suurperherheellisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
onko täällä ketään kellä on tai joka haaveilee suurperheestä?meillä on viisi lasta ja kuudennesta haaveillaan.miten teidän lapsilukuun on suhtauduttu?meillä jo viidettä ihmeteltiin suuresti.

Haaveilen suurperheestä, 7-8 lasta vois olla kiva tai pari vielä siihen lisää. Itsekin olen suuresta perheestä jossa 8 lasta. Nyt vasta odotan esikoista joten on vielä pitkä matka suurperheeseen, mutta jostainhan se on aloitettava :)

on Liperissä ! Eli vanhoillislestadiolaisten suurin kesätapahtuma - ovat levittäytyneet yli 100 hehtaarin alueelle. Paikalla yli 70 000 henkeä ! Eilen ehtoollisella kävi 27 000 henkeä , parikymmentä pappia oli jakamassa viiniä .....

Täällä haaveillaan myös sitä kuudetta lasta.Ihan mukavasti ihmiset on suhtautuneet meidän lapsimäärään.

Onkos teillä millä ikäerolla lapset syntyneet?Meillä muksut on syntyneet 4.12.2004,28.12.2005,10.01.2007,25.03.2008 ja 18.11.2009 :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:
Täällä haaveillaan myös sitä kuudetta lasta.Ihan mukavasti ihmiset on suhtautuneet meidän lapsimäärään.

Onkos teillä millä ikäerolla lapset syntyneet?Meillä muksut on syntyneet 4.12.2004,28.12.2005,10.01.2007,25.03.2008 ja 18.11.2009 :heart:

teillä kaas mukava katras.=) meidän muksut on syntyny 2000(toukokuus),2002 maalliskuus,2006(helmikuus),2007(lokakuus) ja 2009(marraskuus).

Meillä 4 lasta, suurperheellisiä kuulemma ollaan jo, vaikkei musta kyllä vielä olla. Vasta sitten, kun/jos lapsia on 6 tai enemmän :saint:

Meillä eräs lähisuvusta sanoi, että tuskin te enempää kolmea lasta 'teette'. Kun kerroin odottavani neljättä sanoi: no ei sille sitten mitään voi... Joten lentäisi varmaan persiilleen, jos viides tulisi :laugh: ei se nyt ehkä ihan mahdoton ajatus olisi, mutta jos niin pian olisi tapahduttava. Mä olen kohta vanha ;) :wave:

Mä haluisin 5 lasta. Nykyään se tuntuu olevan jo suurperhe, ellei sitten ole kyse lestadiolaisista tms. Itsellä ei ole mitään uskonnollista taustaa, väestörekisterissä vaikutan.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:

teillä kaas mukava katras.=) meidän muksut on syntyny 2000(toukokuus),2002 maalliskuus,2006(helmikuus),2007(lokakuus) ja 2009(marraskuus).

meillä on sitte nuo nuorimmaiset saman ikäsiä kun ovat kumpikin marraskuussa 09 syntyneet :)

Meillä tuo nuorinkin on jo oppinut kävelemään ja vauhti on aikamoinen jo vaikka ikää on vasta 7.5kk

meillä on sitte nuo nuorimmaiset saman ikäsiä kun ovat kumpikin marraskuussa 09 syntyneet :)

Meillä tuo nuorinkin on jo oppinut kävelemään ja vauhti on aikamoinen jo vaikka ikää on vasta 7.5kk

meidän vauva ei vielä kävele.=)

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Meillä 4 lasta, suurperheellisiä kuulemma ollaan jo, vaikkei musta kyllä vielä olla. Vasta sitten, kun/jos lapsia on 6 tai enemmän :saint:

Meillä eräs lähisuvusta sanoi, että tuskin te enempää kolmea lasta 'teette'. Kun kerroin odottavani neljättä sanoi: no ei sille sitten mitään voi... Joten lentäisi varmaan persiilleen, jos viides tulisi :laugh: ei se nyt ehkä ihan mahdoton ajatus olisi, mutta jos niin pian olisi tapahduttava. Mä olen kohta vanha ;) :wave:

Meillä kans 4 lasta... Ehkä se viides tulee vielä.... Joo, meillekin vähä sukulaiset vihjailee, et riittäis jo kun ollaan muka niin vanhojaki... =)

meidän vauva ei vielä kävele.=)

Ehtiihän sitä vielä.Ei ois tuon pojankaa viel ihan tarttenu ottaa jalkoja alleen.Saa olla kokoajan valppaana että missäs sitä mennään.Kovasti nuo portaat tuntuu kiinnostavan ja kaikki johdot yms..

Meillä odotellaan viidettä :heart: meillä on -99, -02, -05 ja 07.
Mulla on ikuinen vauvakuume, mutta tämän pitäisi olla meidän iltatähti, tosin täytän kohta 30v joten vielä aikaa olisi...
Rakastan lapsia :heart:
Ensin ne päivitteli neljättä ja kun kerroin odottavan viidettä niin naureskelivat ja sanoivat ettei se mikään uutinen enää ole :D

Olen viiden lapsosen kotiäippä Turun seudulta. Olemme muuttaneet tänne tänä vuonna vasta, joten olisi kiva löytää äitejä kavereiksi, etenkin suurperheitten. On helpompi puhua ja ymmärtää toista jolla samantapainen elämä , jossa monta pientä hoidettavaa ja kotitöitä joita ei koskaan saa loppumaan. Myös erityslasten vanhemmat kiinnostaa, meillä erityislapsia myös.

Yhteistyössä