Miehen yllättäminen - miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BonBonn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BonBonn

Vieras
Poikaystävä on tulossa viikonloppuna käymään pitkästä aikaa. Ajattelin kerrankin yllättää miehen iloisesti. En vain ihan tarkalleen tiedä miten. Seksielämä on ollut aika minimissä viimeisen vuoden aikana, joten haluaisin nyt saada ja kunnolla. En edes muista milloin mies olisi nuollut minua viimeksi, muusta puhumattakaan. Tällä kertaa mennään minun säännöillä ja mies saa luvan tehdä niin kuin haluan.
Mitä luulette pitääkö mies jos sanon heti hänen tullessaan, että tänään minä määrään tahdin ja mies tottelee? Ajattelin marssittaa miehen samantien saunan lämmitys puuhiin ja sen lämpiämistä odotellessa hieroa miestä oikein kunnolla. Päästä varpaisiin. Saunassa mies saisi hoitaa pesuhommat, että voisin vain nautiskella. Samalla voisi ajella myös karvat alapäästäni. Olen aina halunnut että minulle tehtäisiin niin, koskaan kehdannut vaan pyytää :)
Sen jälkeen marssittaisin miehen makkariin ja sitoisin kädet sänkyyn kiinni. Silmille myös side ettei näe mitä teen. En ole koskaan ymmärtänyt ratsastamisen ideaa ja haluan kokeilla kunnolla sitä eri tavoilla ja omaan tahtiini. Ilman että mies pystyy vaikuttamaan asiaan mitenkään. Mitä muuta voisin miehelle tehdä mikä saisi hänet ihan kuumaksi?? Olen joskus jostain lukenut että kuuman ja kylmän vuorottelu suihin otossa saa miehen ihan pähkinöiksi eli välillä vaikka jääpala vähäksi aikaa suuhun ja sen jälkeen ottaa suihin, seuraavaksi jotain kuumaa juomaa ja sama homma. Onko kukaan kokeillut? Toimiiko?
Mitä miehet haluaisitte että teille tehtäisiin sidottuina? Kevyttä piiskausta?
Tuntuuko pepun alueen nuoleminen mukavalta, entäs jos sinne työntää sormen samalla kun ottaa suihin? Olen aika kokematon näissä touhuissa, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita :)
Mitä voisin komentaa miestä tekemään siinä? Haluaisin että miehestä kerrankin tuntuisi siltä että minä määrään ja hän alistuu.

Olen joskus jostain lukenut että kuuman ja kylmän vuorottelu suihin otossa saa miehen ihan pähkinöiksi eli välillä vaikka jääpala vähäksi aikaa suuhun ja sen jälkeen ottaa suihin, seuraavaksi jotain kuumaa juomaa ja sama homma. Onko kukaan kokeillut? Toimiiko?
Hampaat siinä rapautuu kun niitä jäähdyttää ja lämmittää vuoron perään. Puhumattakaan että ne käyvät herkemmiksi ja niitä sitten vihloo herkemmin vaikka jäätelöä syödessä.

Nykyään seksi on luusereiden huippu-urheilua, kun ei muuten elämässä mitään saavuta niin sitten seksin saralla täytyy päästä ihmemieheksi tai -naiseksi. Tavallinen seksi ei kelpaa vaan pitää olla uskomattomia suorituksia, rajuja juttuja, kokeiltava kaikkea perverssiä, ja sitten ollaan muka niin vapautuneita. Joo nuole vaan sen persereikää.

Viimeksi muokattu:
Kiimainen narttu, kaipaisit hyvän sekäsaunan, toivottavasti saat sen kaverilta jonka jälkeen varmaan tajuu lähteä etsimään hiukan fiksumpaa naisseuraa. Olet aivoton, tyhmä kana. Sika sopii kaikin puolin parhaiten seuralaiseksesi! Hah, hah...

Järkkää joku mies kylään luoksesi, ja sopivalla hetkellä alatte naimaan. Ja kun miesystäväsi saapuu, on hänelle yllätystä kerrakseen.
Jos oikein hyvin käy, saat sexiä kylliksesi.

