SUURI G: ymmärtääkö teidän miehet mikä on vaalea pyykki ja mikä tumma??

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Meitsi on antanut ohjeet: valkoiset, vaalean harmaat, vaalean siniset ( yleisimmät värit joita ukolla on vaatteissa ) vaaleisiin!!! Ja kaikki muut tummaan.... mutta ei mee perille ei.
Tänään päätin, että pesen kaikki sen ryysyt samassa koneellisessa, oli sitten mustaa ja valkoista, punaista ja sinistä.... siinäpähän oppii...
Meikäläinenkään ei varmaan ymmärtäisi tuota ohjetta :whistle: :D
Meillä kipataan kaikki samaan pyykkikoriin, ja lajittelen sitten sieltä mitä pesen vaaleiden, mitä värikkäiden, mitä mustien ja mitä valkoisten kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jou:
mun mies ei edes ymmärrä mikä on pyykkikori. Kaikki pyykit ovat siinä korin edessä kasassa.

Valitettavaa, mutta totta. Onneksi ei kuitenkaan pitkin kämppää.
jos se meillä ei ymmärtäis mikä on edes pyykkikori, mä sytyttäisin sen kasan palamaan... niin vittumainen akka olen kyllä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Meitsi on antanut ohjeet: valkoiset, vaalean harmaat, vaalean siniset ( yleisimmät värit joita ukolla on vaatteissa ) vaaleisiin!!! Ja kaikki muut tummaan.... mutta ei mee perille ei.
Tänään päätin, että pesen kaikki sen ryysyt samassa koneellisessa, oli sitten mustaa ja valkoista, punaista ja sinistä.... siinäpähän oppii...
Meikäläinenkään ei varmaan ymmärtäisi tuota ohjetta :whistle: :D
Meillä kipataan kaikki samaan pyykkikoriin, ja lajittelen sitten sieltä mitä pesen vaaleiden, mitä värikkäiden, mitä mustien ja mitä valkoisten kanssa.
niin, no onhan se vaikea ymmärtää kolmea asiaa... valkoinen, vaalean harmaa ja vaalean sininen....
 
jou
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja jou:
mun mies ei edes ymmärrä mikä on pyykkikori. Kaikki pyykit ovat siinä korin edessä kasassa.

Valitettavaa, mutta totta. Onneksi ei kuitenkaan pitkin kämppää.
jos se meillä ei ymmärtäis mikä on edes pyykkikori, mä sytyttäisin sen kasan palamaan... niin vittumainen akka olen kyllä :kieh:
Mä kun olen tohon muuten niiiiin tyytyväinen, ei ryypiskele, hoitaa lapsia enemmän ku mä yms. Ja pyykkäyksen jälkeen viikkaa kaikkien kuteet ja vie kaappiin. Ni ton mä annan sille ihan suosiolla anteeksi.

:)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Meitsi on antanut ohjeet: valkoiset, vaalean harmaat, vaalean siniset ( yleisimmät värit joita ukolla on vaatteissa ) vaaleisiin!!! Ja kaikki muut tummaan.... mutta ei mee perille ei.
Tänään päätin, että pesen kaikki sen ryysyt samassa koneellisessa, oli sitten mustaa ja valkoista, punaista ja sinistä.... siinäpähän oppii...
Meikäläinenkään ei varmaan ymmärtäisi tuota ohjetta :whistle: :D
Meillä kipataan kaikki samaan pyykkikoriin, ja lajittelen sitten sieltä mitä pesen vaaleiden, mitä värikkäiden, mitä mustien ja mitä valkoisten kanssa.
niin, no onhan se vaikea ymmärtää kolmea asiaa... valkoinen, vaalean harmaa ja vaalean sininen....
Sitä ei ole vaikea ymmärtää - mutta suoraan sanottuna on vaikea ymmärtää a) sitä miksi vaaleanharmaat, vaaleansiniset ja valkoiset on samassa korissa, koska meillä ainakin vitivalkoiset pestään erikseen, ja b) miksi asia on niin kamala ongelma?
 
No kyllä tasan tarkkaan ymmärtää ja joskus tuppaa neuvomaan minuukin noissa pyykkäyshommissa. On kyllä vähän liiankin "äijämäinen mies" muuten, mutta ei se kaikkiin juttuihin päde. Ja mie taas myönnän olevani monessa asiassa kuin mies (paitsi ulkonäöltäni varsin naisellinen ;) ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Meitsi on antanut ohjeet: valkoiset, vaalean harmaat, vaalean siniset ( yleisimmät värit joita ukolla on vaatteissa ) vaaleisiin!!! Ja kaikki muut tummaan.... mutta ei mee perille ei.
Tänään päätin, että pesen kaikki sen ryysyt samassa koneellisessa, oli sitten mustaa ja valkoista, punaista ja sinistä.... siinäpähän oppii...
Meikäläinenkään ei varmaan ymmärtäisi tuota ohjetta :whistle: :D
Meillä kipataan kaikki samaan pyykkikoriin, ja lajittelen sitten sieltä mitä pesen vaaleiden, mitä värikkäiden, mitä mustien ja mitä valkoisten kanssa.
niin, no onhan se vaikea ymmärtää kolmea asiaa... valkoinen, vaalean harmaa ja vaalean sininen....
Sitä ei ole vaikea ymmärtää - mutta suoraan sanottuna on vaikea ymmärtää a) sitä miksi vaaleanharmaat, vaaleansiniset ja valkoiset on samassa korissa, koska meillä ainakin vitivalkoiset pestään erikseen, ja b) miksi asia on niin kamala ongelma?
no ihan siksi, että opettelis edes lajittelemaan, kun mä sen paskaset kalsarit pesen. Ja meillä pestään valkoiset ja vaaleat sävyt valkopyykissä. ( siihen kuuluu myös vaalean sininen ja vaalean harmaa ) . Jos se mulle jaksaa narista siitä että kalsarit on loppu, niin johan tuo aikuinen ukko joutaa edes pyykkinsä lajittelmaan! niin ihan siksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
no ihan siksi, että opettelis edes lajittelemaan, kun mä sen paskaset kalsarit pesen. Ja meillä pestään valkoiset ja vaaleat sävyt valkopyykissä. ( siihen kuuluu myös vaalean sininen ja vaalean harmaa ) . Jos se mulle jaksaa narista siitä että kalsarit on loppu, niin johan tuo aikuinen ukko joutaa edes pyykkinsä lajittelmaan! niin ihan siksi!
No siinä tapauksessa ymmärrän...mun mies ei koskaan rutise mulle että kalsarit on loppu, tms. Jos rutisisi, niin pesisi pyykkinsä ihan itse :snotty:
 
Työäiti
Meillä kyllä on ihan yksi ja sama kori kaikille ja lajitteluja on paljon enemmän kuin vaalea ja tumma:valkoinen, beige (joskus ruskean kanssa), punainen&oranssi, vaalean punainen, keltainen, vaalean sininen, tumma(sininen ja musta) sekä ruskeat ja vihreät pestään yhdessä. Näiden lisäksi vielä villa värin mukaan.

mulla värit säilyy hyvänä. Ei harmaata ja valkoista esim voi pestä samassa...
 

Yhteistyössä