Suurperhe kuumeilijat kesäkuussa

TERVETULOA mukaan kaikki suurperheestä kuumeilevat!


NIMIMERKKI ja IKÄ. TOIVEISSA monesko lapsi ja jos haluat jo olemassa
olevista mussukoista tietoja



Ikuinenkuumeilija 22v. Toiveissa 4.lapsi
(Lapset: T/07, P/10, T/11)

Toivoliini 34v. Toiveissa 5. lapsi
(Lapset: P/99, T/01, T/04, P/07)

Miss bamse 33v. Toiveissa 5. lapsi
(Lapset: T/01, P/03, P/06, P/09, kkm/10)

Suurperheellinen ?v. Toiveissa 7. lapsi
(Lapset: 98, 00, 02, 05, 07, 09)

Jokinorsu 33v. Toiveissa 9. lapsi
(Lapset: T/99,T/02,P/03,P/04,P/06,T/07,P/09,P/11)

Äiti88 24v. Toiveissa 4. lapsi
(Lapset: T/06, P/08, T/11)

Puolitusinaa ?v. Toiveissa 8. lapsi
(Lapset: P/00, T/01, T/04, T/06, P/08, T/09, P/11)

Äizikkä 25v. Toiveissa 4.lapsi
(Lapset: P/05, P/10, T/11)

ÄitiViidelle 35v. Toiveissa 6.lapsi.
(Lapset: Kaksospojat/09, T/00, T/06, T/08)

Taaperotx5 29v. Toiveissa 6. lapsi.
(Lapset: T/04, T/05, T/07, P/08 ja P/09)

Manzu 28v. Toiveissa 6.lapsi.
(Lapset: P/96, P/00, T/07, P/09, T/11)

Äittänä 30v. Toiveissa 5.lapsi.
(Lapset: T/01, T/02, P/03, P/05, T/08, T/10)

Ariell ?v. Toiveissa 4.lapsi
(Lapset: ?/?, ?/?, ?/?)

Tassutin ?v. Toiveissa 4. lapsi.
(Lapset: T04, P06, P09)

MommysMonsters 26v. Toiveissa 5. lapsi.
(Lapset: 04, 08, 09, 11)

Hellun Martta 31v. Toiveissa 4.lapsi.
(Lapset: 03/00, 01/06, 07/11)

bigmama2013 ?v. Toiveissa 5.lapsi.
(Lapset: ?)

Alexmama, 31 v., toiveissa 6. lapsi
(lapset:?)

Nimendi, 24 v., toiveissa 4. lapsi
(lapset: T/08, T/09, P/11)

Mimmimami, 31 v. toiveissa 5. lapsi
(lapset:T/02, T/04, P/07 ja P/11)

Kissankulma 33v. Toiveissa 5. lapsi
( Lapset: P1998, T2000, P2002, T2007 )



SUURET ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!!
:heart: :heart: :heart:


Crocus76 36v. Toiveissa 5. lapsi
(Lapset: P/95, P/99, P/07, T/10)

Sunnychild 32v. Toiveissa 5.lapsi.
(Lapset: T/05, T/06, T/08, P/10)

Lynette 26v. Toiveissa 5. lapsi
(Lapset: ?/06, ?/08, ?/09, ?/11)

ÄitiliiniX5 29v. Toiveissa 6.lapsi.
(Lapset: 5 poikaa)

Reppasenkeli 34v. Toiveissa 7. lapsi.
(Lapset: T/04, T/06, T/07, P/08, P/10, T/11)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!
Saan kai liittyä joukkoon?:)
Mulle voi laittaa tohon tietoihin et 31v ja kuumeilen 6.lasta:)
Hetken jo kuumeillut mutten ole vielä aiemmin liittynyt joukkoon,nyt sitten ajattelin hypätä keskusteluun mukaan jos tässä vaikka alettais ihan tosi yrityksiin:)
No eipä näin äkkiseltään tule mielen muuta,mutta kirjoitellaan!
Ja hyviä vointeja kaikille jo mukana oleville:)
 
