Suurperhe kuumeilijat kesäkuussa

Heippa. Enemmän kirjotellut tuonne neljättä kuumeileviin,mutta kirjotanpa nyt tännekin jotain.Samanlailla ajatukset täällä selkiytyneet,eikä huoleta enää miten pärjätään yms...ainut mikä tässä mietityttää on oma terveys,vatsa vaivailee edelleen,lääkäri ei kyllä nähnyt mitään estettä raskautumiselle.

Ikäeroista: ekan ja tokan välillä on 2v 10kk,tokan ja kolmannen 3v 1kk ja nyttekin tulee vähintään 3v ikäero,kolmonen täyttää tokokuussa 3 ja vaikka heti raskautuisin,niin tuskin laskettu aika tulee ennen sitä(poika syntynyt loppukuussa).Laskureista katsoin,että jos raskautuisin tässä kierrossa,niin la olis muutama päivä pojan 3v synttäreiden jälkeen:DEn kyllä uskoe,ttä heti raskautuisin,vähintää 3 kk mennyt aiempiin yrityksiin.Me ollaan haluttu aiemmilla kerroilla tuo n. 3v ikäero,ollut meille sopiva;)Leikkiminen sujuu jollain lailla sisarusten kesken.

Petronella09 mikä sulla on vatsassa ? : / Hyvä ettei se kuitenkaan ole esteenä uutta raskautta ajatellen.

Mulla alkoi eilen menkat ja nyt tässä vaan hirmuna ootan että ne loppuu ja yritys voi alkaa :D Pitkä on vaan oottavan aika ku mulla menkat kestää usein viikon!!
Vaikka näitä menkkoja ootin hirmuna niin seuraavia en sitten tahokkaan,vaan mieluusti positiivisen raskaustestin :) ...saa nähä miten käy.Toiveet on korkealla ja vauvakuume kova.Vähän pelottaa jo valmiiksi keskenmeno ja kohdun ulkoinen raskaus.Mulla kun on ollut ne molemmat :'( Mutta toivottavasti tuun raskaaksi ja kaikki menee hyvin.

Onnea raskautumiseen teille muillekkin yrittäjille!!

Nyt lapsia laittaan valmiiksi kouluun.

).( ON-varoitus!!
Eipä taida olla enää jännäämistä... kierto alkanee tiistaina kunnolla... ja yk11 käynnistyy. :(

Jotenkin olin niin toiveikas... reilun viikon on ollu menkkakipuja mitä mulla ei normaalisti ole! repäisykipuja oikealla puolella varsinkin. Rinnatkin tuntui painavilta. Mutta jotakin tuhrua on jo eilen ollut näkyvissä. Eikä ole huonoa oloa ollenkaan eikä muutakaan r.oiretta. mulla jokaisessa raskaudessa ollu perinteiset valkkarivuodot ja hirveet ilmavaivat

Harmittaa, harmittaaaaa! :( näinköhän menin pilaamaan meidän haaveet sillä hemmetin kierukalla :'(

Kaiken kukkuraksi sain eilen täälläpäin kovasti kiertäneen flunssan ja viimeyö meni valvoessa... Ja mikäs muu onkaan niin hyvää aikaa itsesäälissä kierimiseen ja asioiden vatvomiseen kuin yöaika :LOL:

onneton-ÄssÄ5 25/26

Heippa. Enemmän kirjotellut tuonne neljättä kuumeileviin,mutta kirjotanpa nyt tännekin jotain.Samanlailla ajatukset täällä selkiytyneet,eikä huoleta enää miten pärjätään yms...ainut mikä tässä mietityttää on oma terveys,vatsa vaivailee edelleen,lääkäri ei kyllä nähnyt mitään estettä raskautumiselle.

