ajattelemattomuus, ei tajunnut siinä tilanteessa miltä se sinusta tuntui. Puhumalla kai nämä vain selviää.

Mä en useinkaan saa yhdynnässä, joten käydään nopeasti pesulla molemmat ja sit mies jatkaa. Ja pitääkin kyllä hyvää huolta musta aina. Ei mua pesu haittaa ollenkaan, en kyllä tarvi mitään liukkaria sen jälkeenkään, mutta se todella haittais jos mies olis tietokoneella kun mä palaan... Siitä en tykkäis yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä multakin fiilikset aika totaalisesti menis, jos toinen hoitelis itsensä ja lähtis pesulle, vaikka kuinka lupais "jatkaa sit". En ylipäätään tajua miksi sinne pesulle kesken kaiken pitää päästä...saa kai seksi vähän sotkuista olla, ei sen niin kliinistä pidäkään olla...

Joka tapauksessa en ole varma onko tämä suuttumisen aihe. Ajatteletko, että mies teksi sen välinpitämättömyyttään vai ymmärtämättömyyttään? Ensimmäisessä tapauksessa tietysti on kaikki oikeus olla loukkaantunut, jos ei kerran toista kiinnosta kuin oma tyydytyksensä... mutta veikkaisin että syynä oli kuitenkin pelkkä ymmärtämttömyys/ajattelemattomuus, ei tajunnut siinä tilanteessa miltä se sinusta tuntui. Puhumalla kai nämä vain selviää.

Kiitokset sulle. Eilen jotain jo puhuttiin. mutta ei varmaan kaikki vielä selvinny. Pitää vielä puhua lisää. Tosi paljon oon itekkin miettiny päivän aikana omaakin käytöstä.
Mutta pakko nyt selvittää tämä kuitenkin ettei kumpikin jää puolustusasemiin ja joka asiasta mieti et meneekö tää nyt oikein.

Ei kuulosta että luottamus ja suhde kunnossa, jos ei osaa tai uskalla ottaa asiaa puheeksi.

Itse en olisi loukkaantunut. Olisin voinut sanoa että äläs nyt häivy mihinkään ennen kuin mäkin olen saanut, jos siis olisin hakunnut saada. Tai että olipas epistä, tilanne 1-0 ja mulla peliaika jatkuu. Useimmiten tykkään käydä heti pesulla ettei lakanat ja peitot hirveesti likastu, ja sitten jatketaan vaikka suihkussa jos en ole vielä itse saanut. Mutta siis ymmärrän enemmänkin miestäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ei kuulosta että luottamus ja suhde kunnossa, jos ei osaa tai uskalla ottaa asiaa puheeksi.

Itse en olisi loukkaantunut. Olisin voinut sanoa että äläs nyt häivy mihinkään ennen kuin mäkin olen saanut, jos siis olisin hakunnut saada. Tai että olipas epistä, tilanne 1-0 ja mulla peliaika jatkuu. Useimmiten tykkään käydä heti pesulla ettei lakanat ja peitot hirveesti likastu, ja sitten jatketaan vaikka suihkussa jos en ole vielä itse saanut. Mutta siis ymmärrän enemmänkin miestäsi.

Siis kirjoitinko jossain etten uskalla ottaa puheeksi? Just tuossa yläpuolella kirjoitin et pitää vielä käydä läpi et ei jää vaivaamaan. Ja osaamisessa varmaankin parantamisen varaa. Mutta jos yli 10v hommat sujunu suht vaivatta niin tässä on kyllä molemmat vähän ihmeissään et missä mennään kun kaikki ei suju siten kuin pitäis.

Kyllä ymmärrän ap:n kannan ja sen, että eipä ole mukava jos tällain tapahtuu, eikä siis vain yhden kerran erehdys. Mies on ajattelematon mielestäni. Voisi hoidella naisen ensin kun ja jos tietää, että ei kestä tarpeeksi kauan. Ja vielä tuokin, että tietokoneelle istumaan sen jälkeen kun pitäisi hommia jatkaa. Säälittävän itsekästä. Eikö olisi sama jos kumpikin tekee omat temppunsa silloin kuin haluttaa tai sitten alkaa ajatella sitä toistakin, eikä vain omaa helpotustaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä:
Kyllä ymmärrän ap:n kannan ja sen, että eipä ole mukava jos tällain tapahtuu, eikä siis vain yhden kerran erehdys. Mies on ajattelematon mielestäni. Voisi hoidella naisen ensin kun ja jos tietää, että ei kestä tarpeeksi kauan. Ja vielä tuokin, että tietokoneelle istumaan sen jälkeen kun pitäisi hommia jatkaa. Säälittävän itsekästä. Eikö olisi sama jos kumpikin tekee omat temppunsa silloin kuin haluttaa tai sitten alkaa ajatella sitä toistakin, eikä vain omaa helpotustaan.

Niinpä. Kun sen seksin pitäis olla muutakin kuin että molemmat saa orgasmin vaikka nekin tärkeässä osassa on. Pitäis olla molemmin puolista se toisen huomioon ottaminen. Ja voi se mun mielestä vaihdella kerrasta toiseen että välillä toinen saa enemmän kun toinen mutta jos menee siihen että toinen saa säännöllisesti enemmän kuin toinen niin sillon kyllä jossain vika.

Yhteistyössä