Niin noh, kovin olin vaitonainen niissä helmikuisten pinoissa. Pyrin siihen että nautin raskaudestani. Kova pelko ja huoli tietty aina oli takaraivossa takomassa. Mutta ajattelin myös että jos raskaus menee loppuun asti niin en halua aiheuttaa liiallisella huolestumisellani lisää ongelmia lapselle.Alkuperäinen kirjoittaja pinja87:Ursus maritimus: olemme samassa helmikuisten pinossa, enkä osannut kuvitellakkaan että se olit se sama joka tämän on aloittanut.
t.pia, tytti 10/06 ja nökö 24+4
Ei hautaamiseen ole ehtoja. Ihan ois voitu jo siinä mielessä hautaaminen järjestää. On meillä tuolla hautaamislupa lappu.Alkuperäinen kirjoittaja Ineli:Osanottoni teille, Ursus maritimus ja Kiia! Teidän tuskaa en pysty kuvittelemaan, toivon ja rukoilen teille voimia ja jaksamista!
Ja jos jaksat vastat, Ursus maritimus, niin olisin kiitollinen. Kastetaanko teidän Tiuku siis ennen hautausta? Onko se ehtona hautaamiselle? En ole tiennyt, että tämmöinen käytäntö on ev lut kirkossa. Toivon sydämestäni, että lapsen hautaan saaminen edes vähän helpottaa ja että hän saa kauniin hautapaikan.
T. Ineli (joulukuisista -08)
Näinpä. Eteenpäin on mentävä vaikka raskasta onkin.Alkuperäinen kirjoittaja Ineli:Kiitos vastauksesta!
Kaikkea hyvää teidän perheelle ! Kuulostaa lohdulliselta, että Tiuku on osa teidän perhettä ja jää varmasti elämään puheissa ja on siten sisaruksillekin enemmän "todellinen" jatkossa. Tiuku on kyllä kaunis nimi, niin se vaam voi tulla "työnimestä" oikea nimi. Meillä tuskin tulee, vauvaa kutsutaan Ailiksi vaikkei sukupuolesta tietoa eikä se oo mun mielestä edes kovin nätti nimi. Se vaan oli aluksi Aili Alkio.
Ja toivottavasti saatte pian sairaalasta ne tiedot! Jos vaan jaksaa, niin tarmokas soittelu varmasti auttaa asiaa eteenpäin. Kyllähän se helpottaa kun ei ole keskeneräisiä asioita kaiken muun lisäksi vielä.
T. Ineli
No voi että :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Neiti21:Järkyttäviä uutisia :'( :'( :'(
Me olemme samassa tilanteessa nyt... nt-ultra oli tänään ja turvotusta löytyi 6mm, ja oli hieman kuulemma muuallakin kuin niskassa :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ens viikolla kai lisää tietoa tai jotain, olin vaan niin shokissa etten saanu kysytyksi mitään
Mies koittaa sanoa että varmasti kaikki hyvin, mut ei se tiedäkään mitään näistä asoista :'( :'( :'( :'(
T:neiti rv 11
Kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja Frivi:Koita ajatella kuinka onnekkaita olette kun olette saaneet monta tervettä lasta. Sitä minä ainakin ajattelin keskeytyksen jälkeen. Kaikki olisi ollut vielä kauheampaa jos kyseessä olisi ollut eka lapsi. Tai mahdollisuutta lapsien saamisen ei olisi tullut. Tiedän että tuo ei lohduta mutta teillä on yhä toivoa uudesta lapsesta. Turner ei ole paha kromosomi vika, kuten itsekkin sanoit.
Koittakaa jaksaa. Tiuku tulee olemaan aina on sydämessänne.
Itselläni on taas 2 pitkää viikkoa edessä odottelua. Turvotus oli yhä 5mm mutta se oli laskenut päästä ja selästä. Rakenne tässä vaiheessa normaali. Yritän pitää ajatukset muualla ja toivon parasta.