kyllä guugle löytääAlkuperäinen kirjoittaja jokuvaa:no kirjotin googlee "lahti juhannus" ja tän sieltä löysin ihan vahingos.. ja kokeilin vaa ihan huvikseni et onko tääl oikeesti ketää jutskaamas..
kyllä guugle löytääAlkuperäinen kirjoittaja jokuvaa:no kirjotin googlee "lahti juhannus" ja tän sieltä löysin ihan vahingos.. ja kokeilin vaa ihan huvikseni et onko tääl oikeesti ketää jutskaamas..
no joo, oonAlkuperäinen kirjoittaja jokuvaa:näköjää löytää ootko sä sit ollu pitkääki näil palstoil?
Tää on mammapalsta, ja hei täällä on elämää oonhan mäkii täälläAlkuperäinen kirjoittaja jokuvaa:no siis mun on pakko myöntää et en ees tiiä mikä palsta tää ees on .. mut onhan tääl sentää elämää ei huono
Joo kato mä oon äiti, mutten "mamma" ja onhan täällä vielä porukkaa vaikka millä mitalla..Alkuperäinen kirjoittaja jokuvaa:ai semmonen.. no hyvä et sentää elämää jossai.. enpä tutkinu mikä paikka tää on mut jees et on sentää seuraa.. taidat olla ainut tähän aikaa joka on tääl (ja ei "mammois mitää vikaa oo".. et en nyt kuitenkaa semmost ajattele ja mäki oon näköjää tääl
mä oon vanha, sua vanhempi... Kolkyyyyyt :saint:Alkuperäinen kirjoittaja jokuvaa:no mut ei tähän aikaa .. mitäs saanko sit mäki olla utelias ja kysyy sun ikää?
tota tässä julkisesti ei nimiä vaihdeta, mutta rekkaudu ja laita yvAlkuperäinen kirjoittaja jokuvaa:voisko sua lisää kaveriks jotenki?
hyvihän se sujus :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pazzo:laitoin viestii
:saint: mä vastasin yv;hen. Paina keltasta kirjekuorta sieltä yläkulmasta oman nimes vierestäAlkuperäinen kirjoittaja pazzo:mut kuis nyt fb:S sut löytää
niiii-i se on jo todettu moneen kertaan :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sun J pitäis saada oikein kunnolla munaa
Juttujen perusteella sun värkki on hämähäkin seitin peittämäAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:niiii-i se on jo todettu moneen kertaan :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sun J pitäis saada oikein kunnolla munaa
Eikä sutina aina tarkota munaa tai seksiä, voi sutista muutenkin :saint: