:saint: nooooooh elämä onAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:voi sua raasua :hug:
:saint: nooooooh elämä onAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:voi sua raasua :hug:
onko pakko nousta tähän aikaanAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O |O |O |O nyt ei sutinat irtoa, hitto kun on väsy
Oli pakko nousta, valitettavasti |O |OAlkuperäinen kirjoittaja päätön:onko pakko nousta tähän aikaan
ja kuka käski valvoa aamuun asti
sain tai en :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saitko eilen justjuu?
niin OLI!! Kiitos hyvästä seurasta, oli kiva tutustua. Uusix pian.- :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Aikamoiset sutinat :saint:
Sopii! Hauskaa oli vaikka tarjonta oli hiukan heikkoaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:niin OLI!! Kiitos hyvästä seurasta, oli kiva tutustua. Uusix pian.- :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Aikamoiset sutinat :saint:
No joo, mutta sutinat oli hyvät, varsinkin ne ekat ukot jotka bongattiin, heti värähtiAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Sopii! Hauskaa oli vaikka tarjonta oli hiukan heikkoa
|O Pitänee seuraavaks katsastaa joku toinen paikka.
Tuo oli huutoa. Vituttaa..Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Onko väsky?
Ai Antero et kumppanitAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No joo, mutta sutinat oli hyvät, varsinkin ne ekat ukot jotka bongattiin, heti värähtiAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Sopii! Hauskaa oli vaikka tarjonta oli hiukan heikkoa
|O Pitänee seuraavaks katsastaa joku toinen paikka.
Mulla jatku.... :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mun sutinat loppu kotiovelle, mut sain sentäs yhden uuden numeron... Taksisedän
Joo-o just ne :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Ai Antero et kumppanit
No voi ei, uskallanko sanoa, että mulla on ollu hauskaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Tuo oli huutoa. Vituttaa..Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Onko väsky?
Uskallat Hyvä että on ollut.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No voi ei, uskallanko sanoa, että mulla on ollu hauskaa :saint:
No ihan ok, mut ei mulle sit kelvannut sen kyyti enää yölläAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla jatku.... :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mun sutinat loppu kotiovelle, mut sain sentäs yhden uuden numeron... Taksisedän
Hyvä, että edes jonkun... Olix edes hyvännäkönen?
Mitä se teki tai jätti tekemättä? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Uskallat Hyvä että on ollut.
Miehen ansiosta juhannusyö meni vituiksi.
No mut soita sille muuten vaan, oliko sillä sormus :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:No ihan ok, mut ei mulle sit kelvannut sen kyyti enää yöllä
:saint:
No se mitä teki ja jätti tekemättä. Mä en voi enempää sanoa täällä. :snotty: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mitä se teki tai jätti tekemättä? :hug:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:No se mitä teki ja jätti tekemättä. Mä en voi enempää sanoa täällä. :snotty: :hug: