En suukottele suulle eikä mieskään. Miehellä varmaan ei kariesta olekaan, kun ei tule reikiä. Mulla joitakin reikiä on ollut.
Olisin ikionnellinen siitä, jos mua ei oltais lapsena pussattu sulle (en tiedä onko) ja nuoltu tuttia ja samaa lusikkaa. Olisi kiva, jos vanhemmat ois olleet valveutuneita ja säästäneet näin ollen mut paljolta. Mutta äitini ei usko vieläkään vaan melkein väkisin yrittää tartuttaa omille lapsilleni karieksen.
Ja ei - se ei ole hysteriaa eikä meiltä puutu hellyttää. Onneksi on tota mielikuvitusta sen verran, että hellyydenosoitukset ei ole suulle pussaamisesta kiinni.
Ja pussaan juu miestäni. Jos vaivautuisi ottamaan selvää niin tietäisi, että kariesbakteeri tarttuu parhaiten ennen 2v ikävuotta ja suht herkästi 4v asti. Sen jälkeen sitä ei enää saa niin herkästi ja jos saakin niin tartunta ei tule enää yhtä pahana.
Ja onhan noi joskus koittaneet työntää sormia suuhun, mutta mulla toimii pää niin että se kääntyy joten on aika helppo estää se. Ei ole onnistuneet tunkemaan väkipakolla suuhuni mitään muutakaan mitä en sinne tahdo.