mä mitään munia haukkaile |OAlkuperäinen kirjoittaja mjää:Mä oon aina luullu et se menee rikki tai ainaki kipeeks jos oikee haukkailee :x
mä mitään munia haukkaile |OAlkuperäinen kirjoittaja mjää:Mä oon aina luullu et se menee rikki tai ainaki kipeeks jos oikee haukkailee :x
Toivottavasti etAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä mitään munia haukkaile |O
Oliko sitä suolaaa? Pitäiskin keittää aamupalalle munia pitkästä aikaa...Alkuperäinen kirjoittaja munakas:Kaipaako kukaan aamumunaa?
Et ainakaan mun munia keitteleAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Oliko sitä suolaaa? Pitäiskin keittää aamupalalle munia pitkästä aikaa...Alkuperäinen kirjoittaja munakas:Kaipaako kukaan aamumunaa?
Rupesko puntti tutisemaan?Alkuperäinen kirjoittaja munakas:Et ainakaan mun munia keittele
Vähemmästäkin:attn:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Rupesko puntti tutisemaan?Alkuperäinen kirjoittaja munakas:Et ainakaan mun munia keittele
Mulle kelpaa vaikka päivämuna.Alkuperäinen kirjoittaja munakas:Kaipaako kukaan aamumunaa?
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mulle kelpaa vaikka päivämuna.Alkuperäinen kirjoittaja munakas:Kaipaako kukaan aamumunaa?
Mulle kelpaa aina kun tarjotaan.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::saint:
asennetta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mulle kelpaa aina kun tarjotaan.
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:asennetta :saint: