Suurperhekuumeilijat toukokuussa

TERVETULOA mukaan kaikki suurperheestä kuumeilevat!


NIMIMERKKI ja IKÄ. TOIVEISSA monesko lapsi ja jos haluat jo olemassa
olevista mussukoista tietoja :)




Ikuinenkuumeilija 22v. Toiveissa 4.lapsi
(Lapset: T/07, P/10, T/11)

Toivoliini 34v. Toiveissa 5. lapsi
(Lapset: P/99, T/01, T/04, P/07)

Miss bamse 33v. Toiveissa 5. lapsi
(Lapset: T/01, P/03, P/06, P/09, kkm/10)

Suurperheellinen ?v. Toiveissa 7. lapsi
(Lapset: 98, 00, 02, 05, 07, 09)

Jokinorsu 33v. Toiveissa 9. lapsi
(Lapset: T/99,T/02,P/03,P/04,P/06,T/07,P/09,P/11)

Äiti88 24v. Toiveissa 4. lapsi
(Lapset: T/06, P/08, T/11)

Puolitusinaa ?v. Toiveissa 8. lapsi
(Lapset: P/00, T/01, T/04, T/06, P/08, T/09, P/11)

Äizikkä 25v. Toiveissa 4.lapsi
(Lapset: P/05, P/10, T/11)

ÄitiViidelle 35v. Toiveissa 6.lapsi.
(Lapset: Kaksospojat/09, T/00, T/06, T/08)

Taaperotx5 29v. Toiveissa 6. lapsi.
(Lapset: T/04, T/05, T/07, P/08 ja P/09)

Manzu 28v. Toiveissa 6.lapsi.
(Lapset: P/96, P/00, T/07, P/09, T/11)

Äittänä 30v. Toiveissa 5.lapsi.
(Lapset: T/01, T/02, P/03, P/05, T/08, T/10)

Ariell ?v. Toiveissa 4.lapsi
(Lapset: ?/?, ?/?, ?/?)

Tassutin ?v. Toiveissa 4. lapsi.
(Lapset: T04, P06, P09)

MommysMonsters 26v. Toiveissa 5. lapsi.
(Lapset: 04, 08, 09, 11)

Hellun Martta 31v. Toiveissa 4.lapsi.
(Lapset: 03/00, 01/06, 07/11)

bigmama2013 ?v. Toiveissa 5.lapsi.
(Lapset: ?)




SUURET ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!!


Crocus76 36v. Toiveissa 5. lapsi
(Lapset: P/95, P/99, P/07, T/10)

Sunnychild 32v. Toiveissa 5.lapsi.
(Lapset: T/05, T/06, T/08, P/10)

Lynette 26v. Toiveissa 5. lapsi
(Lapset: ?/06, ?/08, ?/09, ?/11)

ÄitiliiniX5 29v. Toiveissa 6.lapsi.
(Lapset: 5 poikaa)

Reppasenkeli 34v. Toiveissa 7. lapsi.
(Lapset: T/04, T/06, T/07, P/08, P/10, T/11)
 
Viimeksi muokattu:
Hei! :wave: Ilmoittautuisin mukaan kuumeilemaan.
Meillä siis kolme lasta joten en tiedä lasketaanko meitä vielä suurperheeksi... mutta sellainen kuitenkin haaveissa :heart:
Eli neljättä kuumeillaan, mutta yritystä ei vielä ole aloitettu. Ehkäisy lopetettu jo maaliskuulla ja piti aloittaa yritys mutta sainkin koulutustani vastaavan työpaikan ja työt alkavat muutaman viikon päästä! Joten toiveissa on että työ vakinaistettaisiin koeajan jälkeen ja ehkä sitten voitaisiin alkaa oikeasti yrittämään!
Tällä hetkellä kuitenkin "ehkäisynä" keskeytetty yhdyntä, joka ainakin viime kierron toimi. Mutta saas nähdä kuinka tästä eteenpäin :whistle:
On tämä vauvakuume vaan sellaista että vaikka kuinka yrittäisi järjellä ajatella niin ei se yhtään helpota =) Paljon onnea plussanneille ja plussapuhureita piinailijoille :heart:
 
Kiitos uudesta listasta, meillä ei vielä varsinaista yritystä ole, mutta roikun mukana toivomassa vahinkoa. Tai sitten varsinaisen yrityksen aloitusta, sitä en tiedä milloin tämä ajankohta olisi, toivottavasti viim. syksyllä.
 