Ikäeroista: ekan ja tokan välillä on 2v 10kk,tokan ja kolmannen 3v 1kk ja nyttekin tulee vähintään 3v ikäero,kolmonen täyttää tokokuussa 3 ja vaikka heti raskautuisin,niin tuskin laskettu aika tulee ennen sitä(poika syntynyt loppukuussa).Laskureista katsoin,että jos raskautuisin tässä kierrossa,niin la olis muutama päivä pojan 3v synttäreiden jälkeen:DEn kyllä uskoe,ttä heti raskautuisin,vähintää 3 kk mennyt aiempiin yrityksiin.Me ollaan haluttu aiemmilla kerroilla tuo n. 3v ikäero,ollut meille sopiva;)Leikkiminen sujuu jollain lailla sisarusten kesken.
Heippa!
Mitä vaivaa sulla epäiltiin vatsavaivan syyksi??
Mulla ollu kovia ylävatsakipuja,ultrattu on ja kaikki mahdolliset verikokeet otettu ja mitään ei löydy..
Tähystystä ei vielä tehty.
Myös selkä kipuilee(yläselkä).

Ite oon ruvennu miettimään palleatyrää..

Kysyin viimeksi sairaalassa onko raskautumiselle estettä,ei kuulemma ole,mutta itse mietin aina välillä et mitä jos kaikki ei olekkaan kunnossa..

Alkuperäinen kirjoittaja kuumeileva äippäx3;27068735:
Heippa!
Mitä vaivaa sulla epäiltiin vatsavaivan syyksi??
Mulla ollu kovia ylävatsakipuja,ultrattu on ja kaikki mahdolliset verikokeet otettu ja mitään ei löydy..
Tähystystä ei vielä tehty.
Myös selkä kipuilee(yläselkä).

Ite oon ruvennu miettimään palleatyrää..

Kysyin viimeksi sairaalassa onko raskautumiselle estettä,ei kuulemma ole,mutta itse mietin aina välillä et mitä jos kaikki ei olekkaan kunnossa..
Laitoin sulle yksäriä:)

Vieläkö mahtuu mukaan??? Vihdoin ja viimein ( kahden viikon suostuttelun jälkeen), mies näytti vihreää valoa ja pieni nyytti saa tulla jos on tullakseen:). Tilasin juuri äsken ajan kierukan poistoon ja tuo maaginen päivä on ensi viikolla.

Niin, ja sitten meidän perheestä; Kolme ihanaa lasta, -03,-05 ja -07. Kaksi tyttöä ja poika. Minä ja mies 35 - vuotiaita. Vauva kamat mytiin kolmosen jälkeen pois ja silloin puhuttiin että meidän perhe oli tässä. Nyt kuitenkin hurja vauvakuume nosti päätään....ja tässä ollaan:)
Samanlaisia kysymyksiä olen miettinyt yökaudet; miten pärjäämme taloudellisesti, mitäs jos vauva ei olekaan terve, mitä muut sanovat suurperheestämme, miten jaksaa yöheräämiset, tarharumba alkaa alusta jne....SILTI HALUAN VAUVAN.

Toki moni asia voi mennä vielä pieleen, kierukka on istunut kiltisti paikallaan kohta viisi vuotta, voihan olla etten tulekaan raskaaksi?? Ei voi tietää, mutta toiveikkaana täällä eletään. Mukavaa päivää kaikille:wave:

ÄssÄ5 halauksia!! :):hug: voin niin kuvitella miltä susta tuntuu! Meillä tosiaan kolmen vuoden lapsettomuustausta ja se odottaminen ja pettyminen joka kuukausi oli niiiiiin raskasta.Toivotaan että pian saatte hyviä uutisia...eli vauvauutisia! Paranemiset sulle myöskin!

petronella Hyvä ettei mitään vakavempaa pitäs olla ku närästysvaiva.Varmasti silti mietityttää mikä mahakipuja aiheuttaa.Tollaset ihmekivut joille ei oo syytä vaivaa ainakin mun mieltä.Mullahan on ollu jonkin aikaa kovia maha ja selkäkipuja,mutta sitten ite tajusin että ne on varmaan ovulaatiokipuja ja kun seurasin mihin aikaan kuusta ne tulee,niin nehän tulivat just ovulaation aikaan.

kerttu2013 tervetuloa :flower: Toivotaan että kierukan pois otto sujuu hyvin ja tulet pian raskaaksi.Mun yheltä kaverilta se poistettiin kun hällä oli kamala vauvakuume ja pian poiston jälkeen ystäväni tulikin raskaaksi.

Omaa napaa: nyt on menossa kiertopäivä 7 ja kiertoni on yleensä 26 tai 28päivää.Tässä kuussa piti alottaa yritys,mutta vielä ei oo mitään yritelty :) Jos tuossa loppuviikosta viimestään ku laskin että ovulaation pitäs tapahtua joko su tai ti,riippuen tuosta mun kierrosta.Mutta mistäpä senkään tietää tapahtuuko tuollon vai aijemmin tai myöhemmin.Parempi ois kai yrittää joka päivä :LOL: Sillon lapsettomuusaikana se kyllä lähes jokapäivästä olikin,mutta nykyään en aijo ottaa sellasta stressiä.Varmasti vaikuttaa se kun meillä on jo neljä lasta ja kolme niistä on saanut alkunsa helpolla joten en usko että nytkään ois vaikea tulla raskaaksi ja toisaalta sillon ei ollut ainokaistakaan ja oltiin tosi nuoria eikä silti raskaus alkanut niin kyllähän se pisti stressaan.Kyllähän minä nytkin oon miettinyt sen verran että kun ikää on jo enempi niin entä jos se huonontaa raskaaksi tulon mahdollisuuksia,mutta meidän neljäskin kyllä sai alkunsa eka yrityksestä ja siitähän on niin vähän aikaa että tuskin hedelmällisyys on kauheesti siitä laskenut..niin ainakin toivon.Mutta nyt vaan näitä jänniä yrityspäiviä elellessä/odotellessa ja sitten toivottavasti loppukuusta sais jo raskaustestiä tehä.
Kuin moni muuten aikoo ottaa äitiyspakkauksen jos ja kun raskautuu? Mää aijon,ku on otettu jokaiselle,niin jotenkin tuntus väärälle jos viimeinen lapsemme ei sitä sais.Ja tuo uusi pakkaus oli jotenkin tosi ihana.Varsinkin se siilimakuupussi oli tosi söpö.

Plussatuulia teille kaikille :heart:

Kassun nikkin mäkin tunnistan ja muistan:DOmani kyllä vaihtunut monesti,kun oon hävittänyt tunnuksia ym.

Ihanaa lukea teidän kuumeiluja:heart:Ja yrityksiä:heart:Ja sitten niitä kurjia pettymyksiä:hug:

Kyllä mä vielä sen kympin ottaisin,kun ei vaan tarvis odottaa:p Synnyttää voisin ja hoitaa ja kasvattaa:heart:
Mies meillä ei enää halua lisää lapsia,tosin olen hänen mielensä monesti muuttanut.:kiss:
Mut voinhan mä tässä pinossa,jos mukaan huolitte(?)roikkua vaikkei mitään yritystä olekkaan.

Lily -rose ja 9x jälkikasvu

...varo varovasti ilmoittelen itseni mukaan...apua, ei yhtään enää pitänyt kuumeilla, mutta itseni olen löytänyt palstoilta jo kuukaudenpäivät...:ashamed:

vitonen mielessä...-06,-07,-09,-11 mukelot ...

Samat asiat mietityttää kun monia muitakin. Mulla vain niin paljon turhaa energiaa varmaankin kun yhdet töppöset ei tässä huushollissa paljoa painaisi. Juon päiväkahviani liian rauhassa, hah. Kotiäitinä olen ollut jo esikoisesta lähtien.

Miehelle uskalsin mainita kuumeilusta heittämällä, että eikö me vielä yksi joskus tehtäisi. Hän luuli varmaan, että huulta heitin, koska vastaus oli "tehdään vaikka heti" Kuinka kovasti sitä uskaltaa puuhaltaa asiasta niskaan, ettei painostaisi?

