En ole ikinä tehnyt itse enkä varmaan ikinä tule edes tekemään. Liian kätevä tuo valmis paketti
Aikaa menee tunnin verran. Mä käytän mielummin soijarouhetta kuin jauhelihaa lasagnessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lasagne:Jos nyt aloittaisit lasagnen teon monelta se olisi valmista?
Teetkö lasagnen itse alusta loppuun vai käytätkö valmisjauheita kastikkeisiin?
Onnistuuko molempien kastikkeiden teko yhtäaikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:Molemmat kastikkeet yhtä aikaa. Puolentoista tunnin päästä vois päästä syömään, siinä menee aikaa kun teen ison lasagnen ja siihen tulee reilusti vihanneksia. Alusta loppuun teen itte. Jopa kuorin porkkanat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lintu:Puoli tuntia ja valmista olisi! Teen molemmat kastikkeet ihan itse sekä käytän tuorepastalevyjä sekä kunnon mozzarellaa.. Opin aikoinani tekemään aitoa italialaista lasagnea, ollessani italiassa siis pidemmän aikaa.. Ja siitä tulee hyvää!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lasagne:Jos nyt aloittaisit lasagnen teon monelta se olisi valmista?
Teetkö lasagnen itse alusta loppuun vai käytätkö valmisjauheita kastikkeisiin?
Onnistuuko molempien kastikkeiden teko yhtäaikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:Molemmat kastikkeet yhtä aikaa. Puolentoista tunnin päästä vois päästä syömään, siinä menee aikaa kun teen ison lasagnen ja siihen tulee reilusti vihanneksia. Alusta loppuun teen itte. Jopa kuorin porkkanat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:Molemmat kastikkeet yhtä aikaa. Puolentoista tunnin päästä vois päästä syömään, siinä menee aikaa kun teen ison lasagnen ja siihen tulee reilusti vihanneksia. Alusta loppuun teen itte. Jopa kuorin porkkanat.![]()
raastatko porkkanan ku saat puolessatoistatunnissa valmista ja kypsää?
niin ja mieki käytän tuorelasagnelevyjä miltei joka kerta. harmi ettei niitä saa täältä normikaupasta, stockmannilta oon käyny ostamassa... :|