MissBamse. Kaikki on tervetulleita tähän porukkaan jos vaan haaveilee suurperheestä. Oli lasten lukumäärä tai elämäntilanne nyt mikä hyvänsä :) Meilläkin aloitettiin yritys vasta nyt. Muut lapset ovat saaneet alkunsa tosi helposti (1-2kiertoa) mutta eipä sitä aina tiedä mitä nyt on edessä.
 
No niin, vappuajelulta kotiuduttu! Käytiin lasten kanssa mummilassa ja anoppi vihjaili ääneen kuinka tuo meidän nuorimmainenkin on jo niin iso! Meitä vaan hymyilytti kun ei olla vielä kenellekään vauvahaaveista puhuttu ja todennäköisesti kaikki lähipiirissä ajattelee että meidän lapsiluku olisi täynnä =D
 
  • Tykkää
Reactions: Reppasenkeli
Missäs kaikki suurperhekuumeilijat ovat? Taitaa olla minulla yksinpuhelua :LOL: Täällä aurinko paistaa eikä millään viitsisi olla sisällä, mutta pakko olisi alkaa jotakin leipomaan kuopuksen syntymäpäiväjuhliin! Reppasenkelin kanssa mennään ihan samoilla kiertopäivillä , vaikka minun ei omiani varmaan tarvitse laskeskella (minulla nyt kp 8/28) =) Eihän sitä silti koskaan tiedä, meillä kun tuo tämän hetkinen "ehkäisykeino" ei ole niin kauhean luotettava :whistle: Kyllä huomaa eron nyt kun ei ole mitään ehkäisyvalmistetta käytössä niin on innostusta noihin petipuuhiin ihan toisella tavalla!
 
Vappu oli ja meni. Samoin mun ovis. Nyt sitten piinaillaan. Jostain syystä mun hermoja kiristää aina tuon oviksen jälkeen, ja varsinkin kun viimeistä edeltävässä kierrossa kun oviksen bongasin ja se hyödynnettiin niin sitten kuiten ei tärpännyt. Eli nyt masentaa ja vit...taa.

Hellunmartta yk 5 kp 13 dpo 1
 
Ariell, tervetuloa ja kaikki jotka haaveilevat suurperheestä ovat tervetulleita!
Ja miksei muutkin mahtuisi mukaan :D
Mutta suurta perhettä siis ei vielä tarvitse olla valmiiksi =)


Joten mukaan vaan miss bamse!!

Kiitos pinosta uudesta Reppasenkeli !

Uskon hyvin että alkaa riepomaan kun elättelee toiveita ja sitten ne menkat taas alkaakin, hellunmartta!
Mutta toivotaan että tämä kierto toisi onnen :hug:

Onnea vuosipäivistä Lynette!! :flower:

Tänne ei mitään uutta, kroppa ihmettelee oloansa edelleen :LOL:
 
Kiitos Jokinorsu :)
Sen verran omaa napaa että ostin eilen ovistestejä jotta ymmärtäisin vähän tätä kiertoani sitten kun alkaa oikein yrittäminen. Munasarjajuilinnat edelleen jatkuu ja olen lähes varma että ovis oli viime kierrossa tosiaan vasta kp16. No ostin sellaisen digitestin ja hymynaamaa ei ainakaan vielä tullut... Koskaan ennen en ole ovistestejä koittanut mut mukavaahan tämä on nyt katsoa että pitääkö oman kropan tuntemukset yhtään paikkaansa vai ei... Minä taidan lähteä ostamaan uutta haravaa kun olisi lauantaina tarkoitus perheen kanssa lähteä kesämökille haravoimaan ja siivoamaan mökki kesäkuntoon :) Katsotaan josko sitä jo pääsisi talviturkistakin, hui!!!
 