Heeeiii...missä te kaikki ootte?:) onhan tässä puuhaa itsekullakin ja kesä ja kaikkee mut kyl mä täältä mieluusti kävisin useamminkin lukemassa kuulumisia!!
Itsellä pillerit nyt heitetty nurkkaan ja vauva saa tulla jos on tullakseen (toivottavasti on ja pikaseen) en yhtään ole malttamaton:)
Tässä odottelin menkkoja alkavaksi,mutta ei ole kuulunut...kuinkahan sekasin oma kierto on noitten pillereiden aikana mennyt...
Yks päivä tuli sellasta limaa: tahmeaa,ohutta,venyvää,sellanen klöntti...mut sitten ei kai oikeen muuta...ei kai se ny mikään ovis heti pillereiden lopetuksen jälkeen ois ollut...eikä mitään alamahakipuja kyllä ole ollut.
mutta siis odotellaan ja seuraillaan..ekaks oottelen menkkoja ja sitten vasta mietin oviksen odotusta,mutta voi mikä yllätys oliskin jos menkkoja ei kuuluiskaan,voiskohan sitä heti vaan noin tulla raskaaksi..juu no vois,mut aika ihme se kai olis:)
hirvee vauvankaipuu on,ei malttais odottaa...tuntuu jokapaikasa näkyvän vain pikku nyyttejä..mutta nyt oottelen et joku teistä kirjottelis kans tänne ettei menis ihan yksinpuhelun puolelle:)
hyviä vointeja ja ilmoja kaikille tasapuolisesti!!
 
Tervehdys taasen. Tervetuloa joukkoon Alexmama! Kiva, kun saa uusia kuumeiloita porukkaan ja huomaa, ettei todellakaan ole siis ainoa ihminen, joka haluaa lapsia enemmän kuin kaksi:)
Me ollaan nyt puhuttu ja puhuttu ja vilä krran puhuttu,että ollaanko todella nyt varmoja tästä viidennestä lapsesta.
No varmoja ollaan ja uskon, että tietyt pelot kuuluvat luonnollisena osana dodtuksen suunnitteluun ja itse odotukseen ym. Itselläni siis edelleen aika ajoin mielessä pyörii, että riittääkö aikaa tarpeeksi myös isommille...
Mulla on käytössä siis ehkäisyrengas, jonka muistin laittaa päivän liian myöhään paikoilleen ja nyt eilen mulla oikesti oli oviskivun tyyppisiä kipuja vasemmalla puolella. En tiedä oisko nyt siis voinut ollaa niin, että ovulaatio on päässyt tapahtumaan vai sekoileeko mun kroppa(tai pää:D) muuten vaan?
No tänään nyt sitten on ollut pohdinnassa, että josko nappais tuon renkaan heti pois, kun ei se tärppi varmaan heti käy...
Mutta hyvää kesää ja tulkaahan muutkin turisemaan.

-bigmama-
 
Tervetuloa vain Alexmama!!
Kaikilla taitaa olla kevät ja kesä kiireitä.
Tuntuu että meillä ainakin nyt, kun koulu loppui, entistä kiireisempää :D

Tässä yritän laskeskella ovulaatio kohtaa, mutta parempi olisi varmaan jos jokatoinen pv varmisteltaisiin kun ei tuosta kierrosta vielä oikein tiedä...
No, jos ei tässä kierrossa, niin seuraavassa ainakin luulisi onnistuvan talletukset, kun isäntä on lomalla ;)

Rinkulat ja pillerit nurkkaan flikat, ja ilottelemaan isännän kanssa :LOL:



:heart: Kaikille plussarikasta kuuta!!! :heart:
 
Moi! ja kiitos hellunmartta uudesta pinosta :). Mikäs fiilis sulla muuten?

Me oltiin mökillä ja voin sanoa että rentous siitä on kaukana tällä porukalla!!

Mitäs te muut teette perheen kesken lomalla?. Reissaatteko?.

Me ollaan tähän asti käyty paljon mökillä,nyt alkaa vähän ahdistamaan 5 tunnin ajomatka!
Ja muutenkin pakkaaminen ja kaikki. Ehkä mekin taas mökkeillään kun tytöt on isompia :D.

Puuhamaahan ja lintsille pitäisi kesällä mennä :). Nämä on niitä hetkiä kun miettii tätä lisääntymistä
Kaikki on niin pirun kallista isolla porukalla:kieh:

Mutta en nyt pelkästään nurisemaan tullut :D. Mulla on kierto täysin sekaisin!!. On se kumma kun
se on ollut säännöllinen siihen asti kun alettiin vauvanteko hommiin!.
Muutenkin kipuja ja muita ollut nyt tosi paljon. Valeraskaanakin olin:LOL:

koitan nyt keskittyä kesähommiin ja muuttokin tulee isompaan kotiin :). Kaikkea kivaa tiedossa!
kovasti myös koitan saada painoa alas ennen uutta odotusta. Liikunta maistuu ja fiilis on hyvä. Vielä kun saa syömiset parempaan kuntoon,tullut vähän lipsuttua lähiaikoina: /
 
Heippa.En kyllä tiedä kuulunko tähän pinoon,sillä vauvan yritystä ei vielä ole,haaveissa vaan neljäs.En vaan saa varmuutta sille,että meidän lapset olis tässä(3 kpl),joten kai se sitten jonkin asteista vauvakuumetta mullakin on.Ikää itsellä 29v,tänä vuonna täytän 30v,joten kiirettä ei oo iän puolesta.Ennestään löytyy T/04,T/07 ja P/10.En välttämättä halua vielä mihkään listalle,sillä taustailen,olis vaan kiva vaihtaa kuulumisia ja purkaa jollekin tätä asiaa.
 
Heippati hei..

Täällä on väännetty ja käännetty vitosen yrittämistä, käyty läpi pelot ja riskit ja ajankäyttö, taloudelliset jutut ym.. ja niin kävi et maaliskuussa lähti kierukka.

Nyt meneillään kolmas yk ja eilen testasin 27/30 HAAMUN.. ihan tosi tosi hailakan haamun, ei miehen silmään näkyvä mutta mun silmään kyllä:D. Miehelle en sanonu mitään, testaan maanantaina uusiks ja jos viiva on miehen silmälle sopiva niin sitten kerron.. Mikäli on kerrottavaa..

Jännittää, pelottaa, kauhistuttaa, ja taas toisaalta oon niin onnellinen tästä meidän pikku salaisuudesta, ei aiota kertoa yhtän ihmistä lukuunottamatta kellekkään enneku alkaa masu näkymään (ooon taas niin asioiden edellä...).
 
Heips :)

Mahtuisko uusi mamma mukaan joukkoon? Täällä yritellään neljättä lasta ja 5. kierto nyt meneillään. Helmikuussa jäi ehkäisy pois ja kierron tasoittumista edelleen odottaen. Oli ehkäisyn aikaan myös sekaisin ku seinäkello ja nyt edelleen jatkanu samaa rataa.

Jaloissa pyörii T/08 T/09 P/11 ja sitten aviomies tietty :D

Tässä kierrossa otettiin sit ovistikut käyttöön, josko sattuis nyt oikeaan kohtaan simppojen lähettäminen matkaan :)

Itse olen 24-v mamma, joka nauttii kotiäitiydestä nyt. Mies tekee töitä koko perheen edestä ja tulevaisuuden suunnitelmia rakentelemme koko ajan :) Josko sitä joskus pääsis omaan asuntoon muuttaamaan eikä tarttis vuokralla olla hirveessä asuinlähiössä.
 
Jospa minäkin edes ilmoittaudun pinoa ( salaa) seuraavaksi =)

Löytyy ikää 31v ja jälkikasvua T/02, T/04, P/07 ja P/11. Viides siis pyörii mielessä... Optimaalisissa olosuhteissa saisi tulla useampikin, kun olis tullakseen, mutta harvalla tällaiset on. Mulla on jo esikoisen yritysaikana bongattu PCO ja oireiden perusteella se kulkee vieläkin mukana ja jopa suuremmin oirein. Imetyksen loputtua koitan löytää jonkun tietävä lääkärin ja saada sopivan ehkäisyn ja oireet kuriin. Mutta siis tällainen tapaus täällä! Viimeistään 38v (jostain tullut) haluaisin viimeistää seuraavan, mutta jos vaikka lottovoitto osuis kohdalle, niin vaikka vuoden päästä =)
 
Tervetuloa uudet kuumeilijat:wave:

Nimendi meillä onkin saman ikäisiä lapsia :D. Mulla on noi tytöt 04/04, 05/08, 05/09 ja 11/11 :)

