SUURI IHANA PÄIVÄ TAKANA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dynamiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti:
Alkuperäinen kirjoittaja zxz:
Olen ylpea Sinusta kun laitoit tuo kuvan tanne palstalle .

Oikeesti? :D No kiva kuulla! En kyl kovin monen odota sanovan noin.

Miulle tää on elämäni suurin päivä joten laitoin. =) Yhtälailla kuin joku laittaisi jotain synttäri/valmistujaiskuvia tms.

Mites Jeesus sanoikaan : Joka tunnustaa minut ihmiste edessa ,mina tunnustan hieda isani edessa. Oliko se jotenkin noin?

Miulle tää on elämäni suurin päivä joten laitoin. =) Yhtälailla kuin joku laittaisi jotain synttäri/valmistujaiskuvia tms.

No sinä olet ainakin julkisesti tunnustanut Jeesuksen kuten Jeesus käskikin ihmisten tehdä. Rohkea teko tuo video minunkin mielestäni.

Mites Jeesus sanoikaan : Joka tunnustaa minut ihmiste edessa ,mina tunnustan hieda isani edessa. Oliko se jotenkin noin?

"Sen tähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa." (Matt. 10:32-33)

Minulla oli hyvin pitkään lapsenuskoni tallella vielä aikuisiälläkin, mutta en tiedä oliko se koulutuksen tuoma sivistys, elämänkokemus vai mikä, niin kyllä se on tähän päivään mennessä aika lailla hiipunut. Ehkä yksi keskeisimpänä ajatuksena on se, että miksi juuri yksi tietty uskonto olisi se oikea, koska maailmassa on varmasti vähintään tuhansia eri uskontoja. Jotenkin tuntuu hyvin itsekkäältä ajattelulta, että kuuluisi juuri itse siihen valittujen joukkoon.

No eipä tässä voi paljon muuta sanoa kuin, että hulluja on näköjään joka lähtöön. Mielestäni kenelläkään uskovaisella ei ole ihan kaikki muumit laaksossa....miettikää nyt vähän itsekin...ei helv.

Alkuperäinen kirjoittaja jope:
Minulla oli hyvin pitkään lapsenuskoni tallella vielä aikuisiälläkin, mutta en tiedä oliko se koulutuksen tuoma sivistys, elämänkokemus vai mikä, niin kyllä se on tähän päivään mennessä aika lailla hiipunut. Ehkä yksi keskeisimpänä ajatuksena on se, että miksi juuri yksi tietty uskonto olisi se oikea, koska maailmassa on varmasti vähintään tuhansia eri uskontoja. Jotenkin tuntuu hyvin itsekkäältä ajattelulta, että kuuluisi juuri itse siihen valittujen joukkoon.

No ite vaan koen ettei ihmisjärki ei sano koko totuutta. Jos ihminen olisi maailmankaikkeuden viisain olento niin hän varmasti sitten tietäisi ihan kaiken, mutta kun ei tule koskaan tietämään. Jotkut asiat on ihmisviisauden ulkopuolella. Se on jännä että sivistys vedetään aina tuohon..

Maailmassa on juu monia uskontoja ja olenkin niitä aikoinaan kahlannut läpi. En tiedä oikeastaan onko itselläni ollut ees kunnollista lapsenuskoa koskaan, vaikka olenkin kasvanut uskovassa kodissa. Uskonasiat on olleet kaikintavoin etäisiä. Kyl miulle on juuri elämänkokemusten myötä avautunut Raamatun viisaus sellaisessa valossa että se todellakin tarjoaa jotain sellaista mitä ei ikupäivänä voi maailma tarjota eikä mikään muu uskonto.

Jokainen kahlaa läpi viidakkonsa ja löytää mitä löytää. Itse löysin Jeesuksen. Miusta on vapauttavaa kun ei tarvi olla aina vahva mitä maallisessa maailmassa vaaditaan, mut ei Jumalan tahto ole myöskään että olisimme heikkoja. Kyl uskoon tullessa syttyy ihan toisenlainen into ja kunnioitus elämää kohtaan. Pyhä Henki osoittaa kaikki puutteet maallisessa sivistyksessä, luonteessamme jne. Ihminen ei vaan voi koskaan olla itsessään täydellinen vaikka niin kuvittelee.

Hei Dynamiitti, olen tosi iloinen puolestasi. :) Siunausta ja rohkeutta elämääsi, kiinnitä katseesi Jumalaan aina ja roiku hänessä kuin viimeisessä oljenkorressa, koska ilman häntä ei ole mitään. Rauhaa ja rakkautta <3

Alkuperäinen kirjoittaja Sorja:
No eipä tässä voi paljon muuta sanoa kuin, että hulluja on näköjään joka lähtöön. Mielestäni kenelläkään uskovaisella ei ole ihan kaikki muumit laaksossa....miettikää nyt vähän itsekin...ei helv.

Sulla varmaan kaikki on hyvin kun pitää arvostella toisten valintoja, mutta otan osaa; ei se oo toikaan helppo osa

Yhteistyössä