¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

pia
Huomenta

Millukka: toivottovasti saat miehen mukaan kuumeilemaan ja tervetuloa mukaan :)

Musta on tullut ihan pöljä, ajattelin että tää vauvan yritys mennään sillä periaatteella et raskaudun jos raskaudun enkä mieti ovulaatioita yms :D ja nyt mietin et olis pitäny hankkia ovulaatiotestejä että tietäisin koska on paras aika koittaa lisääntyä :LOL:

En mä nyt sentään niitä testejä oo hankkinu, kun eka yrityskiertokin vasta menossa :) kattotaan niitä sit jos ei tunnu millään tärppäävän :)

jahas ja taas olis aamupalan laittoa yms.. on se kumma kun tähän koneelle istahtaa niin heti on lapset jotain vailla =)
 
Minnekäs taaperotx5 on karkaamassa,ihan toiseen kaupunkiinko?

Mulle ei taida millään sopia ennen huhtikuuta,on laskettelureissua lappiin ja töitäkin 2x viikko...
Mutta ei anneta sen ajatuksen hyytyä,varsin mielenkiintoiset treffit olis :D
 
Me9jaBonus, Saanko olla utelias ja kysyä, että minkä ikäisiä sun lapset ovat ? :) Mullekaan ei oikein sovi tuo pe 19.3, ollaan jo sovittu siksi päiväksi muuta, mutta katsellaan vaikka, jos huhtikuussa löytyisi joku päivä, joka kävisi kaikille.... :)
 
Millaisia ikäeroja teillä on?
Meillä 1v2kk
1v8kk
tasan 2v
2v10kk
2v7kk
1v8kk ja nyt tulee taas
1v8kk

Mun puolesta ois saanut kaikki tulla yhtä tiuhaan kun kome ekaa tai nää kolme vikaa,mut mies tossa poiken kohdalla jarrutteli tahtia :D
Mutta onhan tässäkin jo vilskettä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:
Teilläkin on aika tiuhaan tullut..onkos tyttöjä ja poikia??

Tuohon etusivun listaan jos haluaa iän ja kuinka mones haaveissa niin kertokaas tietoja niin lisään sitte :attn:



kolme tyttöä ja yksi poika (5v) juu onhan nuo tullu tiuhaan tahtiin :) välil tuntuu et ei yhtään enempää..

 
Heippa:wave:
Mahtuisko mukaan kuumeilemaan vielä yks toivoton kroonikko? 35v tulee mittariin ens kk. Ei uskonnon vaan rakkauden asialla ;) Meillä on 9 lasta...4 tyttöä ja 5 poikaa. Kaikki ovat yksösiä ja syntyneet vuosina 1999-2009...ja järjestys on 1tyttö 5 poikaa ja 3 tyttöä. Vanhin poika tokaisi viime vkolla, että vielä yks tyttö, niin sitten olis sopiva tää meidän perhe ;) Että sitä kohti =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma Muu:
Heippa:wave:
Mahtuisko mukaan kuumeilemaan vielä yks toivoton kroonikko? 35v tulee mittariin ens kk. Ei uskonnon vaan rakkauden asialla ;) Meillä on 9 lasta...4 tyttöä ja 5 poikaa. Kaikki ovat yksösiä ja syntyneet vuosina 1999-2009...ja järjestys on 1tyttö 5 poikaa ja 3 tyttöä. Vanhin poika tokaisi viime vkolla, että vielä yks tyttö, niin sitten olis sopiva tää meidän perhe ;) Että sitä kohti =)

Tevetuloa mukaan :flower: Teillä on kyllä ihailtava määrä lapsia..mites on teillä synnytykset menneet kellä on jo noin monta lasta??



 
Mulla on synnytykset mennyt näin:

1. synty 4.12.2004 klo 14.54 mitoin 3460g ja 48cm,synnytyksen kesto 13h5min
2. synty 28.12.2005 klo 16.50 mitoin 3580g ja 50cm,synnytyksen kesto 4h
3. synty 10.01.2007 klo 15.40 mitoin 3900g ja 50cm,synnytyksen kesto 3h35min
4. synty 25.03.2008 klo 12.29 mitoin 4800g ja 52cm,synnytyksen kesto 50min
5. synty 18.11.2009 klo 14.32 mitoin 4160g ja 53cm,synnytyksen kesto 45min


aina on mulla nopeutuneet,saas nähä jos joskus viel tulee muksuja että kuinka nopeeta hän tulee ulos.
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!

Synnytykset menneet vaihtelevasti. Aina sanotaan, että seuraava tulee nopeammin, muttei ole ainakaan mun kohdalla pitänyt paikkaansa. Mulla on melkein kaikki lapset syntyneet vkolla 38...ja kolmea tapausta lukuunottamatta olleet käynnistettyjä. Kahdesta viimeisestä raskaudesta loppunut lapsivesi, jostain syystä...eli uutta vaan ei oo kehittynyt (vaikkei mitään hulahdustakaan oo ollut). No se tietty positiivista, että tietää mitä tahtoo ja väitän osaavani synnyttää. Kaikki lapset ovat syntyneet luomuna (ilman lääkitystä). Epiduraalia ei suositella, kun oon sairastanut rajun keskuhermostosairauden...eli en kuitenkaan mikään fanaatikko ole tuon luomuuden suhteen. Esikoista ponnistin 3,5h ja viimeinen syntyi 5min. ponnistamisella.
 
Mulla on ollu kivunlievitystä vain ekassa mutta vain sen takia kun ne niin painosti sitä ottamaan niin en sitte jaksanu enää kieltäytyä.Muut ovatki menneet sitte ihan luomuna kun olivat niin nopeita ettei ois ehtiny ees mitää antamaan.
 
Terve kaikille pitkästä aikaa.. Oli pakko tulla kurkkaan mitä tänne kuumeiluun kuuluu... Meillä ns. yritys jatkuu edelleen.. tänään vaan on ollu niin outo olo et tuli mieleen et pitää tulla tänne kattoon. Viime pe oli ovis vissiin ainakin luulisin niin ja tänään on ollut koko päivän kauhee vilu ja pää särkeny iha sairaasti... :LOL: joka asiast sitä hakee vaik väkisin merkkejä et joko nyt ois tärpänny... ei auta kun ootella.

Täällä talvi jatkuu ja pikku pakkaset, päivisin aurinko paistaa ja lämmittää jo kivasti.

Hyvää kevään jatkoa kaikille jos en taas ihan lähiaikoina satu käväisemään palstalla ja myös plussa tuulia kaikille kuumeilioille.
 
27v ja 6. haaveissa. ei vielä yritystä. :wave:

Mulla eka synnytys kesti 4,5h. Toinen 2,5h. Kolmas 2h9min. Neljäs 1,5h. Ja viides 2h. Viimeisin synnytys pitkittyi vauvan väärän tarjonnan vuoksi. Eivätkä kalvojakaan puhkoneet, kun ambulanssilla menin. Tuosta synnytyksestä jäi aika "raaka" kuva, vaikkakin sitä on jo muistot pehmentäneet. Ja loppu hyvin, kaikki hyvin. Sektioon ei jouduttu ja sain syliini maailman ihanimman poikavauvan. :heart: Onnellisempi en olisi voinut sillä hetkellä olla. :heart:

Uudet tervetuloa! :wave:
Ja pikaista plussaamista sitä jo yrittäville! :heart:
 
Paljon olette jutelleet. Ja tervetuloa Mamma Muullekkin:eek:llaankohan oltu samassa pinossa näitä kuopuksiamme odottaessamme? Meidän Sakarias syntyi viime syyskuussa :wave: Oli muuten NIIN osuvasti sanottu tuo ei uskonnosta vaan rakkaudesta!!!!! Liian usein kysellään meiltäkin, onko jokin vakaumus takana suurperhe kun ollaan!!

Meillä ikäerot ovat: 1v5kk, 1v4kk, 1v4kk ja 2v2kk (siinä välissä tosin yksin kaavittu kaksosraskaus, kun toinen kuoli kohtuun).

Synnyttänyt olen aina ilman minkäänvaltakunnan kivunievitystä (en periaatteen takia vaan olen hengittänyt ja liikkunut) Ja kestoltaan ensimmäinen oli 8h, toinen 6h, kolmas tuli syöksyllä sairaalan oven eteen, neljännestä olin sairaalassa tunnin lähdettyäni heti ensimmäisestä kunnon supistuksesta ja nyt viidennennestä olin sairaalassa 45minuuttia ja taas lähdin kuitenkin matkaan ekasta kipeästä supparista. Raskausviikot synnytyksissä ovat olleet 40+6, 40+1, 35+6, 39+1 ja 39 tasan.
 

Yhteistyössä