Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ollaanko täällä voitelemassa piirakkaa munavoilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ollaanko täällä voitelemassa piirakkaa munavoilla?
Mä syön karkkejaAlkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:Tässähän tulee nälkä
sä tiesit heti mistä puhutaanAlkuperäinen kirjoittaja mjää:Luonteeltani olen kotitaloushenkinen ihminen ja harrastuksiini kuuluu tortun kostuttaminen. Parhaiten torttu kostuu munalla tai rommilla. Terv. Marja Tyrni :suut makiaks: Tortturalli voi alkaa...
No joo, eipä voi erehtyy pallivahan murteesta vai puutteesta??Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:sä tiesit heti mistä puhutaanAlkuperäinen kirjoittaja mjää:Luonteeltani olen kotitaloushenkinen ihminen ja harrastuksiini kuuluu tortun kostuttaminen. Parhaiten torttu kostuu munalla tai rommilla. Terv. Marja Tyrni :suut makiaks: Tortturalli voi alkaa...
Puutteesta sanoo hän :saint:Alkuperäinen kirjoittaja mjää:No joo, eipä voi erehtyy pallivahan murteesta vai puutteesta??
Taidanpa nyt peesailla vaanAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Puutteesta sanoo hän :saint:Alkuperäinen kirjoittaja mjää:No joo, eipä voi erehtyy pallivahan murteesta vai puutteesta??
Sit meitä on kaksiAlkuperäinen kirjoittaja mjää:Taidanpa nyt peesailla vaan
Alkuperäinen kirjoittaja ai ett..:eli ne kopiokonehuoneunet/ jutut ois ihan asiaa... kerronko lisää..
Mua :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mitähän sitten haukkais
*REPS*Alkuperäinen kirjoittaja mjää:Mä oon aina luullu et se menee rikki tai ainaki kipeeks jos oikee haukkailee :x