Miten onkaan mukavaa löytää keskustelu, jossa varmasti ymmärretään fiilikset. Meillä on tuttavaperheitä joissa "vain" yksi tai kaksi lasta. Olemme siis kaikkien kauhistelun kohteena jo valmiiksi :LOL:

Voip jos vaikka loppuvuodesta minutkin voisi laskea yrittäjien joukkoon!

voimahaleja

Tännehän oli tullut paljon tekstiä:D

Mekin ollaan otettu äp pakkaus kaikille ja otetaan nyttekin,jos vauva vielä meille suodaan.

Yritystä on ollut tässä kierrossa,että odotellaan innolla loppukuuta ja mahdollisen testin tekoa:heart:

Tervetuloa kaikille uusille:D

...yöttömän yön jälkeen huomenet: / Eilen illalla iski sitten paniikki, heti sen jälkeen kun yöpöydältä oli valot sammutettu, tuli itku, paljon lisää kysymyksiä, kuitenkin ilman vastauksia. Joku puhui joskus siitä "auttavasta puhelimesta";) josta voi kysyä mitä kannattaa tehdä.
Eilen siis kaikki tuntui selkeältä ja valoisalta aina iltaan saakka. Leijuin pilvissä koko päivän ja innolla odottelin ensi viikon kierukan poistoa...mutta illalla jysähti aivoihin kaikki ne miljoonat asiat, mikä voi mennä pieleen....suurinpina kysymyksinä se, että miten talous muuttuu neljännen myötä, mitä isommat sisarukset ajttelevat vauvasta, meneekö yöt ihan pipariksi, mitä jos vauvalla on koliikki. Miksi muuttaa hyvää harmoniaa mikä vallitsee nyt, elämä on suht helppoa, koska nuorinkin täyttää kohta 5 vuotta.......silti sydän pakahtuu ja haluaa vauvan, vielä kerran......haluaisin nauttia pienestä vauvasta...

Kerttu2013:hug: varmaan moni muukin painii samanlaisten ajatusten kanssa,minulla ainakin ollut epävarmuutta matkan varrella,juurikin noista asiosta:hug:
Nyt kuitenkin aika levollisin mielin odottelen kierron loppua,joko plussaa näyttäs:heart:

Kerttu2013 samoja ajatuksia minulla oli nelosen kanssa. On hyvä käydä asioita mielessään läpi, sehän valmistaa aina pahimman varalle ja usein sitä sitten huomaakin, että ei tämä nyt niin rankka juttu ollutkaan kun olin odottanut :heart: Olen kuitenkin huomannut, mitä rennommin asioiden antaa mennä omalla painollaan sen parempi. Minusta ei ole mitään rikkaampaa asiaa kuin sisko tai veli omille lapsilleen! Rakkaus ja syli kantavat pitkälle. Taloudellinen puoli on varmasti mielessä useimmilla meistä oli sitä rahaa enemmän tai vähemmän. Meillä on aina tarkasti laskettu mihin mitäkin menee ja nelonen si rasittanut taloutta ainakaan vielä, heh kovasti. Mutta kun ne muksut kasvaa niin nopeasti, niin kun jokainen on kinuamassa mopoa tai jotain härveliä, on ne jaettava :) Älä huoli, asiat yleensä järjestyy...tämä on mun mottoni!

Kyllä minäkin laskeskelin viimeyönä, koska sitä voisi yrittämään käydä....nuorin kun on vähän yli yksi, tulisi hieman ikäeroa enempi, kun aika putkeen on kaikiki neljä tehty. Niin ja se mies....kaipa sekin täytyy houkutella mukaan :LOL:

Oliivitar, sinäkin :wave: ollaanko me kohta kaikki täällä? :)

Anteeksi että minä täällä melkein anonyyminä kirjoittelen, mutta tuttuja havaitsin niin pakko oli kommentoida. Voin kertoa itsestäni : 39 v, meillä 5 tyttöä ja 1 poika joka syntyi kesäkuussa. Vieläkö ehtisi yhden? Siinä suuri kysymys johon kai aika kertoo vastauksen :heart:

Ihanan paljon olette kirjoitelleet:D tykkään!

