Sushi addikti

mä oon kokeillu tehdä kotona joo, mut en saa siitä riisistä yhtä hyvää (on eri sushiriisejä ja reseptejä kokeillu) kun tuolla sushi paikassa... päädyin sit siihen et meen mielummin sinne, syön hyvää ja suht edullisesti kunhan menee lounasaikaan.
 
Mitä laitatte rullan sisään - siis te, jotka itse teette?
*metsästää uusiakin makuja*
Mikään keitetty tai muulla tavalla kypsennetty ei omasta mielestänni kuulu makisushiin eivätkä myöskään vihannekset. Ainoastaan raaka kala ja parasta olisi jos sekin olisi tuoretta mutta joku EU direktiivi taitaa sen estää eli pakastettu pitää olla ainakin kerran.
 
Mistä sitä merilevä hommelia saa? En muista ikinä nähneeni, tekisi mieli kokeilla
Minä ostanut ihan tavallisesta K-kaupasta.
Sieltä sushiriisikin ja wasabitahna.
Sushiriisiin kuuluu "oikeaoppisesti" tilkka riisietikkaa, mutta sitä en enää laita, kun pitäisi ostaa joka kerraksi uusi pullo - ei säily avattuna kuin muutaman päivän.

 
  • Tykkää
Reactions: Wannabe
Minä ostanut ihan tavallisesta K-kaupasta.
Sieltä sushiriisikin ja wasabitahna.
Sushiriisiin kuuluu "oikeaoppisesti" tilkka riisietikkaa, mutta sitä en enää laita, kun pitäisi ostaa joka kerraksi uusi pullo - ei säily avattuna kuin muutaman päivän.
just sillä etikalla (ja varmaan jotain muutakin) ne tiger sushissa saa siitä riisistä jo niin maukkaan että vois jopa syödä vain sitä :D
 

Yhteistyössä