Turhauttaa kun kierto on niin sekaisin että ovista saa vaan arvailla. Eilen ehkävähänvosinveikkailla
että olisi ollut ovis :D. Tosi selkeetä :D. Mutta toivon että olisi vasta loppu viikosta niinkuin laskin,nyt ei nimittäin päästä hommiin.
Mulla on vähän ristiriitainen fiilis,toisaalta haluan heti tulla raskaaksi. Toisaalta jos nyt en tule niin en haluaisi taas kesävauvaa. Mietin että jos sitten olisi siirtänyt muutamalla kuukaudella jos nyt ei tärppää..
Tai sitten aloittanut helmikuussa uudestaan,jos malttaa ;).
Hitto kun näitä ei saa itse päättää,koska raskautuu ym :D

Yksinpuheluksi tää taas menee :D. Kertoilkaahan muutkin kuulumisia!

-MM ja kierto mitä sattuu
 
MommysMonsters on juu aikasen samanikäisiä lapsoset meillä :D tarkemmin lapsoset ovat syntyneet 04/08 loppukuusta 09/09 ja 08/11 loppukuusta :D

Täällä mä metsästelen ovista vielä täällä mut en tie tuleeko sit testeihin näkymään ku eilen oli selkeät kivut vasemmalla puolella ja tänään sit taas aamusta oikea puoli kipuillu :D Jännäksi menee tää kierto. Muuten olen kyl heittänyt hanskat tiskiin kroppani kanssa.
 
Tervetuloa uudet!
Ja siis valmiiksi ei tarvitse olla suurperhettä tai vielä yritystäkään, tämä kun on kuumeilijoiden pino :D

No mutta, toivoliinilla jännää! Tulehan kertomaan uutiset tännekkin sitten!
Ja paljon plussa tuulta sinne :heart:

MM
kiertoon selvyyttä sinne!
Mulla kanssa ovis vähän joo ehkä nyt, ehkä myöhemmin :D

ON

Eli oli eilen ovis tai vasta tulossa, en tiedä :LOL:
Jos oli jo, mettään meni. Mut jos vasta tulossa, vois olla toivoakin :D
Meillä on kans jotain rempan poikasta ja se vie mehut nyt molemmilta.
Jospa isännän loma piristäisi makkari elämääkin :LOL:
Ja olen laittanut kevät vauvan tilaukseen :D

Tsempit ja onnekkaita testailuja!!
 
Moikka taas kaikille:)

Itse hoputin kaikkia kirjoittelemaan ja vasta ny ite taas tänne pääsin,on tullu kovasti ulkoiltua ja muuta kesäpuuhaa lasten kanssa ni ei aina tänne ehdi.
Tosiaan kiva lukea muiden kuulumisia ja mietteitä!!:)

Omaa napaa sen verran että menkkoja EI ole kuulunut pillereiden lopetuksen jälkeen joten oletan että oma kirerto on sitten ihan yltäpäältä sekaisin..vaikkakin niitä minipillereitä kyl popsin enkä yhdistelmiä...

Tällä viikolla tuli kahtena päivänä verensekaista limaa...olin varma et nyt ne menkat tulloo!!!mut EI..niin ei..että hei,oisko toi ny voinukin olla et tärppi ois tullu ja toi ois ollu sitä kiinnittymistä??Kuinka monta päivää menee ennenko se kiinnittyy..jos mun ovis olis olluki sillo jo heti pillereitten jälkeen..vaikeeta.

Toivossa elän että JO näin pian ois pikkunen jääny matkaan<3
Mutta nyt ei voi muuta kuin ootella...enkä kyllä ees tiä millonka voisii siis ees testailla..ootanko niinku kuukauden siitä kun pillerit lopetin vai voinko jo aiemmin testailla..huh huh..

Ja mites sitä muistais mitä ruokia pitää välttää raskaana ollessa,täytys virkistää muistia:)

raskausvitamiinia ja kalkkia popsin purkista...mut hei hyviä vointeja kaikille taasen ja kirjotellaan:)
 
Kissankulma, tervetuloa mukaan!!! :wave:

Onpas meitin sakki hiljennyt. Miten menee ja missä menee????