Kiitos jokinorsu :) Eipä tuota nyt kovin tullut juhlistettua, mutta kävimpä silloin edes hyvän ystävän kanssa syömässä.

Tein tänään vielä digin. Siihen tuli "raskaana 2-3". Taidan lopettaa testailun tähän ja ottaa vastaan sen mitä on tullakseen (toivoen tietysti sitä parasta vaihtoehtoa).

Tänään on ollut oikein mukava päivä. Miehelläkin oli vapaapäivä ja olemmekin viettäneet koko päivän ihan oman perheen kesken. :heart: Ulkoiltu ollaan kovin ja käytiin yhdessä jäätelökioskilla syömässä kevään ensimmäiset jäätelöt. :)

Lynette 4+5
 
Täälläkin olisi yksi haaveilija ja kuumeilija :)

Neljännestä lapsesta haaveilen. Meidän pikkuruiset ovat: tyttö 04, ja pojat 06 & 09. Vauvakuumetta on piisannut jo jonkin aikaa. Miehenkin mielipide nelosesta on vaihtunut positiivisempaan suuntaan: entinen ei & meille riittää 3 lasta on muuttunut siihen, että jos hetken kuitenkin kävisin töissä (takana vasta 3 kk työntekoa 7 vuoden kotiäitiyden jälkeen...)

Kierukan kävin poistamassa, siitä koitui harmia, ja jos vaikka annettaisiin kohta sen nelosen tulla jos on tullakseen, vaikka kesän jälkeen, syksyllä olisi passeli aika... =)
Vähän kyllä on jännitysmomenttia ilmassa, kun oli ovis juuri silloin kun poistatin kierukan, ja oltiin juuti heiluteltu peittoja, että on teoreettinen mahdollisuus gynekologin mukaan tulla nyt raskaaksi. Eli menkkoja odotellaan toukokuun lopulla tulevaksi tai ei tulevaksi...

Onnea kaikille raskautuneille! Ja plussapuhuri oviksen vaiheilla oleville!
 
  • Tykkää
Reactions: Reppasenkeli
Keväistä päivää kaikille!
Tervetuloa tassutin!
Toivotaan parasta tulosta :D

Hyvää mökkireissua ja oviksen metsästystä Ariell!

Ja reppasenkelille myös mitä parhainta tulosta!

Lynette se on tukevasti raskaana =)

ON:
Juhuu, jonkinlainen ovis on tuloillansa, sen verran " kosteat " päivät on tässä ollut ;)
Ja hyödynnettykkin on, tänään pitäisi vielä jos isäntä vain jaksaa kun päivän reissusta tulee :D
MUTTA en odota tulosta vielä, vähän tällaista lämmittelyä vain, kunhan tulee edes kunnon menkat.
Ja nyt on kyllä tisut taas kipeät ja vuotaa maitoa.
Oiskohan oviksesta?

Nyt menen ulos nauttimaan kupposen kahvia aurinkoon :)
 
  • Tykkää
Reactions: Reppasenkeli
MommysMonsters no terve! Laitahan vaan tietoja niin päivitellään tuonne listaan ;)
Siis mua on huvittanut noi ovistestit. Sain noita ison nipun jotain ihme (?) merkkiä ja oon niitä nyt testaillut sitten. Aloitin aikasin kun noita on iso nippu :whistle: ja kp 5 antoi selkeän viivan, mutta ei niin vahva kuin kontrolliviiva. No nyt sitten kun ovis pitäis olla pian käsillä niin viivat vaan haalenee??? Tänäänkin toi viiva oli tosi hailu. Siis täh? Eikös se pitäis vahventua eikä päinvastoin? Että kun toi viiva näyttää tyhjää niin mulla on ovis :LOL:
Jep. Kiva kun tulee tosiaan uusia mukaan! Tervetuloa!
Reppis yk 1 kp 12/28
 
MommysMonsters ihanaa saada sut tänne kuumeilemaan :heart:

Reppasenkeli noi ovistesti usein käyttäytyy niin, että lähellä menkkoja se testiviiva on paljon selkeempi, josta se sitten taas vaalenee ja oviksen aikaan pamahtaa kunnon plussaksi. Sen jälkeen on taas haaleeta ja ennen menkkoja voi olla taas vähän vahvempi. Onnea teille oviksen metsästykseen. :)

).( Mä ajattelin tällä kertaa mennä yksityiselle alkuraskauden ultraan. Taidan ehkä tänään soitella ja kysellä vapaita aikoja. Katsoo nyt sitten mihin ajan saisi. Haluan nyt ton viimekertaisen jälkeen nähdä, että mitä tuolla masussa tällä kertaa näkyy.

Mä myös teen silloin tällöin keikkahommia iltaisin ja tänään olis taas työvuoro. Onneksi väsymys ei oo vielä ihan valtavaa, niin eiköhän tuo tuosta...

Lynette 5+2
 
Kiitos Lynette selvennyksestä ton ovistestin suhteen. Nyt sitten vain tikuttelemaan niin pitkään kun se + pärähtää.

Ja MommysMonstersin kanssa jo ollaankin "vanhoja tuttuja" Heinäkuisten 2011 pinosta :) Mitäs MM teidän heinäkuiselle kuuluu?
 
Apua!. Mä nyt sitten "virallisesti" olen kuumeilija :D. Jännää :D. Pari kuukautta sitten vielä huutelin että meidän lapset on tehty:whistle:

Reppis: Hyvää kuuluu. Kova on meno ja kävelee jo suurimman osan ajasta!. Nopea on tahti siskojen perässä :)

Mulle sitten saa päivittää että ikää 26v edelliset mukulat syntynyt 04,08,09,11 :). Eli sitä viidettä tässä kuumeillaan. Kumit jätettiin eilen pois. Kierto ihan sekaisin joten paha sanoa missä mennään :D.
Mutta eipä siinä ennenkään ole kauaa mennyt kun on tärpännyt. Vissiin aina viimeistään tokasta kierrosta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Reppasenkeli
Uusimpien kuumeilijoiden tietoja päivitetty. Jos haluatte tarkentaa noita tietoja niin päivittelen mielelläni :)
Itselle ei uutta. Ovistesti edelleen negaa :( Kukapa osaisi neuvoa että kuinka paljon ennen ovista noi testit rupee tummenemaan? Tänään jo kp 14 ja ihan ihan hailu viiva van ovistestissä :( No tää on kyllä eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen että voihan tää kierto olla mitä sattuu ja mun tuurilla ei tuu ovista ollenkaan....
Reppis
 
Tervetuloa uudet ja uudet vanhat :D

Reppasenkeli se ovis voi tulla yht´äkkiä, jotkut testaa 2krt/pv.
Mutta varmaan hakee paikkaa kierto vähän pillereiden jälkeen, kuten sanoit. Toivotaan, ettet silti mahdottomia joudu odotteleen!

Jännää äitiliinix5, pidän peukkuja =)

Kuten pidän meille ihan kaikille!

ON:
Mulla tais sitten olla ovis tossa jossain vaiheessa vkonloppua, koska nyt on kuiva kausi alkanut. Ja nipistelyt jatkuu munasarjoissa.
Nyt vaan kunnon menkat ja sitten ensi kierrossa vauva aluilleen, kiitos! :D
Joo, täytyy myöntää, että mahdollistahan se raskaus on jo nytkin, mutta epätodennäköistä.

Heipat ja :heart:++++++++ :heart:
 
Se olis sitten siskot OVISplussa! Jes! Täytyis jaksaa vaan jumppailla tänä iltana. Oon siivonnut koko päivän. Imuroinut, luutunnut, ikkunat pessyt, pyykkiä pessyt 4 koneellista, pihatöitä... Huoh. Tekis mieli vaan nukkua... Jos nyt vähän aikaa vielä pysyis hereillä ;)
Reppis ja yk1 / kp 15 / 28--)
 

Yhteistyössä