Suunnitelmassasi on paljon hyviä ideoita.
Tietenkin pukeudut latexkumiseen kissapukuun, latexkäsineisiin ja reisipituisiin stilettikorkoisiin saapikkaisiin. Sidottuasi poikaystävän laitat vielä hänelle tiukan hupun jossa on suupallo, Emmehän halua kuulla hänen kommenttejaan vielä.
Sitten runkkaat hänet kovaksi ja asetat hänelle penistapin virtsaputkeen. Jatkat hitain vedoin runkkaamista ja tappi painuu yhä syvemmälle sisään terskaan. Varaa ainakin 15 cm pituinen tappi.
Älä anna poikaystäväsi saavuttaa huippua vaan lopeta hiukan ennen. Nyt voitelet latexkäsineesi ja laitat sormen peppuun hieromaan eturauhasta. Vähitellen viet sisään anaaliin toisen ja kolmannen sormen ja sitten koko käden. Veikkaan ettei poikaystäväsi ole saanut ennen kunnon nyrkkipanoa, vai kuinka? Viimeistelet hänen nautintonsa hitaasti penistapilla.

En taas tajua todellakaan miksi tämän viestiketjun aloittajalle pitää olla noin ilkeä. Hän ei mielestäni ärsytä ketään mitenkään, pyytää vain neuvoja ja haluaa miehelleen hyvää.

Täällä kyselee kaikenmaailman homot ja lesbot ties mitä, persepanoista ja todellakin aivan kummallisia juttuja, mutta he kyllä saavat asiallisia vastauksia. Ryhmäseksikin on niin suotavaa, plus kaikki muut kummallisuudet. Kaikki ovat niin ymmärtäväisiä ja kantaa ottavia pelkästään hyvässä hengessä.

Mikä ärsyttää tämän ihmisen ketjun aloituksessa ?

Ja minä EN TODELLAKAAN ole ketjun aloittaja, se vielä sanottakoon selvennykseksi.

Poikaystävä on tulossa viikonloppuna käymään pitkästä aikaa. Ajattelin kerrankin yllättää miehen iloisesti. En vain ihan tarkalleen tiedä miten. Seksielämä on ollut aika minimissä viimeisen vuoden aikana, joten haluaisin nyt saada ja kunnolla. En edes muista milloin mies olisi nuollut minua viimeksi, muusta puhumattakaan. Tällä kertaa mennään minun säännöillä ja mies saa luvan tehdä niin kuin haluan.
Mitä luulette pitääkö mies jos sanon heti hänen tullessaan, että tänään minä määrään tahdin ja mies tottelee? Ajattelin marssittaa miehen samantien saunan lämmitys puuhiin ja sen lämpiämistä odotellessa hieroa miestä oikein kunnolla. Päästä varpaisiin. Saunassa mies saisi hoitaa pesuhommat, että voisin vain nautiskella. Samalla voisi ajella myös karvat alapäästäni. Olen aina halunnut että minulle tehtäisiin niin, koskaan kehdannut vaan pyytää :)
Sen jälkeen marssittaisin miehen makkariin ja sitoisin kädet sänkyyn kiinni. Silmille myös side ettei näe mitä teen. En ole koskaan ymmärtänyt ratsastamisen ideaa ja haluan kokeilla kunnolla sitä eri tavoilla ja omaan tahtiini. Ilman että mies pystyy vaikuttamaan asiaan mitenkään. Mitä muuta voisin miehelle tehdä mikä saisi hänet ihan kuumaksi?? Olen joskus jostain lukenut että kuuman ja kylmän vuorottelu suihin otossa saa miehen ihan pähkinöiksi eli välillä vaikka jääpala vähäksi aikaa suuhun ja sen jälkeen ottaa suihin, seuraavaksi jotain kuumaa juomaa ja sama homma. Onko kukaan kokeillut? Toimiiko?
Tuntuuko pepun alueen nuoleminen mukavalta, entäs jos sinne työntää sormen samalla kun ottaa suihin? Olen aika kokematon näissä touhuissa, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita :)
Mitä voisin komentaa miestä tekemään siinä? Haluaisin että miehestä kerrankin tuntuisi siltä että minä määrään ja hän alistuu.

Toi aiempien viestiminen , lienee puutteessa riutuvien sanailua .
Älä sellaisista piittaa .