ON: remonttia tehdään ja vauvaa siinä sivussa. Jännä että pitkistä raskaista päivistä huolimatta touhuiltu on melkein joka päivä. Ovista en ole bongaillut ja parempi niin, onpa touhuiltu halujen mukaan ei pakosta. Lisäksi kun kierto on mitä on niin ei vielä varmaan kauheasti reiluun viiikkoon tarvi olojakaan tutkailla. Nyt menossa kp 20/??? (kierrot olleet tälle vuotta 24-38 päivää ja kaksi keskenmenoakin on jo ehtinyt kokea). Mutta kuun lopussa vois vaikka taas jännätä.

Hellunmartta yk 6 kp 20/?
 
Moi.

Ollut vähän hiljaiseloa joo.. Me laitettiin "jähin" vauvanteko puuhat hetkeksi, ehkäisyä meillä ei kyllä ole ja kuume on! Välillä vaan tarvisi keskittyä parisuhteeseen. Tulee aikoja kun huomaa että valvomisien ja hektisten ajanjaksen jälkeen tulee tunne että mitä me toisillemme ollaan. Muuta kun äiti ja isä..
Eroamassa ei olla mutta kovasti tarvii töitä tehdä ja kokoajan parempaan suuntaan taas mennään :)
5 vuoden kriisi alkaa siis olla ohi mutta kovasti mietityttää kuinka uusi odotus suhdetta taas koettelee. Meidän kaikki vauvat on valvonut ja huutanut, ollut muutenkin tosi hankalia ja se aina verottaa yhteistä aikaa ja jaksamista.
Meillä ei myöskään pahemmin apuja ole ikinä ollut, eikä siinä olenkin periaattella että itse nuo haluan hoitaa. Joskus vaan tarvisi niitä meidänkin menoja. Ja toisaalta haluan vaikka 10 lasta :D Välillä tosi ristiriitaista tämä homma.
Meillä on ollut nyt muuttopuuhat päällä ja se on väsyttänyt. Nuorin kiljuu korviansa ja kolme vanhimpaa kiukkuaa tylsyyttään kun äiti pakkaa. Onneksi miehellä alkoi tänään loma :)
Mökillä menee juhannus ja kotiin tullaan ensi viikolla. Sitten viimeinen päivä muutetaan. Uudessa kodissa on paremmin tilaa, alue rauhallisempi ja muutenkin ihanaa muuttaa :)

Täällä siis taustaillaan mutta hengessä mukana ollaan! Mies tossa vitsailikin että nyt kun mulla on olo että lykätään syksyyn niin varmasti nyt tärppää :D
Ja toi viime kierto jäi mietityttämään. Mulla oli viikko oviksesta kovat vatsakivut ja limaa tuli. Pari päivää siitä alkoi närästämään ja muita raskausoireita. Sitten alkoi menkat myöhässä ja oli tosi oudot.
No mutta päivä kerrallaan :)

Mukavaa juhannusta ja plussa tuulia teille :)
 
Täällä odotellaan tähän kiertoon menkkoja. Tikutin juu oviksen mut eipä ole toiveet korkealla. Alkuviikon päivien aikana tai jälkeen alkaa vuoto varmanakin. Huomenna testailen vaiks mitään ei testissä näy dpo9 on huomen.
 
Täällä taas!
Juu, pino on hiljennyt.
Meillä ainakin kesäkiireitä kovasti ja vaikka ilmat ei niin helteisiä vielä olekkaan, ulkona paljon vietetään aikaa.

Tervetuloa Kissankulma]!

Miten meni Toivoliinilla ?
Entä Alexmama, joko tuli pian plussa testiin?

Hellunmartalle plussatuuloset!

Ja MM voimia paljon! Tiedän mistä puhut! Meilläkään ei ns yhteistä aikaa ole kuin illalla lasten nukkumaan mentyä...Missään ei olla käyty kahdestaan vuosikausiin.
Mutta minä ajattelen niin, että tälläistä se on nyt ja kohta on kenkäkaaos eteisestä poissa kun lapset aloittelee omaa elämäänsä. Yritän nyt nauttia näistä, väliin raskaistakin, ruuhkavuosista ne kun ovat liian pian ohi.

Nimendille testaus onnea!
Ei kannata masentua jos ei mitään vielä näy. Tekee vaan parin pvn kuluttua uutta testiä :)

ON
Enpä juurikaan tiedä missä mennään.
Ensimmäinen menkkojen alkamis pv meni jo ilman punaista vierasta. Toinen olisi ensi viikolla.
Mitään tuntoja raskaudesta ei kyllä ole( ensimmäisenä tulee ankara vilu).
Joten katsellaan...Tietysti oviskin voi olla vielä tulollaan...kait...
Munasarjoja aina silloitällöin kyllä nipistelee, mutta en kyllä mitenkään voi arvata mihin se nyt liittyisi.
Ei auta kuin odotella ja katsoa :D
Ilmottelen sitten miten kävi :D

Kaikille ++++++++ ja hyvää juhannusta!!
 
Kurkimpa tännekin puolelle. :)

Kovasti kaikille tsempitystä omiin tilanteisiinne!

Täällä poksahti tänään juhannuksen kunniaksi 12+0! ;) Eiköhän tämä tästä, sydänäänetkin on kuuluneet jo parin viikon ajan kotona dopplerilla. :)

Hyvää juhannusta kaikille!! :) Me lähdetään nyt myös mökille.

Lynette ja viides muru 12+0
 
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta
jokinorsu mieluummin on pessimisti niin yllättyy positiviisesti :D taikka säästyy pettymykseltä.

Eipä sit tullut testiin ku joku säälittävä viivanpaikka, jonka vois tulkita haamuksi, mutta tällä kertaa pidän jalat maassa ja odotan rauhassa. Tiistaina testaan kun dpo:t on 13 ja sen nurkilla pitäis vuotokin alkaa.

Eipä ole oireita menkkojen suuntiin eikä raskautumisen kannalta. Joten nyt vaan odottelua alkaako vuoto vai ei. Oishan se ihanaa saada maaliskuinen pikkuinen nyt kun huhti-, elo- ja syyskuu on lapsilla syntymäkuukausina :)

Jos nyt itsestäni jotain kertoilisin, niin olen ollut kotiäitinä vuodesta 2008 lähtien. Ennen sitä vastuuttomana pentuna jätin koulut kesken seurustelun ja kaiken muun kivan takia kesken. Jotenka tästä kärsitään sit jossain välissä urakalla kun pitäis opiskelemaan lähteä, mutta sitten yritän etsiä oppisopimuspaikan. Olen tässä pariin otteeseen käynyt opiskelemassa kahta eri alaa, mutta eivät olleet minun juttuni.


Omaksi huvikseni olen alkanut lakkaamaan koristekynsiä. Saa vähäsen ajatuksia sen aikana muualle. Mukava harrastus etenkin kun opettelee heikommalla kädellä tekemään :D Siinä on haastetta.

Lapset ovat koko poppoo minulla kotona. Otin tytöt päivähoidosta kokonaan pois kesäloman alkaessa. Miehen kanssa asiasta juteltiin niin oli sitä mieltä, että näin on paras. Hän käy töissä ja tienaa elannon ja minä hoidan lapset kotona :) Sitten kun lapsiluku on täynnä ja on minun aika suunnistamaan etsimään sitä omaa uraani.

Me asutaan kerrostalokämpässä, mutta koko ajan tähdätään, että päästäisiin maalle muuttamaan omaan rakennettuun taloon. Ajan kanssa kaikki. Eilen viimeksi minulla meni tähän asuinalueeseen hermot ja aikaa sitten mennyt ihmisiin täällä hermot.

Jotenkin vaan tuntuu, että äitiys on ajanut ja oma onni pois kaikkien läheltä.

Mut tässäpä näin mahdollisimman lyhyesti minusta :D
 
Heippa!Kovasti oon lueskellut täällä,samoin neljättä kuumeilevissa,aina vaan vahvistuu ajatus,että se neljäskin vielä meille tulis.Ainut vaan,että mulle luultavasti tulossa sappileikkaus,joten ennen sitä ei voi edes alkaa yrittämään....

Minä oon ollut kotiäitinä vuodesta 2010 ja ensi keväänä/syksynä olis töihin paluu,ellei sitten tulis uusi vauva....
Omakotitalossa asustellaan ja silti mietityttää,miten mahdutaan,meillä myös kaksi keskikokoista koiraa.
 

Yhteistyössä