lily-rose tottakai huolitaan =)

miab5 Tervetuloa:flower: Minä oon kans ollut kotiäitinä esikoisen syntymän jälkeen.Kolmesti tänä aikana on ollut ystävieni lapsia päivähoidossa(olen perhepäivähoitaja),mutta loppujen lopuksi aika vähän aikaa...Tämän lähes yhdeksän vuoden aikana hoitolapset olivat yhteensä varmaan vaan noin.vajaa puolitoista vuotta hoidossa.Toisia lapsia hoitaessani tulin raskaaksi juuri ennenkuin alottivat meillä hoidossa(oli yllätys raskaus.yritys piti alottaa vasta seuraavien kuukautisten jälkeen) joten hoitosuhde jäi aika lyhyeksi.Ystävien lapsia oli aivan ihana hoitaa kun olivat jo valmiiksi tuttuja ja rakkaita(yksi heistä on oma kummipoikamme:heart:).Mutta tosiaan kotona oon oleskellut ja tekemistä on todellakin riittänyt ilman hoitolapsiakin.Nytkin odottaa pyykit ja keittiön siivous,mutta pakko vaan välillä repiä näitä hetkiä kiireenkin keskellä millon saa nollata ajatukset kotitöistä.En tajua miten osaan olla sitten kun meidänperheen pienimmäinenkin alkaa jo pärjätä aikapaljon ilman mua:O Meillä oli se tilanne vielä joku aika sitten että mies ei halunnut enempää lapsia ja minäkin luulin nelosta oottaessa että lapsiluku tulee ehkä olemaan siinä,mutta silti vaikka tein siitä surutyötä(siitä siis ettei meille enään tulisi vauvoja)niin välillä ajattelin että kyllä mää vielä joskus saan kokea raskaudenkin uudelleen ja perhe kasvaa vielä uudella pikku ihmeellä.Sitten kuopuksen ollessa kuukauden tapahtui miehelleni kamala työtapaturma ja sen jälkeen mun hoitaessa lasten ja koiran lisäksi miestäni tuntu kaikki kummankin mielestä niin raskaalle ettei jaksettu ajatellakkaan enään yhtään lasta.Mun mieli kuitenkin muuttui kun mies leikkausten ja pitkän kuntoutuksen jälkeen alko toipua,mutta miestä sain pehmitellä jonkin aikaa ajatukseen uudesta vauvasta.Silti nyt vähän pelottaa kun nelosen raskas vauva aika on muistissa...raskas se ei ollu muuten ku meillä oli super helppo vauva:heart: ,mutta se henkinen suru ja pelko onnettomuudesta vaivas pitkään ja sitte kun neljän pienen lisäksi piti pitkään hoitaa miestäkin niin jotenki se vauva aika on ihan sumussa ja se surettaa..en muista kaikkia ihania hetkiä mitä muistan muiden vauva ajoista:'( Mutta rankkaa sillon oli.Sen muistan.yhenki kerran ku mies oli vielä sairaalassa ja ajoin kaupan pihaan josta raahasin vauvaa kaukalossa kauppaan ja toisella kädellä pidin 2vuotiaasta kiinni ja 2 vähän isompaa 4v ja 6v kävelivät siinä perässä valmiina kantamaan kauppakasseja..romahin itkemään.Mutta:heart: onneksi kaikki on nyt hyvin Ja toivottavasti vitosen vauva ajasta tulee rauhallisempi.Nyt oon kkyllä koittanut antaa takasin sitä kaikkea rakkautta ja hellyyttä jota on voinut jäädä nelosen vauva ajasta puuttumaan.Rakastin kyllä ja hellin mutta en kerinnyt niin paljon kuin muiden vauva aikoina,ku elämäntilanne oli sillon sellanen.Mutta toivotaan miab5 että sun mieskin innostuu vauva ajatuksesta!

