se ei edelleenkään ikää katso jos ongelmia on tullakseen. Myös vanhemmalla iällä on sellasia juttuja jotka voi pistää parisuhteen koetukselle. Esim. ura, vaihdevuodet jne.. Eikä sitä lasta elämänkokemuksella kasvateta ainakaan minun mielestäni. Kaikki me ensimmäisen lapsen saajat ja odottajat olemme samanlaisessa asemassa kun opetellaan äitinä olemista.Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 14:11 Blackie kirjoitti:Ei tarvitse hermostua kuitenkaan.Ajattelin vain,kun on useamman kerran joutunut sivusta seuraamaan teinivanhemmuuden seurauksia.Eli kun on jäänyt elämää kokematta,voi parisuhdekin joutua koetukselle myöhemmässä vaiheessa äkkiä.
Mitä elämää pitäisi kokea? Eikö vanhemmuus voi olla sitä?Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 14:11 Blackie kirjoitti:Ei tarvitse hermostua kuitenkaan.Ajattelin vain,kun on useamman kerran joutunut sivusta seuraamaan teinivanhemmuuden seurauksia.Eli kun on jäänyt elämää kokematta,voi parisuhdekin joutua koetukselle myöhemmässä vaiheessa äkkiä.
Ai niin ja kertaakaan en ole lapsen tekoa katunut, eikä ole ukko lähteny kävelemään. Ei varmaan kannattais aina joka asiaa yleistää...Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2004 klo 16:47 mantariini kirjoitti:en tunne itseäni teiniäidiksi vaikka NUORI ÄITI olenkin....ja ihan suunniteltu oli, vaikka olinkin vasta 17 kun poika syntyi. Kyllähän se elämä iän myötä opettaa, ei kai niitä lapsia enää sitten kerkee tehdä ku on itse jo nähnyt niin paljon elämää että on muka tullut viisaaksi...Sitäpaitsi kokemuksesta voin sanoa, että parikymppiset tai alle ei ole lähellekää niin HYSTEERISIÄ äitejä kuin ne jotka tekee ekan kolmakymppisenä.
Ehkä tällästen kommenttien takia hyvin helposti yleistetään teiniäitien lapsellisuus.Siis eihän 40v vielä edes ole vanha vaan nainen parhaassa iässään melkeinpäAlkuperäinen kirjoittaja 11.12.2004 klo 00:42 Norrsu kirjoitti:Joo, se on hyvä yleistää teiniäidit, joilla on tullut jotain vastaavaaMä ainakin koen olevani täysin valmis äidiksi ja tämä on ihan suunniteltu vaavi masussa
Josko sitten toisilla on vahinkoja niin aborttiko sitä pitäs tehdä vain iän takia?
typerää sanon mä
Mä haluan olla nuori äiti, enkä yrittää epätoivoisesti 40 vuotiaana tulla raskaaksi, mutta olishan mull asentään ammattihihih..
ja muutenki oisin jo vanha![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel