surullinen morsian ja sekava kaaso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen morsian

Vieras
Meillä on parin viikon päästä häät ja nyt selvisi että minulle ei olla järjestetty polttareita.

Tuli tosi kiva fiilis kun kaaso on kuitenkin pitkäaikaisimpia ystäviäni ja hän ei vain ole saanut aikaiseksi tai jotain. Hänellä ei ole edes mitään kunnollista selitystä.

Nyt tässä vaiheessa kun ilmaisin pettymykseni niin hän ei ollenkaan ymmärrä ja yrittää keksiä jotain kasaan.
EI ole kyse siitä, ei siis herranjumala.

Miehen polttarit on suunniteltu jo kuukausia sitten ja hänen bestmaninsä oli se jonka pelättiin olevan kokematon yms mutta plaah.

Mitä nyt? Miten tästä jatketaan ystävinä kun olen vain suuuuuuuuunnattoman pettynyt.

Tosi ikävää. :hug:

Kysyn silti, että eihän vaan kyse ole siitä, että kaasolla on ollut paljon häihin liittyviä järjestelyjä, eikä hän ole ehtinyt?

:hug: Siitä on vain päästävä yli. Itse sain myös pettyä polttareihini, vaikka ne kyllä järjestettiin. Mutta ohjelmaa keksiessä ei ollenkaan oltu ajateltu mistä minä tykkäisin ja tunnelma oli kireä liian tiukan aikataulun takia.

Omista polttareista on siis jo kohta pari vuotta aikaa, mutta muisto saa edelleen suruiseksi.

Aika erikoista ettei ole järjestänyt. Mä luulen että vieläkin saattaa olla kyse todellisista yllätyspolttareista. Vai onkohan kamusi todella köyhiä? Vaatimattomiinkin polttareihin menee helposti 50 euroa per. nokka rahaa pienellä porukalla.

mä valitsin kaasoni järkevästi, ei ollut mikään mun best friend jonka kanssa oltaisiin monia vuosia oltu kuin paita ja perse, oli toki tärkeimpiä ja ihanimpia ystäviä, mutta valitsin hänet siitä syystä että hänellä ei ollut lapsia, lapset ihan oikeasti rajoittaa kuitenkin asioiden järjestelyjä, eikä aikaa välttämättä työn lisäksi jää juhllien suunnitteluun.

Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:
ne polttarit pitäis kieltää,nolata ny viattomia ihmisiä.
ne on kyllä niin aemearikkalainen keksintö....

Ai, meillä oli ainakin pirun hauska ilta, myös morsiammella.

Oletko ap varma ettei sua ole viilattu linssiin ja yllätyspolttarit on tulossa?

Sama täällä. Ei mullekaan järjestetty polttareita, mutta oma moka, oli pienet häät eikä virallista kaasoa, niin kukaan ei ottanut asiakseen järjestää. Vähän se silti harmittaa, kun olen itse laittanut itseni parissa polttareissa sekä henkisesti että taloudellisesti kunnolla likoon.

hääjärjestelyt ollaan tehty miehen kanssa täysin kahdestaan tähän asti ja viimeiselle viikolle on pyydetty apua joidenkin koristeluiden tekemiseen ystäviltä. Kaasolla ei siis ole ollut mitään tehtäviä tähän mennessä, olisi ollut jos hän olisi tarjoutunut ja halunnut olla mukana mutta olin ajatellut etten häntä halua stressata omilla juhlillani jos hänellä on muutakin.

Hänellä ei ole perhetä, ei työtä.
Jos olisi sattunut jotain niin hänen olisi pitänyt kertoa siitä minulle sillä luulin hänen olevan parhaita ystäviäni.

Minusta on kamalaa, että kaaso laitetaan tekemään niin paljon nykyisin... Mä otin kaason vaan siksi, että se seiso siellä edessä häiden aikana ja tuli mun kaa vessaan, siinä oli sen vastuut. Kaverit suunnitteli mun polttareita yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minusta on kamalaa, että kaaso laitetaan tekemään niin paljon nykyisin... Mä otin kaason vaan siksi, että se seiso siellä edessä häiden aikana ja tuli mun kaa vessaan, siinä oli sen vastuut. Kaverit suunnitteli mun polttareita yhdessä.

Mekin suunniteltiin porukalla polttarit eikä jätetty koko hommaa kaason vastuulle. Mulla vain meinas pinna kiristyä, kun tein morsiammen pukua. :whistle: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen morsian:
hääjärjestelyt ollaan tehty miehen kanssa täysin kahdestaan tähän asti ja viimeiselle viikolle on pyydetty apua joidenkin koristeluiden tekemiseen ystäviltä. Kaasolla ei siis ole ollut mitään tehtäviä tähän mennessä, olisi ollut jos hän olisi tarjoutunut ja halunnut olla mukana mutta olin ajatellut etten häntä halua stressata omilla juhlillani jos hänellä on muutakin.

Hänellä ei ole perhetä, ei työtä.
Jos olisi sattunut jotain niin hänen olisi pitänyt kertoa siitä minulle sillä luulin hänen olevan parhaita ystäviäni.

Ai no sitten. Sano sille selkeästi, että haluat ne polttarit. Ja sitten luotat siihen, että joku ne järkkää, vaikka sanoisikin, ettei niitä tule. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ai että mä en käsitä tota polttarivouhotusta, en kyllä muutakaan ihme vohkaamista

Suomessahan näitä juhlia on muutenkin liikaa. :laugh:
Mutta joo... Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.

Mun mielestä pitäisi juhlia enemmän ja erityisesti se että kerääntyy yhdessä hulluttelemaan on ikimuistoista.

yllätyksestä ei ole kyse, se on aivan selvä sillä tätä asiaa on nyt hetken aikaa selvitelty parin ystävän kanssa ja he kyllä tietäisivät ja kertoisivat.

Rahasta ei ole kyse, se on varma.

Mulla ei ole MITÄÄN vaatimuksia ohjelman suhteen ja olen tosi easy going tyyppi. Mulle ois käynyt aivan hyvin vaikka tyttöjen koti-ilta yhdessä, aivan sama mitä kunhan oltais oltu porukalla.

Polttareita ei enää voi mitenkään järjestää. Meillä on muutto edessä ennen häitä ja perhepiirissä hautajaiset, konfirmaatio ja vaikka mitä.

kaikenlisäks mun mielestä idea koko polttareilta lähtee jos morsiamen pitää itse 2viikkoa ennen häitä alkaa vaatimaan niitä.

ennen kaikkea mulla on petetty fiilis ja sellanen et enkö mä ole edes yhden illan arvoinen tälle ihmiselle :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä se on yrittänyt, mutta ei ole saanut porukkaa kasaan (ts. kaikilla on muuta menoa), eikä kehtaa sanoa oikeaa syytä sinulle. Eli että kukaan ei tahtonut tulla.

ei ole yrittänyt mitään.
monet muut ystävät on koko aika kyselleet että koska koska koska ja mä oon vaan sanonut että eiköhän tämä kaaso hoida kun on niin skarppi tyyppi. väärin luulin.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ai että mä en käsitä tota polttarivouhotusta, en kyllä muutakaan ihme vohkaamista

Suomessahan näitä juhlia on muutenkin liikaa. :laugh:
Mutta joo... Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.

Mun mielestä pitäisi juhlia enemmän ja erityisesti se että kerääntyy yhdessä hulluttelemaan on ikimuistoista.

mielestä orjalliset pakkojuhlat on niin perseestä!

Yhteistyössä