petronella09 Minusta se äitiyspakkaus on aina niin ihana saada.Ihan intona sitä oon jokakerta oottanut vaikka vauvanvaatteita onkin ollut jo valmiiksi kotona läjäpäin.Ja sitten se pussukka on ihanan muhkea uutena,mutta ajan kanssa se vähän ohenee kun sitä joutuu monesti pesemään.Joten on ihana kun jokainen saa nukkua uudessa muhkeassa pussukassaan päiväunia.
Mulla ois kans loppukuusta raskaustestin teon aika jollei menkat ala ennen sitä.Toivottavasti ei ala :D

kerttu2013 Tuli ihan kylmät väreet kun luin nuita sun pelon aiheita,nimittäin ne kuulosti ihan mun omilta ajatuksilta.välillä kaikki tuntuu niin selvälle ja välillä iskee ihan paniikki ja alan stressaan just kaikkia koliikki ja miten rahat riittää juttuja.
Yks päivä kirjotin päiväkirjaan kaikki nuo pelon aiheet ja sen jälkeen jotenkin helpotti.Oonhan mää muiltakin stressannu vaikka mitä vaikka jokainen lapsemme on ollut oikein toivottu.Niinkuin nyt tämä viideskin.Iso stressin aihe on ollut joka raskaudessa se että miten edellinen kuopus ottaa vauvantulon ja sen ettei ole enään pienin.Itestä on myös tuntunut haikealle se ettei pienintä kerkeä enään niin paljon sylitellä kuin aijemmin,mutta ihmeesti sitä on kuitenkin aika paljon kerinnyt vauvankin syntymän jälkeen.Kun mää vasta pyörittelin nuita pelon aiheita mielessäni,niin päätin että meille tulee nyt se vauva tai ei ehkä millonkaan.Sitä en varmaan ois kestänyt jos sitä viidettä ei tulisi ollenkaan sen takia että jäisin liian pitkään oottamaan.Kun ikähän voi tulla jossain vaiheessa vastaan.Se oli ehkä sitten se ratkasevin ajatus.Aijemminki oon stressannu ja silti kaikki on mennyt hyvin, niin toivon että menee nytkin.Mietin myös nuita riskejä mitä ikä tuo tullessaan ja senkin takia päätin että nyt ei ootella enään yhtään.Tämän viidennen pitäs nyt sitten olla meidän viimeinen lapsi,mutta eipä sitä tiiä miten mieli voi vielä muuttua....

kuumeilevä äippäx3 Tervetuloa:flower:

Kauheaaaan pitkä kirjotus tuli taas:ashamed: ei oo pakko lukee jo:LOL:s ei jaksa mun löpinöitä kuunnella

ps.yritys on nyt alotettu,vaikka ovulaatio pitäs laskujen mukaan olla vasta su tai ti.Mutta varalta pitää jo nyt yrittää :LOL: Eihän sitä tiiä jos se tapahtuukin aijemmin.Ja vaikka mulla oli aijemmin sellanen olo että tuun varmana nyt heti eka yrityskierrosta raskaaksi niin nyt on ihan erilainen olo.Koitan kuitenkin olla stressaamatta niin jospa se auttaisi raskaaksi tulossa.

Valmisteletteko muuten mitenkään itteänne raskauteen? Mää oon yrittäny kävellä entistä enemmän että kunto pysys hyvänä ja kun en syö mitään vitamiineja purkista tällä hetkellä niin oon ollut ahkerasti tuolla meidän viinimarjapuskilla syömässä vitamiineja suoraan marjoista:D Salaattia ja hedelmiäkin oon koittanut syödä nyt oikein reilusti.Eli kaikkea terveellistä ja tarpeellista.Monivitamiineja oon yleensä alkanut syömään jossain vaiheessa raskautta ja syönyt niitä sitten myös imetysaikana.

Vielä tämmönen hölmö huomautus... määhän oon vakaasti päättänyt meidän vauvalle nimen jos se on tyttö ja olin ihan mielissään ku luin väestörekisterikeskuksen sivuilta kuinka harvinainen se nimi on.Ajattelin ettei ehkä koskaan törmätä ainakaan meidän kyllillä saman nimiseen tyttöön,niin eiköhän meidän kerholla yksi äiti huudellut tytärtään juuri sillä nimellä!! No päätin että se nimi tulee silti miedänkin tytöllemme(jos siis vauvamme on tyttö) vaikka samalla kylällä toinenkin samanniminen tyttö on.Onneksi on senverran ikäeroa etteivät ainakaan samalle luokalle mene.Mutta siinä meni sekin harvinainen nimi:saint:Joku muukin äiti oli varmaan ajatellut että ihana,ja harvinainen nimi

Hyvää huomenta ihanat kanssasisaret, tänä aamuna on taas paljon parempi huomen:) Tein eilen laskelmia taloudesta ja laitoin sähköpostilla miehelle, toki kaikkea ei voi ennalta laskea ja juuri vaikeutta tuo se, ettei voi tietää millaisia "isoja" lapsia nuo ovat teineinä. Paljonhan se on itsestä kiinni, kuinka antaa kaikkien haluille periksi.

Rakkaudesta äiti kyseli omaa valmistautumista raskauteen, no jonkinlaista valmistautumista on ollut jo kolmen vuoden ajan eli kaikista edellisistä lapsista jäi ylipainoa n.25kg, toki tuohon painoon vaikutti myös se, että olen sairastanut aikoinani syöpää. Mutta siis kolme vuotta sitten tein täydellisen elämäntaparemontin, vuosi sitten aloitin karppaamisen ja nyt paino on -25kg. Harrastan aktiivisesti pyöräilyä ja juoksua.
Totta kai lopetan tuon karpaamisen, jos/kun raskaudun ja painoa tulee sitten niin paljon kun tulee...

Ja pakko myöntää:ashamed: eilen etsiskelin jo runoja millä ilmoittaa sukulaisille tulevasta vauvasta. Niin ja nimet on jo keksitty, kaksi vaihtoehtoa molemmille:)...tällainen mä olen, välillä ihan satanen lasissa ja sitten taas toisinpäin.

...huomenta...

Mukavaa kun kirjotuksia tullut, kiitos rakkaudesta äiti kirjoituksesta ja jakamisesta. Multa pääsi kyyneleet valloilleen kun luin tekstisi..

Mä en ole ihmeemmin valmistautunut raskauksiin muuten kuin liikkumalla ja syömällä oikein. Raskaaksi olen aina tullut ensimmäisellä yrityskerralla, ihan hävettää se näin kirjoittaa...:ashamed: joten jos perheeseemme vielä yksi pyllerö päätetään tehdä toivon raskautuvani pian...mutta niinhän jokainen meistä varmaan toivoo. Paras ystäväni yritti ensimmäistään 3 vuotta ja seuraavaa kaksi vuotta, välissä tuulimuna ja kaksi ulkoista raskautta. Niin olen tuntenut odotuksen tuskan vierelläni. Jopa syyllisyys vaivasi jonkun aikaa kun itse raskauduin aina heti. Vaikeita asioita.

Äippäpaketti jäi minulta ottamatta kahden viimeisen kanssa kun edellisiltä oli jäänyt vaatteita niin kovasti. Meillä siis kaksi poikaa ja kaksi tyttöä.

Loppukuusta siis saadaan plussia jännäillä toisten puolesta, mahtavaa!!

Empä eilen viitsinyt ottaa vauva asiaa puheeksi miehelleni...hänellä piiiitkä työpäivä takana taas ja aistin ettei ehkä nyt kannata...ehkä siis tänään....

aurinkoista päivää kaikille!

Rakkaudesta äiti:
Otan äippäpakkauksen jos raskaudun,
kaikille kolmelle on otettu,
ja kaikkia pakkauksen tavaroita yhtä lukuun ottamatta käytetty(pakko tunnustaa että kestovaippa on jäänyt käyttämättä).

Joka kerta ollu yhtä jännää hakea pakkaus postista,ja tutkia mitä kaikkea ihanaa sieltä löytyy :)

Nimiasiaa:
Meidän tytöllä sellanen nimi jota tällä meidän kylällä ei ole lisäksi kuin yksi,vanhanaikainen nimi,ei mikään tusinanimi.
Toisen tytön nimeä on meidän lisäksi 2 tai 3.
Pojan nimi onkin sitten vähän yleisempi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä