kadekadeAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mä menen kohta ulos sutisemaan 2 miehen kanssa. Oman ja kaverin kanssa. :xmas:
kadekadeAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mä menen kohta ulos sutisemaan 2 miehen kanssa. Oman ja kaverin kanssa. :xmas:
No mut lisää jotain sit yöllä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ne oli tarkotettu yöpalaksi kun sovittiin tyttöjen kanssa pelit ja leffat yöksi ja noita mut ne meni jo....
juu, eiköhän tätä ruokaa oleAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No mut lisää jotain sit yöllä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ne oli tarkotettu yöpalaksi kun sovittiin tyttöjen kanssa pelit ja leffat yöksi ja noita mut ne meni jo....
Aina löytyy jotain...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu, eiköhän tätä ruokaa ole
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Meitin jäbät riehuu niin, et alakerran mies tykkää taas kovasti isompi kloppi sai kivan vekin äsken huuleensa pienemmän jäbän päästä...
ja mä oikeasti pelästyin, et nyt aukes se leikkaushaava isomman nenussa....mut huuli se vaan valu pitkin pieluksia....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Meitin jäbät riehuu niin, et alakerran mies tykkää taas kovasti isompi kloppi sai kivan vekin äsken huuleensa pienemmän jäbän päästä...
haljenneita huulia ja etukäteen syötyjä ruokia. B)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:noh??Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Taitaa olla aika normi jussi meillä sitAlkuperäinen kirjoittaja päätön:haljenneita huulia ja etukäteen syötyjä ruokia. B)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:noh??Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
en mä kuule kaikille ala..Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Saatiin tytöt sutinaa
B) no jos mulle vaan...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en mä kuule kaikille ala..
:hug: voi eiAlkuperäinen kirjoittaja Suosikki:Mun suosikkityttöni puuttuu taas täältä :heart:
Mä mietin samaa, mutten enää jaksa lähteä. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja jokuvaa:onkohan kaupungil tänää porukkaa? ketää?
nii-i eikai kaikki kuitenkaan mökeillä oo kai joku on bailaamassakii.Alkuperäinen kirjoittaja jokuvaa:itekki täs vähän mietiskellen ku kaikki jossaki mökeil ja ite himas, ja joskus ku tuli oltuu kaupungil jussina ni ei kyl paljoo ketää ollu mut oonko vaa ollu vääris baareis tai jotai