suuseksistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyselijä"

Vieras
Pyytäisin vinkkejä/neuvoja...

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 2 vuotta, eikä hän ole ikinä nuollut mua. Asia on ruvennut hieman häiritsemään, sillä nauttisin siitä kovasti, ja minä otan kuitenkin häneltä suihin n. kerran viikossa. Suhteen alussa olimme kuukauden verran erossa sillä hän oli ulkomailla, ja tällöin chattailimme paljon, avauduimme paljon eri asioista ja hän kertoi ettei ole koskaan nuollut ketään naista, mutta haluaisi kokeilla sitä. Hän ei kuitenkaan ikinä toteuttanut tätä... nyt mietin että miten saisin hänet taas kiinnostumaan asiasta, jotta hän voisi edes kokeilla sitä.
Me emme hirveästi keskustele seksistä, sillä hänelle on nuoresta asti opetettu että seksi on rumaa ja väärin. Aina kun otan seksin puheeksi hän vaivaantuu, ja tilanne on jotenkin ikävä. En voi kuvitella pyytäväni sitä suoraan, sillä meillä ei muutenkaan puhuta aiheesta.

Olisiko samantapaisia kokemuksia kellään, tai ideoita mitä tälle tilanteelle voisi tehdä?

Puhuisit miehelle ihan suoraan,että haluaisit ja nauttisit paljon,kun hän antaisi suuseksiä.
Meillä puhutaan suoraan seksistä ja siitä mitä haluamme seksin saralla.:)

Mä luulen, että miestä jännittää koko touhu, eikä ehkä vähiten tuon eritepuolen takia. Mulle ainakin suuseksi naisen kanssa olisi ongelma. Mutta jos mies kerran on osoittanut kiinnostusta asiaan, voisit ehkä ottaa kunnon suutelusession hänen kanssaan joskus. Aikaa se vie, mutta kokeilepa itse lähteä miehen hiusrajasta suutelemaan tätä, etenet läpi koko kropan sormenpäitä myöten, ohitat genitaalit ja etenet varpaisiin asti, sitten viimeiseksi palaat takaisin ylös ja itse asiaan. Sitten yllytä miestä tekemään sama sinulle. Tällä tavalla mies voi etsiä mukavuusrajojaan, miten pitkälle hän tahtoo suunsa kanssa edetä. Eikä ole paineita vielä varsinaisesta suuseksistä, kun edetään suutelun varjolla. Jos vaikka sitten olisi samalla jopa sopiva tilaisuus, jossa hänkin uskaltaisi kokeilla itse toimintaa.

Kiitos "rops" vinkistä, tuota pitääkin kokeilla ;-)

Ja "hmm", tilanne nyt vain on ajatunut tähän ajan kanssa, sillä minä nautin suihin ottamisesta, enkä tee vain asioita hyötyäkseni niistä itse, vaan antaakseni toiselle nautintoa. En myöskään usko ns. kiristykseen, se ei varmaankaan ole paras lähestymistapa.

Ja "kais", niinkuin kerroin jo aikaisemmin, niin puhuminen suoraan on hyvin vaikeaa kun toinen vaivaantuu, enkä tahdo nolata toista ja pistää häntä vaikeeseen tilanteeseen.

Jotenkin asioista pitäisi pystyä puhumaan vaikka se olisi hankalaa. Ehkä kirjeellä? Chatissa? Miestä varmaan vaan jännittää jos ei kerran ikinä ennen ole suuseksiä antanut.

Kotikasvatus ja / tai lapsuuden kokemukset voivat ihan aikuisten oikeasti tehdä lähes mahdottomaksi seksistä puhumisen. Tilanteen ei kuitenkaan tarvitse jäädä tähän, vaan jos miehesi itse haluaa, hän voi alkaa opetella puhumaan ja venyttämään rajojaan - siis puhumisen suhteen. Estoiselle voi olla vaikeaa puhua tai tehdä aloitetta, vaikka kiinnostusta olisikin.

"Rops" heitti käytännöllisen vinkin, myöhemmin voit pyytää ihan vaan antamaan suukon tai pari, herkkään kohtaan. Kovin ronskia kieltä ei kannata käyttää, se vain vahvistaa miehen vanhoja käsityksiä ja pilaa tunnelmaa. Toisaalta liian kiertelevät ilmaisut voivat jäädä ymmärtämättä. Alasti, esim saunassa halaaminen voi olla hyvä askel fyysisyyden hyväksymiseen. Ja siis pelkkä halaaminen, ja muutenkin toisen vartalon ei-lämmittelymielessä tapahtuva koskettelu ja kehuminen.

Jotenkin asioista pitäisi pystyä puhumaan vaikka se olisi hankalaa. Ehkä kirjeellä? Chatissa? Miestä varmaan vaan jännittää jos ei kerran ikinä ennen ole suuseksiä antanut.

Kyllä. Mitäs jos AP sanot, et ens kerralla voisit kokeilla sitä suuseksiä. Miehellä olis aikaa valmistautua ajatukseen. Parturoi ittes sillä kertaa posliiniks, silloin nuoleminen on helpompaa kun ei karvat aiheuta mitään ylimääräistä häslinkiä.

Yhteistyössä