A
alkaa mennä hermot
Vieras
Onko suuteleminen toisen kanssa pettämistä?? Ja jos on, niin kuinka vakava "rikos" se on muiden mielestä?? Teenpäs nyt tästä aiheesta galluppia, koska meidän "perheessä" tästä on tapeltu jo reilu vuosi eikä loppua näy... Kumppani muistuttelee jatkuvasti siitä, kuinka olen meidän suhteen aikana erehtynyt suutelemaan toista. Tästä on jo reilu vuosi aikaa, ja kumppanini ottaa tämän asian JOKAIKISEN riidan yhteydessä esille, vetoaa aina tähän, olen kuulemma epäluotettava ja pettäjä ja minulla ei ole mitään oikeutta enää sanoa yhtään mitään mihinkään asiaan, kun olen mennyt tekemään näin hirveän ja kamalan asian!! Onko suuteleminen todellakin näin kauheaa kaikkien muidenkin mielestä, että sitä ei voida ikinä unohtaa eikä antaa anteeksi?? Olen myöntänyt että se oli väärin, mutta en pidä silti suutelemista mitenkään erityisen pahana pettämisenä. Kenenkään kans en ole sänkyyn mennyt tai muuten vehtaillut, joten tuntuu kohtuuttomalta kärsiä yhdestä suudelmasta vielä vuosia myöhemmin. Meillä tuntuu parisuhteessa muutenkin olevan aika suuret mielipide-erot siitä että missä menee pettämisen raja. :/ Olisin vaikka valmis myöntämään tämänkin jo pettämiseksi, jos sillä päästäisiin asiasta yli, mutta ei... asiaa ei voida kuulemma ikinä unohtaa eikä antaa anteeksi. Mielestäni tämä virheeni ei kuitenkaan oikeuta kumppaniani kohtelemaan minua jatkuvasti huonosti, vielä vuosienkin kuluttua.