Mulla olis :ashamed: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Juu ei tunnusteta tai eihän tässä mitään tunnustettavaa ole
Mulla olis :ashamed: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Juu ei tunnusteta tai eihän tässä mitään tunnustettavaa ole
:wave: :wave: yöllä heilui, nyt ei enää :attn:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Hei sun heiluvilles :wave:
Mut eihän ole, jos sitä ei tunnusta :saint: Nätisti oltiin yöAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla olis :ashamed: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Juu ei tunnusteta tai eihän tässä mitään tunnustettavaa ole
Kerro heti! :attn:*korvat höröllä*Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla olis :ashamed: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Juu ei tunnusteta tai eihän tässä mitään tunnustettavaa ole
Ai niin, niinhän se oli. Kiitos muistutuksesta :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mut eihän ole, jos sitä ei tunnusta :saint: Nätisti oltiin yö
Rauhaa sun riippuvilles siisAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave: :wave: yöllä heilui, nyt ei enää :attn:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Hei sun heiluvilles :wave:
Ei saanut tunnustaa.... Mutta mä sutisin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerro heti! :attn:*korvat höröllä*
Mimmosta sutinaa?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei saanut tunnustaa.... Mutta mä sutisin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerro heti! :attn:*korvat höröllä*
KIITOS; kenen roikkuvat ne ikinä olikaan...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:[
Rauhaa sun riippuvilles siis
Kerro nyt kun mieles tekee. *anelee*Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:no commentsAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mimmosta sutinaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerro nyt kun mieles tekee. *anelee*
Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mut mein pitää käydä ennen seuraavaa reissua ostamas sellaset mekot... Ja jättää housut kotiin :xmas:
Just semmonen mekko kun sillä kaunottarella oli. Siis se eka kaunotar... Mä olin ylipukeutunut siihen joukkueeseenAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mut mein pitää käydä ennen seuraavaa reissua ostamas sellaset mekot... Ja jättää housut kotiin :xmas:
Sun olis pitänyt heittää ne leggarit veksAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Just semmonen mekko kun sillä kaunottarella oli. Siis se eka kaunotar... Mä olin ylipukeutunut siihen joukkueeseen
Mua kyllä vähän harmittaa, kun se vei kaiken huomion niiltä komistuksiltaAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Sun olis pitänyt heittää ne leggarit veks
:saint: Ja mun farkut... Mut se oli kyl aika hehkee kaunotar ja onneks keräs ne tietyt miehet seuraansa.
*huokaaaaaa* ihqAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Heh Se kalju kyl oli aika hottis ku se siellä nojaili tolppaan