Suuri käsityölehden -tilaajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kässä

Vieras
Onko teille tullut jo viimeisin numero Suuresta käsityölehdestä? Eli 1/11. Näytti viikonloppuna ainakin marketeissa olevan.

Ilmeisesti siitä ilmestyy 10 numeroa vuodessa, kun 10/10 näyttää olevan viimeisin mikä minulle on tullut.

Onko sulla määräaikaistilaus? Nyt ei just oo tullut käsityölehteä, mutta jokaseen omistamaani vuosikertaan kun kuuluu myös yhdistetty marras-joulukuun (11-12) numero, joissain toosi vanhoissa on se kokonaiset 12 erillistä lehteä, mutta viime vuosien on yht. 10 numeroa, joista kaks tuplana (6-7 ja 11-12)

Itseasiassa kaupoilla ei ole useinkaan kustantajan lupaa laittaa lehtiä esille ennen ilmestymispäivää. Käytännössä kuitenkin kaupat viis veisaavat näistä ohjeista, ja laittavat lehdet heti esille kun ne heille toimitetaan. Eli siinäpä syy miksi lehti on kaupoissa ennen kuin tilaajilla. Olisi varmaan aika mahdotonta kustantajalta laittaa lehti kaikille samana päivänä menemään (niin tilaajille kuin kaupoille) joten tilanteeseen tuskin on tulossa muutosta...

[QUOTE="vieras";22881162]Mitäs muuten olette tykänneet lehdestä nykyisellään? Keväästä (?) on ollut uusi päätoimittaja. Onko ollut muutosta parempaan suuntaan?[/QUOTE]

Itse irtisaoin tilaukseni viime kesänä kun huomasin heidän kierrättävän kaavoja. Olen ollut lehden tilaaja viitisentoista vuotta.
Olen toki ostanut irtonumeron jos on ollut jotain ekstra kivaa. Olen kuitenkin löytänyt tilalle muita lehtiä jotka ovat kiinostaneet enemmän.

Irtonumeroiden ostoon olen itse keskittynyt, mutta äidilleni kyllä oli tullut uusi lehti jo viime viikolla. Ja tosiaan 11-12/10 oli viime vuoden viimeinen numero. Minua kyllä harmittaa tuo keväinen muutos, kun vähensivät niin rajusti kaavojen määrää. Aiemmin Suuri Käsitylehti oli ainoa kotimainen ompelulehti, mutta nyt neule ja virkkausohjeita on enemmän kuin ommeltavaa. Kuitenkin neulelehtiä on kotimaisiakin useampia markkinoilla, joten tarvetta tuolle muutokselle ei olisi ollut.

Tammikuun numero tuli en muista et mikä päivä mut varmaan suunnilleen viikko sitten. Mä en oikein tiedä mitä mieltä olen kyseisestä lehdestä. Odotin että siinä joulunumerossa ois ollu enemmän kun se oli kerran tupla ja tämä uusinkaan ei ihan riemun kiljahduksia aiheuttanu, mut jospa sieltä vielä jotain intoutus tekeen kohdan uudelleen selaa läpi.

on ilmestynyt.. mutta huomatkaa että semmonen ribbipipon ohje löytyy ihan tasan samanlaisena siitä uusimmasta ja siitä edellisestä lehdestä..
Että kannattavan tuntuista heillä tää homma.. samaa ohjetta laitetaan moneen lehteen ja vielä peräkkäisiin.. huh..

Yhteistyössä