Kysymyksesi oli todella hyvä , ja on varmasti monelle tuttu pähkina .
Jos aloitat vaikka ovella , kun ovi on auki vielä , menet niin ettei mies
ehdi siirtyä sisään . Suutelet miestä kunnolla , kaulasta halaten samalla
toisella kädellä avaat housun etumuksen , ottaen kullin käsi hoitoon .
Vedät miehen sisälle .Jatkat suulla hyväilyä , fallosta hyvin löysästi .
Varoen hampailla koskettamista , edes takaisin nopeasti . Lopetat
minuutin kuluttua , nousten ja katsoen koko ajan silmiin iloisesti .
Jos kiima miehellä kova , hameen tai mekon alla ei kannata
turhia esteitä olla . Peppu kannattaa olla pestynä .Muuten
jos mies ei tee lähestymistä , ole kuin normalisti kotiin
tultua . Jos mies lähestyy , valitse keittiön pöytä tai sohvan pääty .
Heittäydy sitä vasten , taka puoli hieman koholla jalat toisistaan
hieman erillään , koita ikään kuin levittää takapuolta auemmaksi ,
samalla heilauta katse mieheesi , taas nauravaisena iloisena .
Määrävästi sanoen , puske sonni sarvellas aitaa joka väliin .
Anna naida niin kuin haluaa , keskity nauttimaan ja olemaan
pantavana , peppu levällään avoinna .
Saunassa peseydy , ennen lauteille menoa . Vaadi mies istumaan ,
niin että voit antaa suihin miehelle , seisten toinen jalka ylhäällä .
Nuoletat kunnolla . Käsket selälleen lauteille ja nouset istumaan päälle .
Otat falloksen takaa kädelle , ja alat viedä sitä sisään , mutta
kun kohottaudut , ojaten sisään , viet sitä peppuun . Kun kulli
on painautuneena anusta vasten ,
(oli unohtua , liukasta peppu valko vaseliinilla aina ennen sessioita .
Saa apteekista , parilla eurolla.)
Ponnista kuin vessassa ,täys istunnossa . Fallos liukuu hetkessä
sisään , kun takapuoli avautuu . Anna liukua aivan pohjaan , samalla
(muista ryhti tärkeää ) asettaudu hieman taka kenoon . Hyväile pilluasi ,
klitorista hieroen . Käskien miestä työntymään kahdella etu sormella
pilluun , jotta saat nauttia kunnolla , (Sano se myös) . Kulli saa ollla pepussa
paikoillaan , peppu kyllä lypsää mehut palleista . Lopuksi ennen nousemista ,
ratsasta hitaasti hieman , varmistaen sperma pisaran , viimeisenkin tulevan
liukkaaseen anaaliin .
Myöhemmin sopivassa tilassa , se voi olla olohuone tai mikä tahansa ,
(patjan saa aina siirrettyä) missä sidonta onistuu hyvin ,ei kuitenkaan
makuu huone . Liian tavan omaisena , miehelle . Varaa domina vatetusta ,
ja välineistöä , jo esille . Istu tuolille rivosti , pillu paljaana , jalat levälleen . Toinen hieman koholleen , sopivaa alustaa käyttäen , taka kenoon asettuen .
Määrää miestä nuolemaan vittua tuolla nimellä sanoen , piiskaa käsissä taivutellen . Luvaten rangaista tottelevaista , kunnolla . Kysyt haluaahan ,
hän kunnon "rankaisun" poissa olostaan luotasi.
Nuoleta kunnolla , välillä kädellä painaen kevyesti puskaan .
Kun olet nuolettanut , kullin sykkivän kovaksi paisuen , miehellä jalkovälissä. Käske patjalle nainti orjaksi sidottavaksi , sido kunnolla .
Ensin kevyesti , mutta muka varmistaessasi , ota kunnon siteet käyttöön ,
että sonni pysyy .
Nyt tarvitset sopimasi avustajan , jota miehesi ei tunne , ja jolla
on miehestä puutetta sopivasti . Voi astua esille , eli tulla kylään
yllättäen soittaen ovi kelloa , kun olet valmiin tekstarin napauttanut .
Odottaessa , mene seisomaan miehen ylle , jalat harallaan . Hieroen
kädellä klitorista , (muista ryhti) katsoen silmiin , napauttaen reidelle
piskalla . Omalle tai miehen , ja lausu vaativasti , saadankos me vitun
kanssa , tästä pojasta nautintoa yön aikana .
Kun , jos kaveri on ohjelmassasi , ja saapuu .Käske käskemällä huoneeseen.
Suutele kiihkeästi , kuin "rekka panojaan", Kaveriasi . Sovi tämä etu käteen ,
ettei ole hankaluus ja haitta , estojen suhteen kaverillesi .
Riisu kaverisi . Ensin mainiten , että jos kullia haluaa , niin ei sovi vaatteita
spermaan liata . Muista riisut kaverisi , vaate kerrallaan miehesi katsellessa , sidottuna . Muista suudella ja hyväillä kaveriasi sovitusti ,
aina pillua myöten , ahnaasti kehuen , kiireetämästi .
Sopivassa kohdassa käske , kaverisi pylly koholla jotain vasten nojalle .
Ota piiska ,sovi etukäteen , että tämä on kestetävä , jos haluaa
koko yön , kullilla ratsastaa . Miehesi kulli stondaa rajummin tämän nähtyään ,
-kestävyyttä lisäävä .
Piiskaa pakaroita kevyesti , aluksi aivan läpsytellen , suutele välillä suulle ja pakaroille . Lopuksi käske ,uudella "palvelija" nimellä , menemään ratsastamaan isäntää , joka on ollut pahasti puuttessa ,ja tarvitsee vittua koko yön kunnolla .
Komenna ryhtiä , jos tarve , että ratsastus tapahtuu oikeassa asennossa ,
lypsäen fallosta . Anna nauttia näkymistä hetken , laita sitten ratsastajalle
side silmille , orgasmin voimistamiseksi , sovitusti etukäteen tärkeää .
Suutele ratsastajaa suulle , kasvoille ,ja samalla istu miehen suulle ,
käskien naimaan kielellä .
Loppu yö on vallassanne , voitte ottaa miehen talutus hihnaan ,
ja panettaa toisianne , vuoroin määräävinä ollen .Sidontaa ja piiskaa
hallitusti käyttäen . lievästi pakottaen . Nuolemaan ym palveluuksiin ,
kuka ketäkin vuorollaan , ankarasti väliin vaatien , matalalla äänellä .
Tuo on tärkeää , luo "mustan sametin" tunnelmaa .
Välineitä ja leikki kaluja voi olla monenlaisia , niistä , jos erikoisia , on
ekalla kerralla oltava sovittu manuaali .Kova tai ankara pakottaminen ,
tai rankaisu , Ei sovi , kuin todella luottamuksellisessa sessiossa .
Ja siitä on aina oltava manuaali , turva sanaa myöten .
Tässäkin tapauksessa , ennen sidontaa sano miehellesi että , sun
turva sanas on autos merkki . (Jos ei omista kyseistä rahan reikää ,onnea .) Siinähän poika jää ilman turva sanaa .

- NAUTINTOJA -

rakkaudella .

Renee Maroits

Viimeksi muokattu:
copy-paste tyyppejä

Moi ellu , ja muutkin En ole mainitsemasi -lainaaja kopioija- saatika
törkimys ,tai ihan millä morkata aiottekin . Olen oma minäni , joka pyrkii
olemaan ajatuksiltaan aito . Ei piilotteleve , puun takaa huutelija .
Siis rautalangasta . Kirjoitukseni perustuvat aitouteen , ja jossain
tapauksissa autenttisuuteen , intimiteetiä suojellen , ehdottomasti .

Ja pakko lisätä , että tuollaisiin copy-paste loukkauksiin , heittona .
Voi vain ryhtyä , jos ei ajattele omilla aivoilla , vaan lainaa ja kopioi
aina tilaisuuden tullen , toisaalla mainittua , ymmärtämättä loukaavuutta .
Taiteellista luovuutta kohtaan . Yritän , yritän koko ajan olla suutumatta ,
mutta pakko ,pakko päästää ilmoille : - MOUKKA ! PAPUUSI ! MERIGRONTTI !

Tein muuten vastausta"BonBon"-ille , kolme ja puoli tuntia .
Ajatellen , paneutuen ,asiaan mahdollisimman parhaalla , jouhevalla tavalla . Tunne taidollani , älylläni , ja taidoillani kirjoittaa .

Viimeksi muokattu:
Minulla on komee kundi, tuli juttua että tykkää isorintaisista vanhemmista naisista. Hoidin tutun rehevän eukon sille, pani makkarissa pari tuntia ja oli tyytyväinen kun nai minuakin kunnolla sen jälkeen. Kumpikin on ollut tyytyväinen kun vien sille ison mamman naitavaksi. Tietää ettei käy vieraissa kun saa kotona joskus "vierasta"panna ja välillä katselen.

Alkuperäinen kirjoittaja Haluu pitää;10665457:
Minulla on komee kundi, tuli juttua että tykkää isorintaisista vanhemmista naisista. Hoidin tutun rehevän eukon sille, pani makkarissa pari tuntia ja oli tyytyväinen kun nai minuakin kunnolla sen jälkeen. Kumpikin on ollut tyytyväinen kun vien sille ison mamman naitavaksi. Tietää ettei käy vieraissa kun saa kotona joskus "vierasta"panna ja välillä katselen.

Mun kundi katseli mun duunikaveria ja sen isoja rintoja, eukkokin oli otettu kun nuori mies katseli sen lolloja. Ehdotin että hoitelis synnttärilahjaksi mun miehen kun molemmat tykkäs. Sain hyviä vinkkejä kun katselin niiden naimista mitä nuorikin suostuu tekemään kun sitä kunnolla pannaan. Nyt saan orkkuja suuhun ja joka paikkaan.

Mulla on seksistä tykkäävä vanhempi nainen, se kyllä yllättää välillä kun haluu omalla tavallaan. Kerran sito huiveilla käteni kesken nainnin ja sen jälkeen pani muo kunnolla, siltä tuli muutakin kun orkku. Sitten käski sen vieraana olevan naisen jatkaa. Ei siinä voinut kun alistua kun naitiin niin että lätisi, ja toinenkin nainen laski alleen kun ei voinut pidätellä. Oli munat ja sänky märkänä, sitten kokeilivat sormillaan kummalla mahtuu enemmän sormia takapuoleeni. Oli ylläriä enemmän kun edes haaveilin, oli anaali ja runkkauksesta muna niin hellänä ettei vähään aikaan istunut.

Viimeksi muokattu:

miehet ei tykkää kun nuollaan persettä!!!!!

Viimeksi muokattu:
Ollan nuori pari, tiedän että mieheni tykkää"miehistä". Täytti 19v ja toin töistä (homon), vanhemman miehen. Niillä juttu luisti ja menen muka nukkumaan. Ei mennyt kun hetki kun mieheni oli naitavana, sitten nai vanhempaa äijää oikein kunnolla. Otin videolle kunnon herkkupalat.

Itse ainekin tykkäisin jos kotiin tullessani vaimo ensi töikseen käskisi hakea ulkoa kunnon vitsakimpun ja viedä se keittiön pöydällä olevaan maljakkoon odottamaan käyttöä. Sisään tullessani tarkastaisi vitsat ovella ja jos ei olisi tyytyväinen niin ei muuta kun uusien hakuun. Tämän jälkeen päivä jatkuisi "normaalisti", tosin takaraivossani takoo ajatus siitä että koska vitsat tanssahtelevat paljaalla pyllylläni.
Parin tunnin kuluttua saisin komennon tulla vierashuoneeseen jossa vaimoni istuu keskellä huonetta olevalla tuolilla. (pukeutuneena sukkahousuihin, lyhyeen hameeseen, valkoiseen kauluspaitaan ja bleiseriin)

Ensin kuuluu käsky hänen eteensä seisomaan ja kuuntelemaan nuhtelua käyttäytymisestä joka on tähän tilanteeseen johtanut.

Seuraava käsky: "Ole hyvä ja laske päällyshousut nilkkoihin ja kumarru polvieni päälle makaamaan" Sitten se alkaa, käsi käy vuoronperään kummallakin pikkuhousujen peittämillä pakaraoilla iskujen koko ajan hieman koveten.

Seuraava käsky: "Ole hyvä ja nouse ylös." Katse lattiassa (nolona mutta kumminkin kiihottuneena) nousen ylös seisomaan ja odotan mitä seuraavaksi tapahtuu.

Seuraava käsky: "Ole hyvä ja laske myös pikkuhoususi nilkkoihin ja sen jälkeen samaan asentoon" Nolona lasken pikkuhousut nilkkoihin joista pikkuveli ponnahtaa esille juhlavampana kun koskaan. Tämän jälkeen laskeudun vaimon polvien päälle ja hän lukitsee pikkuveljeni reisiensä väliin. Taas alkaa käsi tanssimaan, tällä kertaa, paljailla pakaroillani kiihtyvään tahtiin.
Huomatessaan että laukeamiseni ei ole kaukana hän lopettaa pakaroitteni käsittelyn, mutta vain antaakseen seuraavan käskyn.

Seuraava käsky: "Ole hyvä ja käy noutamassa keittiön maljakosta sinne tänään tuomasi vitsakimppu ja sen jälkeen samaan asentoon!" Pakaroiden jo hyvin punoittaessa ja pikkuveljeni ollessa melkein räjähdyspisteessä, nousen vaimoni polvien päältä ja kävelen housut nilkoissa keittiön pöydän ääreen ja nostan vitsakimpun maljakosta käteeni miettien: "Kuinkahan pitkään nämä tanssivat pakaroillani?" Ojennan vitsakimpun vaimolleni ja hän tarkistaa ne vielä kertaalleen todeten kylmällä mutta jotenkin lempeällä äänellä että: "Hienon kimpun olet tehnyt itsellesi." Kumarrun jälleen vaimoni syliin ja jään odottamaan vitsakimpun tanssimista paljailla pakaroillani.

Seuraavaksi vaimoni toteaa: "Tiedäthän että en tykkää yhtään siitä kun sotket pikkuveljelläsi kaikki paikat joten koitahan olla kiltisti. Jos vahinko tapahtuu niin tiedät kyllä kuka sen siivoaa ja siitä tulee erillinen rangaistus. Ymmärretty?" Nolona kuiskaan hiljaa: "Ymmärretty" Tämän jälkeen alkaa vitsakimppu lämmittää pakaroita isku toisensa jälkeen ja noin kahdenkymmenen iskun jälkeen vahinko on väistämätön, laukean vaimoni reisien väliin, sotkien hänen sukkahousujen verhoamat säärensä ja vierashuoneen maton.

Vaimoni lopettaa piiskaukseni ja toteaa: "Et tainnut sitten kuitenkaan ymmärtää? No tiedät mitä tästä seuraa. Ole hyvä ja nouse ylös. Ensin pyyhit sääreni puhtaaksi ja sitten peset maton jonka jälkeen tulet makuuhuoneeseen jossa saat rangaistuksen jonka lupasin jos vahinko pääsee yllättämään." Pää painuksissa kipitän keittiöstä talouspaperia jolla putsaan vaimoni sääret, kun sääret on putsattu vaimoni poistuu odottamaan minua makuuhuoneeseen. Siivoan jälkeni ja mietin tulevaa rangaistusta...
Sotkut siivottuani siirryn makuuhuoneen ovelle joka on kiinni, koputan ja saan luvan mennä sisään. Vaimoni on vaihtanut itselleen hieman "rennonmpaa" ylle (korsetti, sukkanauhaliivit, hipsterit)

Seuraavaksi vaimoni käskee minun riisutua alasti ja mennä kontilleen sängyn päälle. Teen työtä käskettyä ja jään odottamaan. Kuulen kun hän etsii jotain vaatehuoneesta ja arvaan että tulen saamaan rangaistukseni remmillä. Hieman pelottaa miten pyllyni kestää vielä remmiäkin. Vaimoni löytää etsimänsä ja tulee sängyn viereen noin 5 senttiä leveä nahkavyö kädessään.

Vaimoni toteaa: "Tulet saamaan kaksikymmentä iskua tällä nahkavyöllä vierashuoneen maton sotkemisesta. Ja auta armias jos sotket vielä lakanatkin." Hän huomaa että pikkuveljeni on jälleen juhlakunnossa. Saman tien hän aloittaa rangaistuksen antamisen ja huomaan että hänkin haluaa rangaistuksen olevan nopeasti ohi niinkuin minäkin, sen verran nopeaan tahtiin nämä kaksikymmentä iskua tulee. Pyllyäni kuumottaa mutta lakanat pysyvät puhtaina.

Vaimo toteaa: "Nyt olet saannut rangaistuksesi ja seuraavaksi tulet saamaan palkinnon."

Että semmoinen yllättäminen olisi ihan kiva.